środa, 26 września 2012

Forest Cat Escape

escapik



5 komentarzy:

  1. jeżeli miałby ktoś problem z otwarciem szafki w domku to pomogą nam w tym lampki nad szafkami

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moge doliczyc sie gwiazd i nie mam kodu do domku prosze o pomoc nina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lena:
      Nina chciałam pomóc,ale jednak to nie gra dla mnie, a swoją drogą dziwię się , bo jest 16 głosów oddanych ,że ta gra jest dobra i nikt Ci nie pomógł ...:( Pomagajcie nie lękajcie się :)

      Usuń
    2. Lena:
      Nina jednak tych gwiazdek się nie liczy, weszłam na jakieś angielskie forum i tam piszą ,że jak się wejdzie do tego 2 domku na klucz (klucz jest jak się ułoży żabki), to tam dopiero dostaje się kod liczbowy do tego pierwszego domku..hmm a gwiazdki niech sobie mrugają, tak ładnie wyglądają :)))

      Usuń
  3. Lena:
    Eeee ta gra nie na moje nerwy,brakuje mi jednej żabki, nie dostałam się ani do jednej chatki ani do drugiej , jak gwiazdy liczyłam to wyszło mi na 1 lokacji 12 na drugiej 5 wpisałam 125 i nic ...jednym słowem kiszka , gra zbyt nerwowa i klikata..:/poddaje się i nie gram :(

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.