niedziela, 30 września 2012

Maple Place Escape

gra escape od Suzunari



7 komentarzy:

  1. na razie mam kijek.... i szablon z cyframi mogę przyłożyć go na jelenie.... ale nie wiem gdzie wykorzystać...... kręcę się...

    OdpowiedzUsuń
  2. po lewej od pieńka przesunęłam liście zabrałam klucz... otworzyłam szopkę i zabrałam trawę dla krów... dostałam od nich siatkę na motyle złapałam ptaka...

    OdpowiedzUsuń
  3. podpowiedź z numerami na jeleniach i sarnach do szopki jelenie-strzałka a sarny - krzyżyk ....mam nożyczki odcięłam ptakowi sznurek...


    na wiadrze kod do skrzynki (odwrócony) mam wabik na ryby..

    z kijka sznurka i wabika zrobiłam wędkę złowiłam rybę...dałam niedźwiedziowi mogłam wejść do środka..

    OdpowiedzUsuń
  4. ptakiem kliknęłam w to miejsce gdzie go zabrałam dał mi gałązkę... ją dałam myszy zabrałam żołędzie które położyłam na pieńku poszłam do wiewiórki mam podpowiedź do skrzynki ...otworzyłam kraty zabrałam liska oddałam mamie a na pieńku zwierzęta położyły mi klucz ... podpowiedź do strzałek na ości ryby :) fajna gra :)

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.