czwartek, 27 września 2012

WoodDoo School 4

gra przygodowa point and click od DooDoo



47 komentarzy:

  1. mam kartkę z podpowiedzią i żółtą kartkę (widok z małpką)...róże, koguta, parasolkę, garnek i nożyczki ..


    kod do furtki
    12 + 34 - 5 + 6 - 7 = 40

    wzięłam dzbanek a dalej przy wodospadzie drabinę i nabrałam wodę do dzbanka...

    OdpowiedzUsuń
  2. rozłożyłam parasolkę kod do niej:

    możemy przesuwać figury aby ustawić je mamy tam figury o bokach: 3,4,5,6,8

    między rzędami liter są cyfry:

    26101
    2975
    7421
    8097

    wybieramy te których cyfra zgadza się z ilością boków figur (bo np nie ma figury z 2-ma bokami ani z 1-nym bokiem )

    więc pozostają:
    6
    5
    4
    8

    ustawiamy kolejno: sześciokąt, pięciokąt,czworokąt i ośmiokąt

    OdpowiedzUsuń
  3. parasolkę dałam do stoiska z małpą a zabrałam kij.... przy domku postawiłam drabinę przy kominie i kijem mogłam ściągnąć czapkę...

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz zrobiłam z małpą znów wymianę dałam jej czapkę zabrałam parasol....

    OdpowiedzUsuń
  5. i nie wiem ale mam w item jakby deskę kwadratową ...... kiedy tam wskoczyła nie kojarzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa już wiem to daszek ze stoiska z małpą...... :)

      Usuń
  6. wode z dzbanka wylałam na pole po prawej od sowy i już nie mogę nalać z powrotem...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja moge wode wlać może jakiś bug masz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo faktycznie można tylko ja klikałam na wodospad a to trzeba niżej już na tafle ..... :)

      Usuń
  8. czaje ten kolorowy labirynt w książce u sowy.....

    OdpowiedzUsuń
  9. dziś już nic nie wymyślę muszę uciekać..... skończę innym razem...

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze mam monetę, znalazłam gdzieś koło sowy chyba

    OdpowiedzUsuń
  11. tę monetę dałam małpie, jakieś trzy ziemniaki mi dała
    ja nie mogę wylać wody na pole (o to po lewej chodzi? bo po prawej nic nie widzę)

    OdpowiedzUsuń
  12. znalazłam to pole do wody, jest za małpą

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też czaję ten labirynt u sowy, nawet znalazłam rozwiązanie, które pasuje do zasad, ale nic się nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  14. zabrałam łosiowi rower, potem mu go oddałam, wzięłam schemat z drzewa

    OdpowiedzUsuń
  15. kod do drzwi:
    u góry są litery które można napisać prostymi liniami, na dole te z zakrętasami, trzeba znaleźć litery z zakrętasami których nie ma na dole,
    u mnie: BGPS

    OdpowiedzUsuń
  16. w domku biała kartka i łopata

    OdpowiedzUsuń
  17. łopatą przekopałam pole i wstawiłam w rowy dechy: pustą i tą ze schematem roweru

    OdpowiedzUsuń
  18. wydoiłam krowę do dzbanka, ale przyszedł bezczelny kot i wszystko wylał

    OdpowiedzUsuń
  19. łopatę przekopałam też poletko przy sowie i zasadziłam ziemniaki, jak przyszłam ponownie to zieleniły się

    OdpowiedzUsuń
  20. trzeba je nieustannie podlewać, bo zwiędną, do momentu aż pojawią się na nich stonki, mam je 4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi niestety zwiędły ale drugą monetę teraz znalazłam pod stoiskiem z jajkami i kura....

      Usuń
    2. za każdym razem gdy się podlewa zabiera się stonkę (chyba po 2 albo 3)

      Usuń
  21. zabrałam 10 i trafiły do garneczka

    OdpowiedzUsuń
  22. jeden składnik z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sposób na bezczelnego kota: jak naleje się mleko i kot przybiegnie trzeba pociągnąć krowę za ogon

    OdpowiedzUsuń
  24. pocięłam nożyczkami żółtą i białą kartkę, wyglądają teraz jak kwiaty, kiedy kobieta rzuca swoje na ziemię trzeba je podmienić, a potem zabrać (oczywiście rzuca na ziemię, kiedy facet daje jej róże)

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba potrzebuję trzeciej dechy, czy ktoś wie gdzie ona jest?

    OdpowiedzUsuń
  26. w końcu udało mi się z książką, generalnie trzeba się trzymać prawej strony,
    sowa rzuciła książkę na ziemię, a ja mogłam wziąć marchewki
    teraz brakuje mi tylko jajek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po po wpisaniu kodu zabrałam marchewkę i była moneta obok sowy którą też zabrałam

      to mój kod i labirynt:

      LABIRYNT W KSIĄŻCE



      .

      Usuń
  27. wodą z dzbanka oblałam furtkę przy wodospadzie i mogłam ją wziąć, ustawiłam trzecią ścianę w rowie na polu i przykryłam parasolką

    OdpowiedzUsuń
  28. na kartkę nad sową podstawiłam liczby pod rysunki tak żeby zmieniały się co dwa, zaczęłam z nimi kombinować i zaskoczyło mi 5052 (nie wiem dlaczego) tzn. 5 porcji kwiatków, 0 marchewek, 5 stonek i 2 mleka
    jak to damy na koguta to ożywa, można go dać koło kury i wziąć jajka
    machnęłam też tym garnkiem na prowizoryczny dom i zamienił się w mały domek, wzięłam go

    OdpowiedzUsuń
  29. domek i koguta można zamieniać w to co było jak się garnkiem na nie machnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Kajka

    Pomocy!!!Nie daję rady z sową i książką:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajka wyżej dodałam screen zobacz jak to wygląda...

      Usuń
  31. Kajka

    Tygrysku, ogromnie dziękuję, zadziałało:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kajka

    A jeszcze mam pytanie, jak mam rumianki włożyć do garnka? Za nic nie chcę mi wejść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz je zamienić u tej pani zabrać jej te co ma...... w item masz róże daj je facecikowi i szybko podmień kwiatki te które masz w item na te które upadły tej pani....

      Usuń
  33. Kasia napisała ilość składników do zamiany koguta (5052) zastanawiam się dlaczego taki.....

    OdpowiedzUsuń
  34. a może to chodzi o taki ciąg:

    na kartce jest:
    40, 42, 44, 46...dalej zaczynając od dziesiątki...50, 52, 54, 56.....

    i w miejsce kropek wstawiamy cztery pierwsze cyfry (bo w składnikach jest tylko do 10)

    czyli: 40, 42, 44, 46 5 0 5 2 ????

    OdpowiedzUsuń
  35. dobrze myślisz tygrysku -= chodzi o dalszy ciąg numerków
    np ja miałam miedzy innymi ( grałam na 3 planszach za każdym razem inaczej - żeby sprawdzać )
    i miałam np 2002,2004,2006,2030- następna była 2032 - to był mój numerek

    OdpowiedzUsuń
  36. postawiłam pod symbole cyfry aby wynik się zgadzał i oczywiście symbole do cyfry:

    ZAMIANA DOMU


    dom postawiłam tam gdzie był ustawiłam składniki kliknęłam na dom najpierw zamienił się w domek z parasolką a potem po drugim kliknięciu na duży dom..... koguta zamieniłam z powrotem w żelaznego ...drabinę podstawiłam pod duży dom koguta założyłam na dach kliknęłam na wejście do domu stoi para razem .... zabrałam pani talerzyk...

    OdpowiedzUsuń
  37. na tablicy mam C+


    wydoiłam krowę i mleko z dzbanka wlałam na talerzyk ....

    OdpowiedzUsuń
  38. ooo poszłam do krowy wydoiłam ją przyszedł kot pociągnęłam za ogon ... przed kotem postawiłam miskę z mlekiem ... zabrałam... potem miskę położyłam na ścieżce przed oborą.... i zn ów zabrałam .... potem przed znakami.... przyszedł kot... znów zabrałam..(tylko jak się postawi miskę trzeba zmienić widok i wrócić)...potem koło małpy... koło tablicy...a potem na wejście domu kot wlazł do środka... i jak kliknęłam jeszcze raz na wejście do domu gra się skończyła... :)

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.