poniedziałek, 29 października 2012

Horror Castle Escape

gra escape autorstwa 123bee



10 komentarzy:

  1. jaki kod do szuflady?

    OdpowiedzUsuń
  2. aby uzyskac kod trzeba mieć świecę, zapałki i kartkę
    miałam problem z zapaleniem świecy, więc powiem że trzeba najpierw przeciągnąć świecę na ekran, potem położyć z jej prawej strony zapałki, jak juz leżą wyjąć 1 zapałkę z pudełka i zapalić , potem przyłozyć czysta kartkę do zapalonej świecy (kartka z książki, tylko nie pamiętam gdzie była)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam kartki, brakuje mi części do symbolu klucza oraz do tego z czarnymi elementami, nie wiem gdzie użuć symbolu klucza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - kartka jest w książce na stoliku z wazonem w ostatniej lokacji na lewo
      - symbol klucza do kolejnej skrzyneczki

      Usuń
  4. Sorry chodziło o symbol krzyża, a książki nie znalazłam....????

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam ząbków od klucza, do drugiej skrzyneczki brakuje mi trzecie czarnej jakby jaskółki i nadal nie wiem gdzie użyć tego krzyża....

    OdpowiedzUsuń
  6. łącznie z drzwiami są 4 lokacje, książka jest koło wazonu, który przewracamy w 4 na lewo lokacji, nie klikaj w wazon bo wtedy zobaczysz stolik bez ksiązki, kliknij na prawo od wazonu

    są 4 skrzyneczki do których wkładamy złozone z części elementy , do jednej z nich jest ankh czyli symbol krzyża z pętelką na górze, ta pętelka jest pod prawą szafą w lokacji gdzie straszy łapa spod szmaty a ta skrzyneczka jest w szufladzie na kod własnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anet, mogłam się zaszukać na śmierć...Właśnie najpierw kliknęłam na wazon i potem już nie było książki, ale zagrałam jeszcze raz i dzięki Tobie skończyłam!

      Usuń
  7. to co piszesz jest ok tylko nadal nie mam zapałek

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.