wtorek, 30 października 2012

Quick Escape - Jail

gra escape autorstwa TimeFall



18 komentarzy:

  1. fajna i prosta.
    zoo

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak ułożyć te cegły?

    OdpowiedzUsuń
  3. tez nie moge sobie poradzic z tymi ceglami

    OdpowiedzUsuń
  4. NO WŁASNIE JAK TE CEGŁY UKŁADAĆ??

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge znalez żadnej podpowiedzi,myslałam że książki to podpowiedz ale nijak mi nie wchodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też próbowałam wg książek, ale nic z tego

    OdpowiedzUsuń
  7. (3) (1,3) (1,3,4) (1,2,3,4)

    OdpowiedzUsuń
  8. po lewej strony drzwi są cegły,na każdej po 4 kreski i jest klucz

    OdpowiedzUsuń
  9. podpowiedź do kresek po lewej stronie drzwi z kalendarza (zaznaczone na czerwono - ilość dni)..... nieważne ile kresek będzie na danej cegle ważne aby razem było 13 kresek.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, za nic w świecie nie potrafię znaleźć ostatniego klucza....ser myszy dałam, z muru klucz mam, z wc, puzzle ułożone, i pod poduchą też coś było a ostatni klucz nie wiem, gdzie się ukrył?

    OdpowiedzUsuń
  11. zaraz zagram to poszukamy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. za cegłami są dwa klucze; jeden pod półką z książkami a drugi po lewej stronie drzwi

    OdpowiedzUsuń
  13. pod poduchą był magnez

    OdpowiedzUsuń
  14. 6 kluczy:

    - 2 zza cegieł
    - z plakatu
    - od myszy
    - z muszli sedesowej
    - z umywalki

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.