wtorek, 30 października 2012

The Happy Escape 3

Nowa gra escape
od Tesshi-e dla Mild Escape



38 komentarzy:

  1. Mam garnek z zamrożoną kostką, jedna monetę, i dwie figurki halloween, i nie wiem co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamrożoną kostke do garnka, za obrazkiem jest podpowiedź do klikania na rogi obrazu (1,2,3..), to niebiesko czerwone spod obrazu ma na spodzie monetę, potem to włożyć do kuchenki, garnek na kuchenkę i jak ostygnie woda, następna moneta....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaszek pod oknem-zmienia kolory, tak klikać na kolory w witrynce...

      Usuń
  3. Nie wiem co wskazuje wskazówka NUMBER, co zrobić z kapeluszem i duszkami....utknęłam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba iść za strzałkami od wskazanej litery i wychodzą wtedy cyfry

      Usuń
  4. nie wiem z kad garnek i nie mam pomyslu na kody liczbowe help nina

    OdpowiedzUsuń
  5. Nacka dzięki dobre naprowadzenie

    OdpowiedzUsuń
  6. hipcie to podpowiedz do szuflady pod zlewem mam klucz ale do czego nie wiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klucz jest do skrytki w podłodze, po prawej stronie hipopotamów

      Usuń
  7. Wajchę wkładamy w otwartą skrytkę i jest drabina. Mam dynię i monetę. Brakuje mi jeszcze trzech :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już tylko dwóch :D ułożyłam halloweenowe akcesoria tak jak na obrazie, czyli: duszki, kapelusz i dynię

      Usuń
  8. Nie wiem skąd podpowiedź do piłek :\

    OdpowiedzUsuń
  9. hej :* nie wiem jak połączyć słowo NUMBER ze skrzynką i strzałkami :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyżej jest screen dla U, zaraz zrobię screen dla pozostałych liczb

      Usuń
  10. dziekuje za pomoc ale dalej nie rozumiem tego kodu patrze na te strzalki jakos nie widze tych liczb moze sie jeszcze nie obudzilam pomocy nina

    OdpowiedzUsuń
  11. o udało się hihi .. Nina najlepiej będzie jak weźmiesz sobie długopis i kartkę :) i będziesz rysować linie tak jak wskazują strzałki np. litera U - to cyfra 5 itd...

    OdpowiedzUsuń
  12. mam kod do piłek :) piłka nożna ma 11 zawodników to w środku ustawiłam 11, a że nie znam się na baseballu to na chybił trafił i wyszło mi 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nacuś a skąd wzięłaś wajchę ?

    OdpowiedzUsuń
  14. to pudełeczko w którym był klucz francuski wrzuciłam do gara , wyciągnęłam i wsadziłam do zamrażalki. po chwili wyciągnęłam i mam kulę śniegową .

    OdpowiedzUsuń
  15. kulę wkładamy do maszyny przy oknie i mamy klucz. kluczem otwieramy kredens i jest moneta oraz wajcha

    OdpowiedzUsuń
  16. dzisiaj ze mna kiepsko dopiero jak zobaczylam podpowiedz zrozumialam o co chodzi pozdrawiam nina

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie też brakuje 1 i nie wiem co by tu jeszcze otworzyć :o hahaha

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnią monetę dostaniemy układając z monet literę W tak jak na lewym przycisku

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie mam jednej monety

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki dzięki dzięki

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę o podpowiedź gdzie należy umieścić 3 klocki z hallowenowymi obrazkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na czarnej podstawce na półce nad hipopotamami (prawa strona)

      Usuń
  22. Dziękuję Anet, aż mi głupio bo nie zlokalizowałam tego miejsca.Dzięki-skończyłam

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja znowu do tyłu - mam tę wajchę - ganiam po całym pomieszczeniu , gdzie by ją użyć - wydawałoby się , ze w podłodze, w tej otwartej skrytce - ale nijak mi tam nie chce wejść ((((

    OdpowiedzUsuń
  24. już mi wlazła )))) źle ją wkładałam )))

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.