czwartek, 29 listopada 2012

John Doe

gra escape od Ponpoko



20 komentarzy:

  1. zoo
    czy ktoś wie gdzie jest podpowiedź do strzałek?

    OdpowiedzUsuń
  2. W sejfie 5836 - kierunki z podpowiedzi z kartki( układ książek), 5 t prawo-dół.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. zoo
    nie widzę tego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz kartkę z numerami od 1 do 8

    OdpowiedzUsuń
  6. ZOO - otworzyłaś sejf na kolorowe przyciski ?

    OdpowiedzUsuń
  7. zoo
    dzięki, ale miałam zaćmienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. wstawiam screen, jak otworzyć sejf na kolorowe przyciski - podpowiedz - to kartka , regał z książkami
    tłumaczę kolory ze screena
    po kolei :
    żółty,czerwony, zielony,żółty, niebieski, zielony, czerwony, niebieski
    właśnie w tym sejfie znajdziesz numer
    jak otworzyć sejf na kolorowe przyciski

    OdpowiedzUsuń
  9. W/w kartka jest w komodzie w prawej dolnej szufladzie, liczby 48143183 to kolory książek w szafie : żółty,czerwony,zielony,żółty,niebieski, zielony..... .W tej kolejności naciskasz kolory pod sejfem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę znaleźć podpowiedzi do literowego hasła szafki z dzbankiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anna- już mówię -jak połączysz te dwie butelki - czerwoną i niebieska w zeszycie na podłodze - tak, jak tam widać wskazówkę - to dostaniesz hasło do sejfu na 4 litery

    OdpowiedzUsuń
  12. zoo
    sejf na kolorowe otworzyłam i literowy też, mam nożyk,magnes, jakiś sznurek i znowu stoję.

    OdpowiedzUsuń
  13. zoo- powinnaś znaleźć jeszcze patyk - jest w sejfie na kolorowe przyciski - taki biały po prawej stronie
    połączysz ten magnes z patykiem, zawiążesz sznurkiem i zdejmiesz klucz z drzewa za oknem

    OdpowiedzUsuń
  14. Anna - czy masz niebieską buteleczkę ? ona się znajduje w szafce - kod na te strzałki

    OdpowiedzUsuń
  15. zoo
    rany, nie zauważyłam tego patyka, myślałam, że to kant w tym sejfie. dzięki za podpowiedzi. skończyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. bo ten patyk tak dziwnie wyglądał )) zupełnie jak nie patyk )))

    OdpowiedzUsuń
  17. jak klikniemy w znak zapytania na dole ekranu gry i w list leżący na biurku po prawej a potem w górną szufladę biurka dostaniemy list miłosny użyłam na nim niebieskiego i czerwonego płynu...na liście pojawią się litery SCNJ i 2 ze strzałką czyli mamy przesunąć litery o 2 do przodu w alfabecie czyli też UEPL..... potem kliknęłam na znak zapytania i na plamę obok łóżka na podłodze a potem znów na znak zapytania i na drzwi szafy... użyłam noża na poduszce tam skrzynka dałam do niej list miłosny a dostałam usb....i z nim wyszłam...

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.