piątek, 30 listopada 2012

Monster Detective

gra flash autorstwa Pastel Games



33 komentarze:

  1. grazka
    witam gra moze ktos?
    mam 2 notki z cyferkami 17 99 ale walizki nie da sie otworzyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej graza naciśnij po wklepaniu kodu przycisk do góry wygląda jak spacja

      Usuń
  2. Rita: Mam klucz od szefa i nie wiem co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  3. dałam facetowi piwo w barze i dał klucz ale nie wiem do czego

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie lampą świecić szukam i nic i 2 zębatki mam

    OdpowiedzUsuń
  5. karty ID użyłam w bramce po lewej zaraz po przejściu z pierwszego widoku tam dalej w kuchni lampa

    OdpowiedzUsuń
  6. zaświeciłam lampę zapałkami w item w pokoju kartka z password i zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń
  7. przy barze idąc schodami w górę można popatrzeć przez lornetkę klikając na nią portfelem...

    OdpowiedzUsuń
  8. klucz użyłam w środku tego pojazdu na szynach..... poszłam w góre do wieży pogadałam z dziewczyną... ale trzeba użyć wizjera obok drzwi...

    OdpowiedzUsuń
  9. przy dziewczynie poszłam w lewe drzwi tam w kompie wpisałam password z kartki

    OdpowiedzUsuń
  10. przejrzałam też notes i zabrałam zdjęcie....



    dalej w kibelku z kimś pogadałam..... pojechałam windą też pogadałam z facetem tam na ścianie klucz ale na razie nie mogę zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  11. po pogadaniu z kimś w tej toalecie mam w item kartkę z wykrzyknikiem dałam ją dziewczynie a ona mi klucz.... po prawej weszłam do biblioteki otworzyłam tam drzwi dalej na oknie mała butelka...tam też maszyną którą ustawiłam półki w bibliotece po zejściu na dół weszłam w przejście w podłodze... teraz była potrzebna lampa :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. po drodze znalazłam zardzewiały klucz na dole maszyna ale brakuje mi jednej zębatki...

    OdpowiedzUsuń
  13. zębatkę znajdziesz w drugiej lokalizacji mi się pokazała po nabraniu wody do butelki

    OdpowiedzUsuń
  14. wróciłam do pojazdu weszłam do kościoła...porozmawiałam z księdzem dostałam klucz na cmentarz... użyłam jednego klucza w bramie potem do kapliczki drugiego ale trzeba jeszcze jeden.... znalazłam klucz idąc w lewo od kościoła przy wejściu na molo ... w kapliczce znalazłam jakiś mechaniczny klucz...

    OdpowiedzUsuń
  15. popłynełam łodzią tam użyłam tego klucza.... poszłam dalej ooo i właśnie tam nabrałam wody do butelki ale zębatki anonimowy nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  16. ewcia
    3 zębatka pokazuje sie w lokacji na prawo od miejsca wsadzania zebatek

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo w końcu znalazłam tą zębatkę jak jest widok maszyny gdzie trzeba je włożyć to najbardziej po prawej leży.....

    OdpowiedzUsuń
  18. po uruchomieniu maszyny z zębatkami mam szklaną czaszkę...

    OdpowiedzUsuń
  19. kryształową czaszkę połączyłam w item z wodą i użyłam w kościele...

    OdpowiedzUsuń
  20. pojechałam tam gdzie dziewczyna (gdzie wizjer).... tam dalej ułożyłam na drzwiach symbole... zabrałam drewniany kołek.. dalej w prawe drzwi... dalej nieżywy facet (BOSS) dostałam klucz...

    OdpowiedzUsuń
  21. klucz użyłam na windzie ..... weszłam dalej kołka do kuszy i po wampirze..... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Asia
    Utknęłam w barze , nie mam piwa ,gdzie je można zdobyć ......

    OdpowiedzUsuń
  23. jak kupic to piwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w skrzynce na kod był portfel.... idziesz do baru rozmawiasz z barmanem ....pojawia się item zaznaczasz w ikonce the bar: butelkę wódki (nie piwo) i zapałki....masz już to w item ..... wódkę dajesz facetowi przy stoliku a on Tobie klucz (tylko trzeba z nim najpierw pogadać)

      Usuń
  24. nie wiem o co tu chodzi daje ta wodke facetowi i nic sie nie dziej on jej nie chce czy cos robie nie tak pomocy

    OdpowiedzUsuń
  25. Najpierw włącz prąd (3 włączniki w skrzynkach).

    OdpowiedzUsuń
  26. Asia
    Przeszłam fajna gierka ....

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.