piątek, 28 grudnia 2012

Gate Escape 6

gra escape autorstwa Gatamari



59 komentarzy:

  1. 3 literki znajdujemy - tworząc 3 labirynty przy pomocy strzałek z boku - następnie, kiedy klikamy różowym przyciskiem widać różowe litery - dostajemy kartkę z kolorowymi kropkami
    3 litery

    OdpowiedzUsuń
  2. ten szablon przyłożyłam na labirynt obok drzwi spotkane po drodze kolorowe kropki to podpowiedź do klikania w przyciski w panelu obok drzwi gdzie dalej labirynt....tam dalej znalazłam mape...

    OdpowiedzUsuń
  3. w labiryncie znalazłam skrzyneczki czerwone - dwie - a w nich gwoździe czerwone
    potem jeszcze na ścianie znalazłam w labiryncie niebieski - należy podstawić dwie skrzyneczki żeby sięgnąć na górę
    potrzeba 7 gwoździ

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kłopot z tocząca się kula i nie wiem , jak ją przejść

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj Kaju :** ja jeszcze nie mam kuli :\ mam tylko 5 gwoździ. Gwoździe sa zaznaczone na mapie ale na razie nie mogę się do nich dostać

    OdpowiedzUsuń
  6. Nacka - mam na myśli tę wielką kulę , która się toczy na mnie- widzę podpowiedz niby - ale nic mi to nie daje - to jest gra na czas - chyba trzeba odpowiednio klikać strzałkami, żeby kula nas nie załatwiła
    ja też mam tylko 6 gwoździ
    3 czerwone i 2 niebieski i od dawna próbuję przejść tę tocząca się na mnie kulę

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo już mam kulę i zginęłam :|

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie został właśnie ten niebieski gwóźdź na końcu labiryntu - tam jest ta tocząca się kula, oraz szary gwóźdź , którego na razie nie mogę wyjąć - próbowałam wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  9. już mam, trzeba się szybko wrócić i na panelu gdzie wpisywało się kod nacisnąć strzałkę w dół

    OdpowiedzUsuń
  10. podpowiedź jest przed drzwiami skąd wypuszcza się kulę

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam tę podpowiedz - ale nie wiem, jak uciekać - klikałam strzałkę w dól, w prawo - w różne strony - nigdy nie byłam w stanie dobiec do panelu, żeby kliknąć strzałkę w dół i otworzyć przepaś -= kula mnie załatwia - jak mam się poruszać, kiedy wejdę stopami na te ślady?

    OdpowiedzUsuń
  12. tę podpowiedz przed drzwiami znam na pamięć - ale jak mam dokładnie klikać ? tam są dwie strzałki - na górze - w lewo i w prawo, oraz strzałka do góry
    nigdy nie zdążam - kula mnie załatwia
    CHYBA ZAMKNĘ GRĘ - nie znoszę gier zręcznościowych , na czas - to nie dla mnie - wolę gry, gdzie muszę pomyśleć, policzyć pokalkulować ))))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się cofnęłam czyli odwróciłam i szłam do przodu. Przy panelu stanęłam i spokojnie zdążyłam nacisnąć

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz mam podpowiedź do koła (czarno-białe przyciski)

    OdpowiedzUsuń
  15. odwróciłaś? czyli ta strzałka na dole , a potem do przodu- nic z tego - kula mnie dopada

    OdpowiedzUsuń
  16. zaczekaj zagram w nowym oknie bo tak szczerze mówiąc to trochę spanikowałam przy tej toczącej się kuli

    OdpowiedzUsuń
  17. już Nacka - przeszłam
    i masz rację
    jak kula zaczyna się toczyć , to należy kliknąć tę strzałkę na dole - czyli zawrotka - a potem iść cały czas do przodu , dopóki ni zobaczymy tego panelu na ścinie , gdzie wpisywaliśmy kod - 395 - wtedy należy kliknąć dolną strzałkę - otwiera się przepaść i tocząca kula do niej wpada - a my po niej możemy przejść labiryntem do końca

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo dobrze że Ci się udało :) najważniejsze nie panikować bo spokojnie można zdążyć :) teraz nie mogę z jednego posągu wydobyć piłki :\

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jeszcze posągów nie rozwaliłam - więc nie wiem - próbuje ustawiać na palcach LOVE- tak, jak było na kartce, ale mi coś nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  20. wypadła ta piłka zielono -0 biała - jak wpisałam Love a na dłoni posągu pojawiła się literka E

    OdpowiedzUsuń
  21. z tej kulki sznurek, który przywiązałam do magnesu

    OdpowiedzUsuń
  22. tym magnesem na sznurku wyjęłam z dziury - tej wielkiej , klikając na dole - ostatni brakujący gwóźdź- szary
    idę je powkładać zgodnie z podpowiedzą na ścianie

    OdpowiedzUsuń
  23. musiałam zejść :\ już Cie gonię :)dzięki za kod do dłoni :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ja w labiryncie znalazłam tylko jedną skrzynkę.....mam dwie szpilki (czy tam gwoździe) niebieskie w tym jedną wyciągnełam nożem w widoku początkowym przy czerwonych drzwiach (jest taka jakby poduszka na podłodze czy coś) jest po jej prawej stronie i jedną szpilkę czerwoną.......



    i skąd się wziął kod 395 do panelu?

    OdpowiedzUsuń
  25. dziewczyny albo ja nie kumam albo jakoś chaotycznie piszecie :/

    OdpowiedzUsuń
  26. tygrys musisz otworzyć drugie drzwi, i wejść w labirynt z innej strony. Spójrz na mapę jest tam więcej odnóg

    OdpowiedzUsuń
  27. a kod jest z wnęk w których widać siekiery są ułożone na kształt rzymskich cyfr II V IX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy III V IX
      a drzwi otworzysz wykorzystując podpowiedź z naciskania tych czerwonych paneli, patrz na strzały jakie się pojawiają

      Usuń
    2. Nacka a czy otworzyłaś w pierwszym pomieszczeniu żółte drzwi te ze strzałkami?

      bo ja próbuje według tych dzid które wychodzą z podłogi albo z sufitu klikac w te strzałki ale nie wychodzi mi to....

      Usuń
    3. no próbuje ale coś mi to nie wychodzi.... :/

      Usuń
    4. no wreszcie mi się udało wyklikać te strzałki chyba mi się coś zacieło..... gdyby ktoś miał problem to klikamy tak:
      dół, góra, góra, dół, góra, dół, dół, dół

      Usuń
    5. za żółtymi drzwiami jest skrzynka z karteczką i czerwoną szpilkę :)

      Usuń
  28. magnes wzięłam z ustawienia kolorów na panelu - podpowiedż do panelu - to były te wnęki z posągami
    nalezy zauważyć - jak sie ustawiają po kolei -

    OdpowiedzUsuń
  29. magnes
    takie powinno być ustawienie - zgodnie z wnękami z posągami - tutaj magnes

    OdpowiedzUsuń
  30. teraz się mecze z klikaniem tych 2 labiryntów - na białym i na czarnym tle - z symbolami - jakoś mi słabo idzie

    OdpowiedzUsuń
  31. to jeszcze wstawię screen, jak umieściłam te 7 gwoździ zgodnie z podpowiedzią
    jak umieścić 7 gwoździ

    OdpowiedzUsuń
  32. z labiryntów to klikam biały: X trójkąt romb trójkąt i X
    czarny klikam: romb trójkąt kółko i romb
    i coś chyba źle bo nic sie nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  33. a jednak :\ mam jakiegoś wojownika :o

    OdpowiedzUsuń
  34. ja tym wojownikiem wywaliłam te wielkie wrota z gwoździem w nich - potem zabrałam młot

    OdpowiedzUsuń
  35. biegam z tym młotem - próbowałam go na tych 2 posągach i nici z tego
    nie mam jeszcze otwartej tej wielkiej brązowej bramy - przy niej po lewej klepsydra

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ich przekonałaś do wyjścia? Moje ani drgną :o

    OdpowiedzUsuń
  37. ale co Wam nie chce ruszyć ?

    OdpowiedzUsuń
  38. wojownicy :D juz wszystkiego na nich próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  39. ahh rozumiem - klikałam na tego wojownika księga - rozwalił wrota a potem dostałam od niego sam młot i znim caly czas biegam i nic nie moge zrobić
    sa jeszcze ro rozwiązani te miecze , kiedy się klika na panele
    mam nie otwarte wrota brązowe , oraz w prawym tunelu wrota niebieskie - wyszłam już , ale dobrze ze zapisałam gre - bo była jakaś kłodka , do której nei miałam klucza

    OdpowiedzUsuń
  40. praktycznie mam użyte wszystkie itemy - został mi młot , zamiast mapy - mam grę )))))

    OdpowiedzUsuń
  41. u mnie księga nie działa :\ może coś jeszcze muszę zrobić :\ w item mam (aktywne) nóż, wskaźnik, śrubokręty księgę i latarkę no i mapę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nacka czy tam gdzie są te przyciski (z labiryntów) świeć ci się połówki koła na zielono?

      Usuń
    2. świecą ci się - miało być...

      Usuń
  42. przyjrzyj się wojownikom oczy mają zamknięte jedną ręka trzymają na ścianie wyobraź sobie że idą tak przez labirynt dotykając ściany to tak będą szli:
    białe: krzyżyk, trójkąt,romb, trójkąt,krzyżyk, koło, koło,romb, romb zapaliła mi sie połówka koło na zielono

    czarne: koło, trójkąt, trójkąt, koło, krzyżyk, krzyżyk, krzyżyk, krzyżyk, romb, trójkąt, koło, romb, krzyżyk, krzyżyk tu też zapaliła się na zielono połówka koła i teraz spójrz na mapę wróc do początkowego pomieszczenia tam naznaku HAMMER pojawił się wojownik z młotek


    mam nadzieję że nie pomyliłam kolejności symboli :/

    OdpowiedzUsuń
  43. wojownikiem kliknęłam na ten wielki gwóźdź w skale i od niego mam młotek w item....

    OdpowiedzUsuń
  44. można potem schodami wyjść ale klikając na mapę można zagrać w kamień/nożyce/papier :))))

    OdpowiedzUsuń
  45. tygrysku - czy otworzyłaś bramę w I pomieszczeniu brązową>
    w labiryncie niebieską ?
    pisałam ,że zamiast mapy mam grę )) wygrałam kilka razy )))
    ale to mi nadal nie rozświetliło sytuacji )))
    nie otwarta brama brązowa, niebieska i brak klucza do kłódki na górze schodów - o tym też pisałam i pytałam,czy coś znaleźliście ))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Tygrysie dzięki :* nie świecą się :\ idę od nowa klikać :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Przeszłam już kilka razy labirynt i nic nowego nie znalazłam. Młotek pewnie zostaje w inwentarzu do kolejnej części gry. Gdy wodzi się przez wrota z kolorowymi przyciskami to można wyjść przez wrota czerwone (tak jak na tablicy przy czerwonych wrotach)to są drzwi jednostronne :D

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też nic nowego nie znalazłam....... a latałam z tym młotkiem...........

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.