niedziela, 30 grudnia 2012

Where is 2013?

gra autorstwa Mateusza Skutnika



22 komentarze:

  1. Gra ktoś?
    Mam 8 kulek i 3 bezpieczniki, prąd leci dwoma kablami.
    I co dalej?!

    OdpowiedzUsuń
  2. kulki to tylko bonus,trzeba miec wszystkie bezpieczniki i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeden klucz od skrzynki

      Usuń
    2. w dwóch kablach prąd wszystkie bezpieczniki brak tylko drugiego klucza pomocy co dalej?????????

      Usuń
  3. w podstawowym widoku klikaj-prawa,góra-drugi kluczyk wisi na kablu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten z kabla mam. Gdzie jest ten pierwszy?

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy jest tuż przy lewych drzwach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawe drzwi kratki

      Usuń
    2. Lena:
      No właśnie prawe! A ja cały czas klikałam na lewe z podpowiedzi wyższego komentarza no to teraz już mam 2 klucz :)

      Usuń
  6. a gdzie pasuje to cos ze skrzynki

    OdpowiedzUsuń
  7. zoo
    gra fajna ale mam już dość reklamy prowidenta, która ciągle mi wyskakuje. rezygnuję bo ile razy można zaczynać od początku. od jakiegoś czasu nawet tu pojawiają się te durne reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lena:
    No też utknęłam w tym samym miejscu :dwa aktywne kable z prądem , brak drugiego klucza i 7 kulek... klikam i klikam i na nic nowego nie mogę trafić :(
    P.S.
    Zoo u mnie nie ma reklam.

    OdpowiedzUsuń
  9. jeden klucz prawe drzwi kratki drugi przewód prądowy wszystko w pierwszym oknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lena:
      Dzięki, a gdzie położyć tą czarną skrzynkę ?

      Usuń
  10. nad drzwiami tam gdzie szklany bezpiecznik

    OdpowiedzUsuń
  11. to z krzynki dajemy tam gdzie przewod leci i mamy 3 kabel właczony miałam 9 kulek i skonczyłam gre i z marsa przyleciał ufoludek bogda

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja dalej nie mogę upolować dwóch bezpieczników. :(
    Pomożecie? ;)
    Zgaga

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki. :) Własnie tego mi brakowało.
    Zgaga

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju,gdzie to czarne pudełeczko wcisnąć...:( ze nad drzwiami?nie mogę tego zrobić,czy ktoś może mi pom óc??????????

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.