czwartek, 31 stycznia 2013

Escape in Hawaii 3

Escapik


11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz klikamy na wyspy po otwarciu obrazu na 5 przycisków gdy już mamy kartkę z widocznymi literami HOH KO

    OdpowiedzUsuń
  2. Lena:
    Witam :)
    Trochę jednak wcześniej utknęłam -jestem na etapie, gdzie w inwentarzu mam: ananasa , tą kartkę (jeszcze niewidoczne litery), i brakuje mi jednej mapki koło Maui. Obraz otworzyłam i stoję nie wiem co dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klikałaś na wyspy wg tych widocznych liter?

      Usuń
    2. pierwszy raz klikamy na wyspy NIE mając Maui , według widocznych liter na kartce (zamazane chwilowo sie nie liczą). Klikamy na 3 wyspy, litery to pierwsze litery nazw wysp

      Usuń
    3. Lena:
      No właśnie ja mam problem z tymi literami ,bo nie wiem jak zrobić żeby były widoczne,dlatego nic mi nie daje klikanie na te wyspy i co z tym ananasem ?

      Usuń
    4. Lena:
      Ok załapałam w końcu i się nie dogadałyśmy :) Ja myślałam ,że chodzi o tą kartkę widokówkę co na niej niewyraźnie pisze KAHULUI czy coś w tym stylu i myślałam,że tu mają się pojawić te literki, a ja po prostu wcześniej nie zrobiłam ważnej rzeczy- owszem obraz otworzyłam, ale nie kliknęłam przycisków w odpowiedniej kolejności-(dopiero teraz zorientowałam się ,że cyfry w szufladach to kod do obrazu)i w końcu mam właściwą kartkę z literkami HOHKO, kliknęłam tak jak napisałyście na te wyspy i ... mam klucz do kuchni :)

      Usuń
  3. Dzięki klikałam na wycieraczkę ale nie z tej strony

    OdpowiedzUsuń
  4. a podpowiedż do przycisków pionowy, poziomy w kuchni jest na torebce w item

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lena:
      Uff skończyłam tą grę już na spokojnie, hehe czyli ta moja nieszczęsna kartka okazała się być torebką ups chyba muszę zainwestować w okulary ,bo niedowidzę i robię zamieszanie ;))

      Usuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.