wtorek, 29 stycznia 2013

Prison Break 2

Nowa gra escape od Stone Age Games


8 komentarzy:

  1. Mam żarówkę, klucz i cegłę i nie wiem co dalej....

    OdpowiedzUsuń
  2. Magia komentarza, kluczem otworzyłam szafę, z niej latarka, a żarówka do latarki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Latarkę skierowałam pod łóżko i są tam kawałki drewna, z którymi nic nie mogę zrobić. Z szafy mam jeszcze chyba spodnie i też nie wiem po co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cegla rozbilam lustro.szklem sprulam spodnie,
      zrobila sie lina i kliknelam tym pod lozkiem i koniec

      Usuń
  4. Lena:
    To teraz tu pomogę :) Cegłą należy rozbić lustro będzie odłamek szkła , który łączymy ze spodniami, dajemy je pod łóżko razem ze sznurem i.... koniec -to była dziwna gra

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, a ja myślałam, że to jakaś wnęka, ślepota jedna...

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.