środa, 27 marca 2013

Escape 3D Bank 2

Nowa gra escape od Bored


15 komentarzy:

  1. Lena:
    Witam :)
    Eee tam zaraz gotowiec- fajnie się tą łamigłówkę samemu rozwiązuje ;) Wystarczy kombinować tak,żeby boki kwadratów miały obok siebie bliźniaka cyfrowego czyli np: prawy bok ma cyfrę 7 to należy obok niego postawić kwadrat ,który na lewym boku ma 7 i tak resztę dopasowywujemy ,aż wszystkie cyferki będą w szczęśliwych parach :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ oczywiście że fajnie samemu ale gdyby ktoś miał problem...... myślę że w komentarze zaglądają właśnie Ci którzy mają jakiś problem..... :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zniechęcajmy ludzi dobrej woli, że chcą pomagać innym :)
    A w gotowca nie trzeba zaglądać, jeśli się samemu wykombinowało ;)
    Bo pewnie każdy z nas ma takie dni, że mózg leniwiej pracuje. Nieprawdaż?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, dobrze tygrysku : tak trzymaj, bo bez ciebie....

    OdpowiedzUsuń
  5. Lena ćwicz silną wolę

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem wierszem: mam klucz, kod, naboje i stoję

    OdpowiedzUsuń
  7. hej,
    ja właśnie mam problem i...imieniny /LIDKA/

    OdpowiedzUsuń
  8. JUŻ WIEM PO PROSTU SKRZYNEK JET WIĘCEJ i tyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Lena:
    Ojoj ależ mój komentarz wywołał burzę , nie miałam nic złego na myśli a tym bardziej to nie był atak na Tygryska,po prostu napisałam podpowiedź gdyby ktoś nie wiedział o co chodzi w tych kwadratach a jeśli to nie pomogłoby to bardzo dobrze ,że Tygryskowy gotowiec jest i można podpatrzeć :))
    I jedno pytanie mam do Anonima dlaczego mam ćwiczyć silną wolę? bo nie zrozumiałam :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lena:
    Jeśli kogoś uraziłam to wybaczcie ,naprawdę nie było to moim zamiarem,to "ee tam..." było w formie żartobliwej nie sądziłam ,że zostanie odebrane tak poważnie. Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lena ja nie czuje się urażona :)))))))))) po prostu jeśli coś wiem w grze to przecież mogę pomóc komuś, może akurat ktoś miał z tym kłopot :))))) i mam nadzieję że kiedyś ktoś inny mi pomoże :)))) wiesz jeśli ktoś już zajrzał w komentarze pod grą to widocznie szukał pomocy :))))


    a czasem i mój mózg jest leniwy ;)))




    LIDKA więc z okazji imienin Wszystkiego Najlepszego !!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuję za życzenia i pozdrawiam. Lena przecież wszystko jest OK, tak sobie czasem tutaj życzliwie żartujemy Wchodzimy na tę stronę, bo przecież lubimy ze sobą przebywać, prawdaż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak rzeczywiście bardzo "życzliwa" jesteś anonimowalidko...

      Usuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.