sobota, 30 marca 2013

Magic Easter Escape

gra autorstwa Federico Rutenberga  z Esklavos



18 komentarzy:

  1. jak ustawić te kg ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliki podpowiadają .4,5 kg, 4.5kg 8 kg i 4kg

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra, widzę że delikatne sugestie nic nie dają więc powiem wprost: czy któraś z tych pięciu osób, które oceniły grę lub ktoś inny podpowie jak rozłożyć te jaja bo żadna kombinacja z wiadomymi liczbami nic mi nie daje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego się domyślam, tylko jak rozłożyć te jaja, bo kombinując z liczbami o których mówią zające nic nie dostaję

    OdpowiedzUsuń
  5. mi jak na razie brakuje dwóch jej jeszcze :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie "jej" tylko "jaj" oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tygrys, miło cię widzieć, może ty coś poradzisz z tymi jajami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dostalam wlasnie klucz wkladajac jajka od lewej 4,5 4,5 8 i 4 oczywiscie liczac na kg

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo znalazłam za bardzo na widoku były hihih

    OdpowiedzUsuń
  10. no w końcu, najpierw to co mówi pierwszy zając, potem to co ten przy brami, w końcu mam ten klucz,
    dzięki Anet

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu tak jak pisze violima99 kg od królików weszły najpierw od tego z prawej 4.5 kg, 4.5 kg a potem tego z lewej 8kg, 4 kg i jest biały klucz

    OdpowiedzUsuń
  12. no i teraz stoje !kombinuje i nic mi nie idzie

    OdpowiedzUsuń
  13. violima99, a na czym stoisz?

    OdpowiedzUsuń
  14. nie udaje mi sie ułożyc kolory / kisięzyce itp/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja już nie pamiętam dokładnie jak to było, ale musisz patrzeć na kolory znaczków np. oko z księżycem łączysz czerwoną linią bo oba są czerwone itd.

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.