piątek, 26 kwietnia 2013

Baba Yaga

gra autorstwa Pastel Games



104 komentarze:

  1. Gra ktoś?

    Nazbierałam trochę przedmiotów. Brakuje mi jednego piórka, dwóch monet; mam szary klucz (napisane jest, że do skrzyni), magiczne litery, nóż kuchenny (pocięłam nim skórę kameleona), brązowy sztylet (do uwolnienia elfa), pędzel z piór, dwie książki, magiczne litery. Rozpaliłam ogień i chochlą mieszam w garze. Mam sześć zębatek, które powciskałam do wiatraka na półce, ale nic się nie dzieje i stoję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w widoku gdzie po prawej są drzwi do łazienki a po prawej szafka z kotem kliknij za nią tam znalazłam ostatnie pióro....


      tam też za szafką podpowiedź do zębatek

      Usuń
    2. pomyłka po lewej szafka z kotem

      Usuń
  2. o dzięki za to pióro, w ogóle tam nie zaglądałam hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. te 6 piórek można teraz połączyć z tym pierzastym pędzlem

    OdpowiedzUsuń
  4. zdejmij wszystkie ruchome zębatki z powrotem ponakładaj - są 3 lewe i 3 prawe, wszystkie kręcą się na przemian , stamtąd reszta monet

    OdpowiedzUsuń
  5. tym pędzlem oczyściłam lampę Aladyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Aladyn chce 6 monet, a ja mam tylko 4

    OdpowiedzUsuń
  7. kombinuję jeszcze z tymi zębatkami, bo nie wiem od której zacząć i czy ten strzępek kartki z podpowiedzią to jest wszystko?

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie 6 piórek?ja mam 5/5 czyli wszystkie, ale nie dają się połączyć z pędzlem /mam w doniczce/

    OdpowiedzUsuń
  9. w szafce w kuchni jest magiczna kiełbasa trzeba ja dac kotowi powiększy się i rozwali skrzynię tam moneta i z tego wiatrak będzie trzy ...


    jeśli między dwoma dużymi zębatkami jest jedna mała to będą się kręcić w tym samym kierunku a jeśli dwie to trzeba włożyć tą w przeciwnym kierunku


    obklikaj wszystkie gołębie w różnych widokach.... to do piór

    OdpowiedzUsuń
  10. mam zasiane w doniczce 3 roślinki, wszystkie pióra i monety, ale jak z tych piór zrobić pędzel?

    OdpowiedzUsuń
  11. od Aladyna dostałam drugi sztylet do uwolnienia elfa

    OdpowiedzUsuń
  12. najedź tym kompletem piór na ten pędzel, to się połączą

    OdpowiedzUsuń
  13. w WIDOKU GDZIE STÓŁ JEST PO PRAWEJ STRONIE MOŻNA ODSUNĄĆ KRZESŁO I TAM JEST KOŁOWROTEK. MOŻNA NIM PODNIEŚĆ KLATKE Z CHŁOPCZYKIEM I WTEDY POROZCINAĆ JEGO SZNURY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dzięki BONA właśnie tego mi brakowało :)))))) oprócz jeszcze srebrnego noża

      Usuń
  14. Sorki, ale capslock mi sie włączył

    OdpowiedzUsuń
  15. z doniczki wystaje jakiś pióropusz, co jeszcze trzeba do niej dodać?

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba mam buga, w żaden sposób nie mogę połączyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. camawruk jak masz pióra to nimi kliknij na tą zmiotkę do kurzu bo tam właśnie brak piór

      Usuń
  17. Dzięki za kołowrotek, ślepota mnie ogarnęła i nie dostrzegłam go hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo brązowym nożem przeciełam krasnalowi sznur i mogłam zaklęciem (literkami w item) kliknąć na stół po prawej od łóżka pojawiło sie jedzonko zjadłam go :))) i tam właśnie srebrny nóż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja po prostu wzięłam te skompletowane 6 piórek i przeciągnęłam w item na tego niekompletnego "drapaka"

    OdpowiedzUsuń
  20. oooo właśnie M. pisze że to było 6 a Ty camawruk piszesz że masz 5 widocznie jednej Ci brakuje.... ja nie pamiętam ile ich trzeba było

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz jak klatka jest pusta można kliknąć na mysz i ona wskakuje do klatki

    OdpowiedzUsuń
  22. no już, ciemnota mnie ogarnęła, elfik wolny

    OdpowiedzUsuń
  23. tym zaklęciem od elfa kliknęłam na doniczkę i z tych sadzonek wyrosły roślinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba ściąć je nożem i zrobić miksturę według książki na podeście.... a wcześniej pociąć na desce w kuchni skórę kameleona te roślinki

      Usuń
  24. uwolniłam krasnala dostałam od niego zaklęcie obklikałam wszystkie gałęzie (w łazience też) i mam trzy kwiatki.... a jedzonko pojawia sie od nowa można jeść i jeść..... hihih

    OdpowiedzUsuń
  25. nożem kuchennym ciachnęłam te roślinki

    OdpowiedzUsuń
  26. Nowe zaklęcie które otrzymujemy ze stolika dajemy na doniczkę. Rośnie nam roślinka, którą ścinamy nożem

    OdpowiedzUsuń
  27. no właśnie, z tym jedzonkiem, trzy razy się częstowałam, już pękam hahaha

    OdpowiedzUsuń
  28. huuurraa odleciałam na miotle :))))))



    dzięki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Roślinka na deskę, kroimy i wrzucamy do miski

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. wrzucasz to wszystko do gara na kuchni przychodzi Jędza zamienia sie w nietoperka klikasz na jej miotłę i na dzbanek obok kuchni

      Usuń
  31. o matko! zwabiona zapachem strawy jędza się zjawiła

    OdpowiedzUsuń
  32. Bona a zasadziłaś roślinki w doniczce?

    OdpowiedzUsuń
  33. aaa, zasadziłaś... hihi

    to na kredensie potnij skórę kameleona, potnij roślinki i dodaj trzy kwiatki, pocięte umieści się w misce a potem przeleci do gara na ogniu

    OdpowiedzUsuń
  34. Pokroiłam roślinki na desce. Leżą sobie teraz w misce. Nic więcej nie mogę zrobić. Stoję. Jak mam ich wrzucić do gara na kuchni?

    OdpowiedzUsuń
  35. ładniutka gra i miła dla oka grafika :)

    Dziękuję za wspólną grę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mam tych trzech kwiatków. Gdzie one są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tygrys26 kwi 2013, 14:39:00

      uwolniłam krasnala dostałam od niego zaklęcie obklikałam wszystkie gałęzie (w łazience też) i mam trzy kwiatki.... a jedzonko pojawia sie od nowa można jeść i jeść..... hihih

      Usuń
  37. musisz pokroić skórę kameleona - masz ją???

    i dodać trzy kwiatki

    kwiatki dostaniesz, jak tym zaklęciem od elfa klikniesz na te suche konary w pomieszczeniu kąpielowym i w sypialni

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzięki dziewczyny. Wyszłam

    OdpowiedzUsuń
  39. a ten klucz szary do czego w końcu był?

    OdpowiedzUsuń
  40. wróciłam do gry - mogłam wziąć tę samotną monetę z wiatraka, w misce na kredensie leżą pokrojone wszystkie składniki, ale nie chcą powędrować do gara...
    A Jędza lata wokół domu...

    OdpowiedzUsuń
  41. gram doipiero teraz - mam pióra - ale tylko 5/5 - czyli ,że kompolet - próbowałam ich użyć na miotle - ale nic z tego - jedną roslinkę wsadziłam doi jednej doniczki - ale nigdzie nie widze innych doniczek - mam 6/6 monety i juz nie wiem co mam robić - jakąś roślinkę pokroiłam na desce - włożyułam ją do miski - ale nic wiecej nei mogę zrobić

    OdpowiedzUsuń
  42. oczywiscie - nie uwolniłam elfa z klatki - bo mi brakuje nadal 1 noża - tego z samego dołu - jednym słowem stoję - mam niby wszystkie monety : 6/6 , wszystkie pióra : 5/5 ale nic wiecej nei moge zrobić

    OdpowiedzUsuń
  43. ahh- i jeszcze mam coś - takie okrągłe - napis ,że jakiś Key - próbowałam go uzywac wszędzie - ale nigdzie nie moge

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli masz komplet piórek, to bez problemy powinny się połączyć ze zdekompletowanym pędzlem

    OdpowiedzUsuń
  45. zaraz otworzę grę jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  46. A moze ktos zrobi obrazek jak ustawic te trybiki?Nie moge sobie poradzic;/

    OdpowiedzUsuń
  47. już mam przynajmniej , gdzie użyć tego okrągłego niby klucza - na szafce, gdzie na góre jest kula z jędzż
    plansza go gry mała - nie zawsze jest aktywne miejsce i na dobrą sprawę trzeba wszędzie klikac i próbowac

    OdpowiedzUsuń
  48. nie wiem, czy są skompletowane te piórka - piszecie , ze ma ich być 6 - ja mam 5/5 i za chiny nie moge ich użyć na tej miotle koło drzwi - próbuje i nic z tego nie wychodzi - przeciągam, klikam -nic mi nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, wyżej się zagalopowałam i napisałam, że 6 piórek, a to ma być 5 piórek a 6 monet :)

      Usuń
    2. pióra łączysz z taką miotełką-niby kwiatkiem w item

      Usuń
  49. To nie wiem co jest nie tak, bo komplet pięciu piórek bez problemu przeniosłam w item do pędzla i się połączyły w całość

    OdpowiedzUsuń
  50. w tej szafce - jest lampa Aladyna - ale tez z nią nic nie moge zrobić

    OdpowiedzUsuń
  51. bo do lampy Aladyna musisz mieć właśnie ten pędzelek w całości

    OdpowiedzUsuń
  52. zaczekaj M - mówisz o jakimś pędzlu - ja nie mam pędzla w item - skąd pędzel w item ?
    napisałam, co mam i że nadal tkwię i nic nie moge zrobić więcej - brak mi 3 noża do przecięcia więzow , mam tylko w jednej donioczce posadzone jakieś zioła, inne sa posiekane i włożone do miski i klops

    OdpowiedzUsuń
  53. może trafiłaś na buga, bo ja teraz wzięłam kołowrotek i chciałam nałożyć przy klatce, a on mi po prostu ot tak zniknął; nie mam go w item i na ma go przy klatce

    OdpowiedzUsuń
  54. a pędzel stoi w wazonie obok szafki z lampą Aladyna

    OdpowiedzUsuń
  55. a masz monety dla Aladyna?

    OdpowiedzUsuń
  56. odleciałam, ale też kołowałam się z tym "pędzlem"

    OdpowiedzUsuń
  57. mam monety wszystkie 6/6 od dawna i nic wiecej zrobić nie moge ((
    jeśli mam buga - to nie zagram więcej - oczy bolą ((( obrazu nei da się powiekszyc (((( i słabo widac ((((

    OdpowiedzUsuń
  58. a jeśli ktoś ma problemy z trybikami, najpierw trzeba je zdjąć do item to uszeregują się jedne w prawo drugie w lewo, nakładamy je tak, żeby jedno kółeczko kręciło się w prawo, drugie w lewo na przemian

    OdpowiedzUsuń
  59. dzięuję camawruk )))) miałam cały czas tę niby roślinkę w item ))) i nie wiedziałam,że to ten pędzelek, do ktorego nalezy dołaczyć te pióra )))
    jak dla mnie - obraz jest za mały ((( i słabo widać wsio )))
    mógłby Mateusz robić większe obrazy )) albo na takim programie, na którym można powiekszyć obraz ))))
    dziękuję i camawruk i M )))))))
    ale i tak będę kończyła póżniej )))

    OdpowiedzUsuń
  60. kaja, ta miotełka to nic innego jak taki jakby kwiatek wyjęty z dzbana obok lampy Alladyna,łączymy to razem z 5 piórkami w item

    OdpowiedzUsuń
  61. dodam jeszcze z tymi trybikami w wiatraku, że te małe też są naprzemiennie lewo, albo prawo-skrętne (mimo, że tego nie widać), ale trzeba to brać pod uwagę zakładając te duże kółka

    OdpowiedzUsuń
  62. gra ma jednak bugi, bo oprócz tego, że zniknął mi ten kołowrotek, to niektóre przedmioty przyklejają się do wskaźnika i nie można ich umieścić w item

    OdpowiedzUsuń
  63. Kajka

    Witam wszystkich:):)

    Ja tam mam nawet 7 monet dla Alladyna:D

    OdpowiedzUsuń
  64. dla Aladyna potrzeba 6! monet

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Kajka

    M.:):) dzięki, mam nadkomplet:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. w razie jakiś wątpliwości to pytaj, bo mam otwartą grę :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Kochani mam pokrojone w talerzu roślinki i nie wiem co dalej, pomóżcie

    OdpowiedzUsuń
  71. a oprócz pokrojonych roślinek masz pokrojoną skórę kameleona oraz trzy kwiatki?

    OdpowiedzUsuń
  72. mam kameleona i 3 z doniczki

    OdpowiedzUsuń
  73. to jeszcze musisz mieć trzy kwiatki.
    Wyhodujesz je klikając magicznym tekstem (od elfa) na te konary zwisające z sufitu w łazience (1) i nad łóżkiem (2).
    Jak je dodasz do miski, to połączą się z gorącą wodą w garze

    OdpowiedzUsuń
  74. wróciłam do gry i skończyłam )))
    dziękuję M i camawruk )))) za pomoc ))))))

    OdpowiedzUsuń
  75. A skąd srebrny nóż?

    OdpowiedzUsuń
  76. srebrny nóż zostanie na stole po zjedzeniu potraw, musisz najpierw, jak podniesiesz klatke nad elfem przeciąć pierwszy sznur (brązowy), a potem magicznym tekstem kliknąć na taki duży pień koło łóżka i pojawi się jedzenie

    OdpowiedzUsuń
  77. magicznego tekstu też nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  78. w łazience na górze kraty jest kawałek kartki, którym uzupełniasz stronę w czerwonej księdze (na stelażu) w sypialni, jak złożysz tę stronę, to dostaniesz magiczny tekst

    OdpowiedzUsuń
  79. kraty z desek - prawy, górny róg

    OdpowiedzUsuń
  80. 2 zębatki są:
    - w WC (1)
    - w sypialni u dołu stelaża (1)
    uzupełniały je w rzędzie z czterema - z tyłu wiatraczka, a potem ściągamy i wkładamy już zgodnie z podpowiedzią, naprzemiennie lewoskrętnie i prawo skrętnie

    OdpowiedzUsuń
  81. Monety (6) są:
    - z rozwalonej przez kota skrzyni (1)
    - spod mydła w łazience (1)
    - z wiatraczka po ułożeniu zębatek (3)
    - z pudełka przy kartach, po ich ułożeniu (1)

    OdpowiedzUsuń
  82. Piórka (5) są:
    - z gołębi od strony kuchni (3)
    - z gołębia środkowego od strony sypialni (1)
    - za skrzynią z kotem (1) patrząc po lewo w kierunku sypialni

    Piórka uzupełniamy w miotełce (pędzlu), który stoi w wazonie, w sypialni przy komodzie z kulą

    OdpowiedzUsuń
  83. Gra zdecydowanie ma bugi.
    Np. nad-programowość monet, znikanie kołowrotka w momencie połączenia go ze sznurem z klatki oraz przyklejanie się przedmiotów do wskaźnika (nie chcą wskoczyć do inwentarza).
    Zamknąć wtedy grę i otworzyć ponownie klikając na CONTINUE

    OdpowiedzUsuń
  84. A wiecie,że w łazience można się pobawić bańkami?

    OdpowiedzUsuń
  85. WITAJCIE
    A GDZIE JEST ALLADYN

    OdpowiedzUsuń
  86. i co Anonim fajnie było w tych bąbelkach? :)))))) ;)


    Aladyn jest w komodzie, aby ją otworzyć trzeba włożyć brązowe kółko, które jest w stoliku z okienkiem pod elfem

    OdpowiedzUsuń
  87. ja wróciłam sobie jeszcze raz na jedzonko, polatałam na dywanie, wzięłam kąpiel, znów zjadłam ale już tylko deser i wypiłam sok- uf- nie dałam rady więcej i pomyślałam, że uda mi się zabrać trochę skarbów, ale niestety!

    OdpowiedzUsuń
  88. Jakie jest hasło do tej szafki z alladynem?

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.