poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Lonyan's Room Escape 2

Gra escape


32 komentarze:

  1. otworzyłam szufladę w biurku na błękitny klucz, ale nie mogę z niej wyjąć tego "czegoś"

    OdpowiedzUsuń
  2. pod łóżkiem jakiś kluczyk i za szafką przy drzwiach też coś stoi, ale nie mogę wyciągnąć, ani jednego, ani drugiego, nawet wieszakem

    OdpowiedzUsuń
  3. postawiłam kwiatka na szafce pod oknem i mogłam wziąć to coś z szuflady, to obrazek

    OdpowiedzUsuń
  4. obrazek powiesiłam przy drzwiach i mam z szuflady komody następny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  5. na tym obrazku z komody, w jego rogach są różne gwiazdki: lewa góra-pięcioramienna, prawa góra-czteroramienna, lewy dół-trzyramienna i prawy dół-sześcioramienna

    OdpowiedzUsuń
  6. i szafka pod ekspresem otwarta i mam jakieś jajo całe w kwiatkach hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę wziąć żadnego kwiatka. Może trzeba coś wcześniej zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem o co chodzi. Ja na początku wzięłam w item misia i dlatego nie mogłam wziąć kwiatka, najpierw bierzemy kwiatka, odstawiamy, dopiero potem misia, chyba że coś jeszcze przed nim, zobaczę, bo zagram drugi raz

      Usuń
  8. zaraz otworzę grę w nowym oknie i zobaczę, w którym momencie mi ten kwiatek wskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kwiatek z komody pod oknem to mi od razu na starcie wskoczył i kubek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie, muszę mieć błąd. Albo może niepotrzebnie napełniłam kubek. Spróbuję od nowa

      Usuń
  10. myślę, że aby coś można wziąć, to w item nie powinien być zaznaczony przedmiot...

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałam z wieszakiem, żarówką w oprawce i włącznikiem POWER, spod łóżka ani zza szafki też nie mogę wyciągnąć, a żaden kwiatek ani drgnie, tylko przeskakują mi płatki na kota z kwiatka przy obrazku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w jaki sposób weszłaś w posiadanie żarówki?

      Usuń
    2. M, to dziwna gra, wyjęłam wieszakiem zza szafi, wszystko można wyjąć, ale tem obrazek w item na dole po prawo musi być pusty, więc jak soś weźmiemy to musimy się tego pozbyć, ja wzięłam najpierw misia, nie mogłam nigdzie go postawić i dlatego nie mogłam nic innego wziąć. Żarówka z pudełka z koralikami, a brakujący koralik własnie z misia

      Usuń
    3. z pudełka z koralikami to jak mam cukier?

      Usuń
  12. Już wiem, jak w dużym okienku w item jest obrazek to nie można wziąć kwiatka.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak postawiłam na komodzie pod oknem obrazek w białej ramce i kwiatek, to mogłam wziąć z łóżka miśka

    OdpowiedzUsuń
  14. z kwiatka na miśku mam fioletową kulkę

    OdpowiedzUsuń
  15. kulkę włożyłam do pudełka z kotkiem i mam jakieś kostki z kolorowymi kleksami

    OdpowiedzUsuń
  16. jak miśka posadziłam przy łóżku, to mogłam zdjąć ze ściany zdjęcie kotka

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa te kostki, to cukier hahaha

    OdpowiedzUsuń
  18. żarówka jest z tego drugiego pudełka na cyfry w kolorowych polach, a cyfry do kodu z rozpuszczonego cukru

    OdpowiedzUsuń
  19. mozna teraz zdjac zegar i powiesci nad biurkiem

    OdpowiedzUsuń
  20. kalendarz powiesiłam na łóżkiem, a jajo nie chce się ustawić na biurku

    OdpowiedzUsuń
  21. to jajo, to klosz do lampki hahaha

    OdpowiedzUsuń
  22. lampkę stawiamy na komodzie pod oknem, zaciągamy zasłonki i gasimy światło. Tym "power" na podglądzie! zapalamy lampkę, a promienie wskażą wartości do kodu

    OdpowiedzUsuń
  23. z szuflady narzędzie do wyprostowania wieszaka i jest kluczyk spod łóżka

    OdpowiedzUsuń
  24. w sumie prosta gra, trzeba tylko pomyśleć,haha, a żarówka w pudełku z szafki oczywiście, a z koralików kostki cukru,przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam problem z włączeniem gry gdyby ktoś miał też taki problem znalazłam taki link.....



    http://lonyans.yukishigure.com/game_0020430.html

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.