czwartek, 30 maja 2013

Amazon Forest Escape

gra escape



20 komentarzy:

  1. Stoję, mam piłę 4 skrzydła, klucz do nakrętek, kabel, kawałki drewna, kadai(nie wiem co to?), i gniazdo z belką nad nim a i diament(zielony)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nazbierałam trochę złomu; pogrzebaczem usunęłam tą strzelającą jadem żmiję i mam zielony diament

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! z łuku zabiłam ptaszka :( i mam to truchełko w item

    OdpowiedzUsuń
  4. nakarmiłam tym ptaszkiem tygrysa

    OdpowiedzUsuń
  5. połączyłam linę z kotwicą i jestem w domku na drzewie, a tam skrzynia, której nie mogę otworzyć

    OdpowiedzUsuń
  6. połączyłam gniazdo z belką, śrubokrętem powierciłam w tej belce i roznieciłam ogień w gnieździe

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę znaleźć czwartego skrzydła

    OdpowiedzUsuń
  8. mam! było na daszku nad motorem

    OdpowiedzUsuń
  9. siekierą (z ogrodzenia grzybkowej chałupy) obciosałam trochę kory z drzewa po lewej stronie w widoku ze skrzynią

    OdpowiedzUsuń
  10. tą korą roznieciłam na maksa ognisko w gnieździe, ale nadal jest ono tylko na podglądzie

    OdpowiedzUsuń
  11. w widoku skąd wzięłam wcześniej śrubokręt ustawiłam drąg do skrzydeł, doczepiłam trzy skrzydła,dokręciłam kluczem do śrub i kręci się wiatraczek

    OdpowiedzUsuń
  12. dołączyłam do wiatraczka kabel i podłączyłam do kontaktu na ścianie chałupy

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem wewnątrz domu; mechaniczną piłą wycięłam zamek w drzwiach

    OdpowiedzUsuń
  14. z domku mam świeczkę i ruszt do ogniska

    OdpowiedzUsuń
  15. rusz ustawiłam nad płonącym gniazdem, postawiłam kadai, które okazało się miską hahaha i stopiłam w niej świeczkę, wewnątrz której był drugi diament

    OdpowiedzUsuń
  16. diamenty włożyłam do otworów w skrzyni i z niej klucz do motocykla i odjechałam w mundurze niemieckiego żołnierza hahaha ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie jest ten nieszczesny łuk??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łuk jest za żmiją, trzeba ją usunąć pogrzebaczem, chyba był z skrzyni w grzybowym domku

      Usuń
    2. a gdzie ptaszek?

      Usuń
  18. ptaszek na barierce domku na drzewie w widoku z tygrysem

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.