wtorek, 28 maja 2013

Dirty Room Escape 2

gra escape od Detarame Factory



12 komentarzy:

  1. szczotka jest z lewej strony komody z szufladami, ściągamy nią klucz

    OdpowiedzUsuń
  2. po podlaniu kaktusa kolorowy kod do szuflady

    OdpowiedzUsuń
  3. świeczka smarujemy na dole zablokowane drzwi do szafy

    OdpowiedzUsuń
  4. za hydrantem rękawiczki do grzybów w szafie

    OdpowiedzUsuń
  5. chusteczką papierową zabieramy to coś różowe z balkonu , w pustym pudelku po chusteczkach skarpeta

    OdpowiedzUsuń
  6. skarpetę połączyłam ze szczotką i wytarłam sufity, ta "skacząca głowa" pokazuje kolejnośc klikania kropek w dolnej szufladzie , w szufladzie proszek do prania

    OdpowiedzUsuń
  7. to okrągłe obok wazy w item to odkurzacz, polatałam więc po podłogach

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge znależć swieczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świeczka na oknie za rozdarta zasloną, musisz ją zszyć nićmi z szuflady na kolorowy kod - podpowiedź z kaktusa podlanego wodą nalaną do szklanki

      Usuń
  9. schowałam wysuszone ubrania do szafy

    kod do drzwi:
    do koszyka zawartość wazy, do wazy woda i niebieska butelka, a potem zielone kulki z koszyka

    na koniec zawiązałam worem i wyszłam mając 100 punktów i Happy ENd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszyk stawiamy najpierw pod hydrantem, potem go zabieramy

      Usuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.