sobota, 25 maja 2013

Kopio - Kopio

jeszcze coś dla relaksu - puzzle



15 komentarzy:

  1. czy te fragmenty można przekręcać? Bo nijak mi nie idzie, mam np 2 górne rogi obrazka, twarzy też nie mogę połączyć, gra ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda na to, że nie
    u dołu, na wąskim pasku są ikony:
    1 - można sobie włączyć na boku podgląd obrazu
    2 - można dać zarys obrazu, jako tło układanki
    i
    3 - narzędzia, a w nich na nowo rozrzucić kawałki, albo zmienić kolor podłoża

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha, całe szczęście że nie wzięłam się za to wieczorem, bobym się wściekła

    OdpowiedzUsuń
  4. a jednak coś jest nie tak, przy podglądzie widzę, że niektóre elementy mam odwrotnie i nie da się ich złożyć

    OdpowiedzUsuń
  5. okazuje się, że można obracać :D
    zaraz zobaczę w jakiej sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  6. kręcenie do góry obraca element w lewo, a kręcenie w dół obraca element w prawo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. potnę się,1/3 ułożyłam i skasowałam

    OdpowiedzUsuń
  8. to masz teraz szansę trenować cierpliwość :D w obecnych czasach przyda się ta cecha ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pytanie - czy podoba Wam się od czasu do czasu zabawa z puzzlami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie skończyłam dzięki pomocy M, satysfakcja gwarantowana hi hi, Kajamira, podoba się i ja bardzo chętnie piszę się na więcej

      Usuń
  10. pewnie, od czasu do czasu faktycznie w ramach relaksu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja użyłam strzałek na klawiaturze .... zeszło mi godzinkę :))))) i ułożyłam

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.