środa, 29 maja 2013

Uwaki

Gra Escape



15 komentarzy:

  1. no i dostał ode mnie z plaskacza hihihi

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chodzę w kółko i nic z tego nie rozumiem. Zebrałam jakieś listy, koperty , czego dotknę to ubywa mi życia !Do chrzanu gra, w której zasypują mnie krzaczki, z których nic nie rozumiem. czy to ma sens otwieranie takich głupich gier ?

    OdpowiedzUsuń
  3. w tej grze właśnie chodzi o zebranie złamanych serc..... jeśli na przykład klikniesz na któryś z kolorowych listów na dole ekranu gry pojawi się między "krzaczkami" cyfra...... potrzebna do kodu (do szafki) trzeba zebrać ich 4....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej pomyliłam gry jeśli chodzi o zebranie serc to tak trzeba ale treść o listach to nie w tej grze...... przepraszam

      Usuń
  4. Ale skąd o tym mam wiedzieć, zaczynając grę? Małe wprowadzenie,w jakimkolwiek innym od krzaczkowatego języka by się przydało, bo wyobraźni i pomysłów ludzi piszących krzaczkami nie da się przeskoczyć...

    OdpowiedzUsuń
  5. na początku gry ręka pokazuje że trzeba zbierać złamane serca

    OdpowiedzUsuń
  6. ale na pewno byłaby lepsza w języku choć angielskim :)



    a jeśli klikniesz w znak zapytania w dolnym prawym rogu to dowiesz się że musisz znaleść kolczyk znajdujący się na górze

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest gra liniowa trzeba te miejsca wyklikać po kolei .... na przykład nie mogłam otworzyć szafy na początku bo jest tam serce w różowym liście w którejś kolejności....

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kolczyk, brakuje mi jednej rzeczy w item, ale i tak nie wiem poco mi to wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są chyba dowody zdrady :) a w które miejsce w item masz wolne?

      Usuń
  9. poczekaj właśnie gram jeszcze raz zaraz dojdę i zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  10. No i właśnie o tym mówię, że trudno tak grać zupełnie w ciemno

    OdpowiedzUsuń
  11. weź z okna kamerkę z góry i podłącz do kabla na dole pod stołem ... zobacz zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz rozumiem Ciebie, tygrysie ,w pierwszym komentarzu co miałaś na myśli.Skończyłam, ale bez Twojej pomocy nic bym nie skumała!

    OdpowiedzUsuń
  13. powiem Ci że na początku mnie zdenerwowała ta gra bo też grze nie kliknęłam myślałam że to życie mi ucieka ..... ale w sumie nawet jest nie zła :)

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.