sobota, 29 czerwca 2013

Sofucafe

gra escape autorstwa Detarou



17 komentarzy:

  1. mam szczękę, tabletkę,kółko i podpowiedzi do kierunków. Wszystko obleciałam i zero pomysłu, nie wiem co zrobić żeby wyrwać ten śrubokręt

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba znależć maskę na twarz(niestety zapomnialam, gdzie byla) i zalożyć ja gosciowi, ktory siedzi na szafce ( w garniturze).Pstrykasz maska i bierzesz śrubokręt, ktory ma w rękach.

    OdpowiedzUsuń
  3. maska jest pod poduszką faceta, który śpi w łóżku -należy podlać go wodą )))) - wtedy się budzi a my zabieramy spod poduszki maskę

    OdpowiedzUsuń
  4. kubek jest w d... nosorożca ;) musisz użyć podpowiedzi z szafki z tych figurek, na strzałki pod nosorożcem i potem kliknąć na jego "tył".

    ja stoje z tym kodem, toalete już otworzyłem, teraz tylko możliwość włączać i wyłączać wodę zaworem i wpisać ten kod. nie rozumiem tego kodu ze ściany...

    OdpowiedzUsuń
  5. na scianie po przekreceniu zaworu gwiazdka ksiezyc gwiazdka romb parasolka ustawiamy po prawej we wnece kolejno te symbole (na gornej czesci kolka) i klikamy za kazdym razem przycisk... zabralam kolko biale a wlozylam czerwone....

    OdpowiedzUsuń
  6. biale kolko wlozylam w miejsce gdzie zabralam czerwone (tam gdzie facet spi na polce) i tu jest wlasnie podpowiedz do kodu do kibelka... tylko trzeba przekrecic kolko tak aby symbol parasolki byl na dole...mam klucz

    w drugim pomieszczeniu wylaczylam zawor z woda i otworzylam panel (za sciana na ktorej byly symbole) mam miejsce na kod

    OdpowiedzUsuń
  7. we wnece (jesli poczekamy) zauwazymy ze na czerwonym kolku podswietlaja sie dwie litery i dwie cyfry kolejnosc ich od slonca (gdzies widzialam strzalke ktora tak wlasnie pokazywala chyba na tym czerwonym kolku z tylu ale teraz nie moge go wyjac) wiec kod do ulozenia to 35PH ...... mam klucz

    OdpowiedzUsuń
  8. i mozemy juz wyjsc ale jesli chcemy wyjsc drugim zakonczeniem z pieczatka to otwieramy drzwi ale nie wychodzimy idziemy do szafki z lalkami i ustawiamy strzalki pod hipopotamem zabieramy pieczatke....

    OdpowiedzUsuń
  9. obleśna ta gra ,jakiś chory zboczony umysł ją wymyślał... nie jestem w stanie w nią grać

    OdpowiedzUsuń
  10. ukończona:) uwielbiam gry Detarou!:) i znowu trzeba czekać miesiąc na kolejną :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo tak :D są śmieszne i mają świetne zagadki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nacka )))) - to prawda - to są jedne z lepszych zagadek do łamania głowy ))))))
    a proteza np ? - to naturalna rzecz - w pewnym wieku praktycznie mają ją wszyscy - więc co z tym złego ?
    zagadki są doskonałe )))))

    OdpowiedzUsuń
  13. wy sobie jaja robicie? Poważnie podobają Wam się takie gry czy może ze mną jest coś nie tak?
    Jeden gość robi na stole jakieś dziwne ruchy jakby miał zamiar ten stół zgwałcić , następny trzyma rękę w majtkach i widocznie ma jakiś miły sen ,że trzeba mu aż krocze polać wodą albo to z hipopotamem co z jego d... głowa ludzka ze szklanką wychodzi ..
    I poważnie lubicie coś takiego? Bo mnie to obrzydzało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię sobie "jaj" każdy zwraca uwagę na co chce, ja akurat patrzę na zagadki :D A te w grach od Detarou są świetne :)

      Usuń
    2. dokładnie, zagadki są tutaj najlepsze, no może troszke mogą się równać gry z Mild Escape. Ale tutaj dodatkowo jest duża dawka humoru, to co Tobie się nie podoba dla mnie jest zabawne. A motyw z hipopotamem żywcem wyjęty z komedii "Ace Ventura:Zew Natury" z Jimem Carreyem.
      Musisz też pamiętać, że kultura japońska dość mocno odbiega od naszej, mówię tu o tych specyficznych ubrankach czy lalkach - nam się "źle" kojarzą a tam to element jakiejś kultury.
      Dla mnie Detarou rządzi, ale jak to mówią: co kto lubi! :)
      pozdrawiam

      Usuń
    3. No ja np lubię w grach nie tylko zagadki ale też lubię jak jest ładna grafika i jakiś taki smak. Ja , owszem, lubię poczucie humoru ,ale niestety tu mi go zdecydowanie zabrakło -stare dziadki i to jakieś niewyżyte seksualnie a fuj ,może gdyby to jacyś przystojni młodzi goście byli to może inaczej, przychylniej na to bym spojrzała a tak ...yy.. wybaczcie to nie moja bajka.
      Ale oczywiście jeśli Wam to się podoba to ja już więcej nic się nie odzywam-każdy wybiera według uznania-ja mówię tej grze nie :)

      P.S.
      Np gra od Milda mi się baaardzo spodobała,tam jest wszystko to co lubię :)

      Usuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.