wtorek, 30 lipca 2013

Wood Doo School 6

gra przygodowa od DooDoo - grę można zapisywać



37 komentarzy:

  1. gra ktoś? jak zapalić światło
















    OdpowiedzUsuń
  2. Po lewj stronie jest włącznik, pokaże się łapka

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę znaleźć 5-go jabłka

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mogę znależć literki C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolo stolu na podlodze byly karteczki a na nich slowo .....to haslo do drzwi po prawej od drzwi tam jest schowek tam na scianie literka C

      Usuń
  5. mam tak:
    2 jablka znalezione na zewnatrz, karteczki z haslem do schowka, butelka szampana, trzy gazety, lalke ktorej znalazlam raczke i nozke, nozyczki, kartke z tabelami cyfr, 10 pajakow zlapanych z sieci i wiaderko

    OdpowiedzUsuń
  6. po lewej poszlam w glab lasu tam 3 jablko, zapalniczka... na drzewie literka D,, z tablicy nie wzielam mazaka i nie zabralam jablka 4 obok pajeczyny..... no to teraz ja bede szukac 5 jablka

    OdpowiedzUsuń
  7. No a teraz czarna magia z tą apteczką czy ktoś ją otworzył?

    OdpowiedzUsuń
  8. moje 5 jablko znalazlam w trawie widok z domem.... w roznych lokacjach momentami padal deszcz nalapalam w wiaderko deszczowki (trzy razy) czyli mam juz trzy skladniki do garnka

    OdpowiedzUsuń
  9. kod do apteczki to ilosc liter w kazdym slowie 4473 mam tabletki kolejny skladnik do garnka

    OdpowiedzUsuń
  10. na jednej z gazet uzylam mazaka .... nozyczkami obcialam sznurek na ktorym wisi klucz u kobiety ..... gazete polozylam na stole ona sie schylila a klucz jej wypadl na podloge moglam go zabrac

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zrobię lalkę ale niewłąściwą to nie potrafię wróić jej poprzedniej postaci. Klikam garnkiem na nią i nią na garnek, daję sowie przepis............i nic

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze tam nie doszlam .... mysle nad kodem do drzwi za kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na framudze drzwi mam 1489 - OTFHEN to podpowiedz ...dopasowalam pierwsze litery cyfr angielskich:
    O - one - 1
    T - nie ma w podpowiedzi
    F - four - 4
    H - nie ma w podpowiedzi
    E - eight - 8
    N - nine - 9


    na drzwiach mam ETOHEN kierowalam sie podpowiedzia wiec:

    E - 8
    T - nie ma w podpowiedzi
    O - 1
    H - nie ma w podpowiedzi
    E - 8
    N - 9

    kod to 8189


    swieci mi sie klamka na zielono ... po wejsciu ciemno ale po lewej stronie jak pojezdzimy kursorem pokaze sie lapka trzeba kliknac i zaswiecimy swiatlo

    OdpowiedzUsuń
  14. pod lozkiem krolik... otworzylam skrzyneczke kluczem tam korale ostatni skladnik

    OdpowiedzUsuń
  15. kobieta i mezczyzna pojawili sie w sypialni jemu dalam butelke szampana

    OdpowiedzUsuń
  16. W sypialni,na wysokim stoliczku jest aktywna łapka...???

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi...hi...jak tylko zgaszę światło w sypialni...oni wstydliwie wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  18. no wlasnie jest aktywna..... wychodza bo swiatlo musi sie swiecic hihihih

    OdpowiedzUsuń
  19. A po co mi kapusta????

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimie skąd masz kapustę. Ja jej potrzebuje i nie mogę znależć. Mam kartkę z przepisem jak zrobić z kapusty bukiet kwiatów a jej cholipci nigdzie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  21. na kartce z tabelami jesli ulozymy kolumny wedlug podpowiedzi po prawej w gornym rogu (czyli cyfry od lewej do prawej rosnaco) strzalki pokaza nam jakie cyfry przyporzadkowane sa skladnikom


    kolumny ukladamy tak aby cyfry co dwa byly rosnaco

    57.. 59.. 61.. 63... strzalka pajaka pokazuje nam cyfre 5
    18.. 20..22.. 24... strzalka jablka pokazuje cyfre 4 itd

    oczywiscie w kazdej grze cyfry skladnikow sie roznia ale zasada ta sama...


    ulozylam te skladniki w garnku i tak dlugo klikalam na lalke az pojawila mi sie lalka czy dziecko w zoltym ubranku nawet nieco dziwnym :) pokazalam sowie dala mi kartke to mapa

    OdpowiedzUsuń
  22. Z widoku na dom...lewo góra...góra /łapka jest po prawej stronie/

    OdpowiedzUsuń
  23. teraz tam gdzie na drzewie jest cyfra D 8 mozna isc dalej jest krolik i kapusta dalam mu krolika zabawke moglam zabrac kapuste

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj królikowi pluszaka...

    OdpowiedzUsuń
  25. a od domu idac w prawo mozna przejsc jeszcze raz w prawo tam bocian po lewej karteczka na przemiane kapust w bukiet (zaraz sprobuje) a na bociana kliknelam dzieckiem w zoltym ubranku dostalam obrazek zeznalezieniem 10 roznic ..... a ja nie lubie gier na czas :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie bylo 10 tylko 8 w tym jedna odhaczona hihih

      Usuń
  26. nie jest tak źle...można oszukać boćka i jedną różnicę odhaczyć czerwonym pisakiem...

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki anonimie za kapustę.

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo dzieki dostalam swiecznik..... cos mi ta zamiana nie idzie..... niby przeciez znalazlam wszystkie cyfry ABCDE.....

    OdpowiedzUsuń
  29. Hm. Wino, kwiaty, świeca i pstryk światło...i koniec. Czy coś jeszcze robimy. Bo za lalkę dostałam wcześniej od sowy literkę D.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zamieniamy kapustę a świecznik zapalamy zapalniczką.

    OdpowiedzUsuń
  31. No, teraz...to już niech robią sami )))) chociaż oferma z tego faceta, że ....żal....

    OdpowiedzUsuń
  32. dziwna rzecz sie stala bo klikalam po dobrym ustawieniu skladnikow garnkiem na kapuste i nie zamienila sie w bukiet i pomyslalam ze klikne kapusta na kobiete i na jej rekach zamienila sie w bukiet

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.