środa, 28 sierpnia 2013

Keysha - Part 2

gra escape od MyHiddenGame



14 komentarzy:

  1. w panelu na kolorowy kod wpisujemy pierwsze litery nazw kolorów po angielsku oczywiście kolejnością....



    OdpowiedzUsuń
  2. piramidę niebieską powiesiłam na sznurku przy suficie i teraz mogłam odkręcić śrubki śrubokrętem skąd mapa pomieszczenia z zaznaczonym miejscem ..... na ścianie w pokoju dziecięcym skrytka użyłam wiertarki dodałam gałkę..... zabrałam część do ramy w obrazie w sypialni (wcześniej dołożyłam tam części)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sypialni z obrazem ostatnia część ramy. Kod to najpierw litery z kółka a później z kwadratów

    OdpowiedzUsuń
  4. po przejściu przez obraz mam szczypce a a po lewej w stoisku używamy lupy i możemy zabrać diament1 dalej na oknie trzeba wpisać przeciwności .... mam diament2


    mam 12 gwiazdek

    OdpowiedzUsuń
  5. po wejściu w obraz używamy lupy po lewej stronie i mam czerwony kryształ z cyfrą 2

    OdpowiedzUsuń
  6. W obrazie znalazlam kilka gwiazdek i mam ich teraz 10, nie wiem ile potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  7. szczypce użyłam na metalowym kiju i włożyłam w półkę trzeba napisać po angielsku że "w" jest w "D" czyli "winD" mam diament3

    OdpowiedzUsuń
  8. włożyłam je po lewej od tv ... kluczem otworzyłam drzwi miałam gwiazdek 12.... a na końcu wyskoczyło mi że trzeba 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już mam 13 i nie mogę namacać trzeciego kryształo :\ Tygrys masz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszłam ale zabrakło mi gwiazdek :\ Gram od nowa ;)Miałam 13/15

    OdpowiedzUsuń
  11. Gwiazdki:
    W widoku z TV 3
    W pokoju dziecinnym 2
    W pokoju z obrazem 1
    W widoku z regałem 2
    Tam gdzie wpisujemy kolorowy kod 1
    Reszta jest w obrazie :)

    mam 15

    OdpowiedzUsuń
  12. zastanawiałam się o jakich gwiazdkach piszecie bo ja z rozpędu 1 część włączyłam :hihi:

    OdpowiedzUsuń
  13. to zagrałam w obie, nie pamiętam żebym grała w 1 część wcześniej , fajniejsza i więcej kodów jest

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.