sobota, 28 września 2013

Digital Nightmare

Gra escape



5 komentarzy:

  1. z podłogi zabieramy klucz idziemy do ściany z plakatami tam kierujemy się po białym polu (jak po labiryncie) zaczynając od kartki z napisem FIRST do END czyli otrzymamy kod 739256 wpisujemy go do sejfu zabieramy lupę


    LABIRYNT - PLAKATY

    OdpowiedzUsuń
  2. w widoku z cyframi w kształcie litery E po lewej sejf używając lupy czytamy karteczki pod lewym sejfem

    if E is 5
    and 6 is 6
    escape is

    jeśli literę E zobaczymy np na wyświetlaczy zegara cyfrowego zobaczymy że składa się z 5 kresek a cyfra 6 z 6 kresek...... więc musimy policzyć kreseczki w literach ESCAPE czyli mamy 554655 lecz w sejfie mamy tylko pięć miejsc więc omijamy ostatnią cyfrę i mamy kod 55465


    klikamy przełącznik i czytamy karteczkę "zwinąć ją" idziemy w lewo obok drzwi pojawiły się dwie cyfry ... wyobraźmy sobie siatkę kostki musimy dopisać brakujące cyfry kostki czyli 1364 zabieramy klamkę



    tutaj możemy otworzyć drzwi kluczem pojawia sie sejf a pod nim karteczki aby kod pod sejfem 559 połączyć razem (zbliżyć do siebie) wtedy można wyczytać różne cyfry ale tylko jedna jest prawidłowa (988) dostajemy łom

    OdpowiedzUsuń
  3. wracamy do widoku gdzie na ścianie są cyfry w kształcie litery E po prawej przy sejfie są współrzędne do kodu ....jeśli pionowo Y od dołu oznaczymy kwadraciki
    5
    4
    3
    2
    1
    a poziomo X
    1 2 3

    klikając kolejno współrzędne w cyfry w pustych kwadratach pojawią się cyfry (kod)

    X Y
    3 3
    3 1
    1 3
    3 5

    6159


    WSPÓŁRZĘDNE E



    .

    OdpowiedzUsuń
  4. w sejfie żółty klucz i kartka na której pisze że w E5 jest gem czy coś takiego... kliknełam na plakat 5 przeczytałam coś o plakacie 7 też na niego kliknęłam a potem po klinięciu na 13 u chłopczyka w ręce pojawił sie czerwony gem zabrałam go

    OdpowiedzUsuń
  5. Idąc w prawo po lewej sejf z cyframi 1 5 10 55 jeśli cyfry te zastąpimy cyframi rzymskimi otrzymamy: I V X VV czyli cztery litery I V X W wpisujemy je do sejfu klikamy przełącznik po prawej jest aktywny panel czytamy kolejno kartki w sejfie:
    3 godz plus 6 godz plus 9

    więc po prawej klikając pierwszą cyfrę ustawiamy wskazówkę na godzinie 3 widzimy że tworzą one kąt 90 st a godzina 6 kąt 180 st czyli dodajemy

    3 + 6 + 9
    90 + 180 + 9 = 279

    zabieramy młotek...

    w tym widoku na plakacie używamy łomu następnie młotka wkładamy klamkę otwieramy kluczem pojawia sie znów plakat który jak klikniemy na niego mówi nam aby się obudzić idziemy dwa razy w lewo klikamy na łóżko i koniec :)

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.