środa, 30 października 2013

Japanese Room

Gra escape



4 komentarze:

  1. Bardzo fajna gra :)
    Podpowiem że kod do szafy jest widoczny na tablicy. Trzeba policzyć różowe kredki, drugi symbol jest widoczny a trzecia cyfra wynika z ilości kwadratów przez jakie przechodzi niebieska linia.

    Kod do szuflady wynika z książek i z kartki leżącej na książkach, kolejność jest od największej do najmniejszej ilości książek. W szufladzie trzeba trochę poklikać ;)

    Po zgaszeniu światła widać symbol na oknie. By uzyskać potrzebny wzór trzeba klikać na klawiaturę w takiej kolejności: 512912
    Przy założeniu że klawiatura jest ponumerowana:
    123
    456
    789

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie są różne wzory na oknie, mnie pasowała kolejność 279158

      Usuń
    2. Możliwe ale ja grałam 3 razy i za każdym razem miałam ten sam wzór. Ale drogi do jego uzyskania też mogą być różne :) To mój wzór:
      Wzór

      Usuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.