Kartki: z obrazu, z prawej strony kanapy i z kosza przy kanapach. W paliku pod obrazem żarówka. Kod kolorów z zegara w szafie C- center - środek, L - left - lewo, R - right - prawo
głowę kaczki wkładamy do czarnej skrzynki, otwieramy lustro i naciskamy strzałkę u góry, gdy zobaczymy że płynąca kaczka zwalnia naciskamy dolną strzałkę. Głowę kaczki trzeba zabrać
Książki układamy wg drzewka po zamoczeniu kartki z kroplą. No i tu stanęłam, włożyłam wskazówki do zegara nad kaczką, wycięłam tekturkę i dumam nad kodem do sejfu :D
mam 4 książki, ten wycięty i posklejany kartonik, wskazówki wsadziłam na zegar w II pokoju, mam nadal kartkę z numerem moim - 1328 , pomimo,że otworzyłam sejf mam nadal nieaktywne te przyciski na sejfie - tam , gdzie na górze ustawia się książki
na dobrą sprawę niewiele już mogę zrobić - bo nigdzie już nie moge się zbliżać
ten obrazek , tam gdzie jest kaczka w tym drugim pokoju - jak się patrzy - to widać , ze dwie pierwsze cyfry - na górze - od lewej - jak się zsumuje - dają cyfrę na dole , natomiast te dwie cyfry po prawej - dają na dole cyfrę ja miałam ustawienie książek : 3,1,4,2 więc miałam - 3+1=4 4+2=6 patrzymy na książki - jakie literki tworzą cyfrę 4 - four , oraz 6- six i takie przyciski na sejfie zaznaczamy
płytę z sejfu wkładamy do tekturki i podstawiamy do mikrofonu nad łóżkiem a po uruchomieniu tej maszyny wyłączyłam wszystkie funkcje i wyszłam :D Aha przyciski wciskamy te które wskazują wskazówki. 3 8 i 10
Kartki: z obrazu, z prawej strony kanapy i z kosza przy kanapach.
OdpowiedzUsuńW paliku pod obrazem żarówka.
Kod kolorów z zegara w szafie C- center - środek, L - left - lewo, R - right - prawo
Pilot pod półką z prawej strony czarnej skrzynki. Pilota używany na klimatyzacji skąd głowa kaczki
OdpowiedzUsuńgłowę kaczki wkładamy do czarnej skrzynki, otwieramy lustro i naciskamy strzałkę u góry, gdy zobaczymy że płynąca kaczka zwalnia naciskamy dolną strzałkę. Głowę kaczki trzeba zabrać
OdpowiedzUsuńPRZYKŁAD KODU DO SEJFU nr 1
OdpowiedzUsuńgłowę kaczki trzeba włożyć nad czerwonym przyciskiem i ponownie w czarnej skrzynce nacisnąć górny przycisk
OdpowiedzUsuńKsiążki układamy wg drzewka po zamoczeniu kartki z kroplą.
OdpowiedzUsuńNo i tu stanęłam, włożyłam wskazówki do zegara nad kaczką, wycięłam tekturkę i dumam nad kodem do sejfu :D
ja jeszcze nie znalazłąm kartki z kroplą wody
OdpowiedzUsuńmam 4 książki, ten wycięty i posklejany kartonik, wskazówki wsadziłam na zegar w II pokoju, mam nadal kartkę z numerem moim - 1328 , pomimo,że otworzyłam sejf
OdpowiedzUsuńmam nadal nieaktywne te przyciski na sejfie - tam , gdzie na górze ustawia się książki
na dobrą sprawę niewiele już mogę zrobić - bo nigdzie już nie moge się zbliżać
ten obraz nad kanałem z kaczką to chyba podpowiedź do sejfu i ułożone książki, ale nie wiem jak to wydumać
OdpowiedzUsuńjuz udało mi się rozwalić kod do sejfu z kulkami biało szarymi
OdpowiedzUsuńten obrazek , tam gdzie jest kaczka w tym drugim pokoju - jak się patrzy - to widać , ze dwie pierwsze cyfry - na górze - od lewej - jak się zsumuje - dają cyfrę na dole , natomiast te dwie cyfry po prawej - dają na dole cyfrę
OdpowiedzUsuńja miałam ustawienie książek :
3,1,4,2
więc miałam - 3+1=4
4+2=6
patrzymy na książki - jakie literki tworzą cyfrę 4 - four , oraz 6- six i takie przyciski na sejfie zaznaczamy
poniżej ksiązek - widać dwa " + " - które można łatwo wziąc za śrubki - ale sa to plusy - dlatego nalezy dodać te numery ksiązek
Usuńa ja to wzięłam za śruby :D myślałam że potrzebny będzie śrubokręt a później całkiem o tym zapomniałam :D
UsuńGra świetna, Hilgreed nie zawiódł :)
wstawiam screena do tego kodu - opisałam powyżej, jak go rozwaliłam
OdpowiedzUsuńkod do sejfu - z kulkami
płytę z sejfu wkładamy do tekturki i podstawiamy do mikrofonu nad łóżkiem a po uruchomieniu tej maszyny wyłączyłam wszystkie funkcje i wyszłam :D
OdpowiedzUsuńAha przyciski wciskamy te które wskazują wskazówki. 3 8 i 10
masz rację Nacka - gra świetna ))) wymagająca dobrej gimnastyki szarych komórek
OdpowiedzUsuńświetna gra :)
OdpowiedzUsuń