Kolejność do trzech kolorowych przycisków jest na obrazie powyżej, trzeba znaleźć cyfry 1-9 i ich kolor, tu może podpowiem bo niektóre słabo widać. Czarne, białe, czerwone, czarne, czerwone, czerwone, białe, białe, czarne
po załatwieniu lasera kluczyk i przejście do korytarza z mnichami. Miecze są podpowiedzią do szafy, jak obejrzycie przyciski do szafy to widać które miecze brać pod uwagę. Ponieważ zajęło znalezienie prawidłowego rozwiązania zajęło mi dość dużo czasu to napiszę rozwiązanie - P L P L L P L L P. Z płaszcza kajdanki i moneta 4
Po zabraniu zaworu przechodzimy przez szpaler zabieramy kij i wracamy do szafy po gazetę na której jest podpowiedź do sejfu + obraz z napisem DOG + kartka z 8A gdzie A = 9. Wartość litery poznajemy po tym z której strony jest cyfra - jak z lewej to dodajemy 1 a jak z prawej to odejmujemy 1
jesli zajrzymy przez okno w czerwonych drzwiach zobaczymy schody w kształcie symbolu $ taki sam symbol mamy na kartce z sejfy ... na panelu zaznaczamy te pola na których znajduje się ten symbol oczywiście po wrzuceniu do panelu monet....
matko to ja tyle układałam puzzle a to nie było potrzebne wystarczy zobaczyć jaki kształt jest za nimi i zaznaczyć na panelu na żółtych drzwiach (bierzemy pod uwagę czerwone kąty zaznaczone na obrazach)
w jednej ze skrytek kombinerki schodzimy schodami w dół i używamy na kracie w podłodze..... skąd robot wkładamy go do wnęki do innych robotów i w panelu obok ..... klikamy w przyciski według podestów na których stoją roboty od najwyższego do najniższego mamy sznurek z flagami...
drugi pierścień jest w panelu przy zegarze (górna prawa część)
łączymy razem pierścienie i szukamy dobrych połączeń cyfr rzymskich IX:III IV:V X:II złoty pierścień wkładamy do panelu ustawiamy wskazówki w trzech zegarach odsłania nam sie panel.....gdzie wkładamy drugi pierścień
patrzymy na duży zegar musimy ustawić tak godzinę aby schody połączyły sie z drzwiami wskazówkami na panelu ustawiamy 8:10 idziemy po wskazówkach do pomieszczenia tam skrzynka i lotnia
możemy skoczyć przy pomocy lotni odlecieć - to END
jeśli w tarczy zegara do wnęki włożymy skrzynkę i ustawimy tak wskazówki aby ją roztrzaskały (godz 12) dostaniemy klucz nim otwieramy panel przy drzwiach (widok ze schodami skręconymi wejście w podłodze nie ma już wody)
w pomieszczeniu nad wielkim zegarem patrzymy w okno przez lornetkę liczymy w trybach wypustki na szarym jest ich 31 brązowym 30 a na żółtym 28... po lewej stronie krętych schodów podpowiedź do nich po prostu patrzymy w jakim miesiącu ile było dni w roku 1999 i tak klikamy na przyciski na dole w panelu
czyli szary żółty szary brązowy szary brązowy szary szary brązowy szary brązowy szary
Kluczyk do autka pod dywanem, książkę wkładamy na półkę i klikamy po kolei, to podpowiedź do posągu (kolumny pokazują L/P
OdpowiedzUsuńMoneta za cegłą z lewej strony lasera, podpowiedź do obrazu z układu rur na obrazie obok, zaczynamy od góry :)
OdpowiedzUsuńKolejność do trzech kolorowych przycisków jest na obrazie powyżej, trzeba znaleźć cyfry 1-9 i ich kolor, tu może podpowiem bo niektóre słabo widać.
OdpowiedzUsuńCzarne, białe, czerwone, czarne, czerwone, czerwone, białe, białe, czarne
Po odkręceniu panelu moneta 2
OdpowiedzUsuńW kolejnym pomieszczeniu na ścianie kreski które są podpowiedzią do suwaków, kolejność nad schowkiem z suwakami i moneta 3 z obrazka
OdpowiedzUsuńZ karabinu luneta dzięki której podglądamy podpowiedź za obrazem. Tu ważne jest czego nie widać :)
OdpowiedzUsuńczyli litery I C P O
Usuńpo załatwieniu lasera kluczyk i przejście do korytarza z mnichami. Miecze są podpowiedzią do szafy, jak obejrzycie przyciski do szafy to widać które miecze brać pod uwagę. Ponieważ zajęło znalezienie prawidłowego rozwiązania zajęło mi dość dużo czasu to napiszę rozwiązanie - P L P L L P L L P. Z płaszcza kajdanki i moneta 4
OdpowiedzUsuńPo zabraniu zaworu przechodzimy przez szpaler zabieramy kij i wracamy do szafy po gazetę na której jest podpowiedź do sejfu + obraz z napisem DOG + kartka z 8A gdzie A = 9.
OdpowiedzUsuńWartość litery poznajemy po tym z której strony jest cyfra - jak z lewej to dodajemy 1 a jak z prawej to odejmujemy 1
po przeciwległej stronie sciany szafą klikamy przycisk w dół potem obok do haka dodajemy kajdanki klikamy przycisk w górę i możemy zabrać pokrętło
Usuńjesli zajrzymy przez okno w czerwonych drzwiach zobaczymy schody w kształcie symbolu $ taki sam symbol mamy na kartce z sejfy ... na panelu zaznaczamy te pola na których znajduje się ten symbol oczywiście po wrzuceniu do panelu monet....
OdpowiedzUsuńmatko to ja tyle układałam puzzle a to nie było potrzebne wystarczy zobaczyć jaki kształt jest za nimi i zaznaczyć na panelu na żółtych drzwiach (bierzemy pod uwagę czerwone kąty zaznaczone na obrazach)
OdpowiedzUsuńKSZTAŁTY Z OBRAZÓW
.
w jednej ze skrytek kombinerki schodzimy schodami w dół i używamy na kracie w podłodze..... skąd robot wkładamy go do wnęki do innych robotów i w panelu obok ..... klikamy w przyciski według podestów na których stoją roboty od najwyższego do najniższego mamy sznurek z flagami...
OdpowiedzUsuńidziemy na dół do pomieszczenie gdzie laser w panelu trzy przyciski na górze panelu ich oznaczenia..... klikamy według flag na przyciski mamy piłkę..
OdpowiedzUsuńFLAGI
.
idziemy na górę piłkę wrzucamy w dziurę wysoko na ścianie i dostajemy kulkę z kluczem....
OdpowiedzUsuńkluczem otwieramy skrytkę po prawej na ścianie w wejsciu które nam sie przedłużyło (do zegara).... mamy helikopter....
w oknie z prętami lornetką można zobaczyć zieloną kurtkę wypuszczamy helikopter przynosi ją nam....
z tyłu pod kołnierzem kurtki pierścień po kliknięciu na niego połowa chyba cyfr rzymskich...
OdpowiedzUsuńdrugi pierścień jest w panelu przy zegarze (górna prawa część)
OdpowiedzUsuńłączymy razem pierścienie i szukamy dobrych połączeń cyfr rzymskich IX:III IV:V X:II złoty pierścień wkładamy do panelu ustawiamy wskazówki w trzech zegarach odsłania nam sie panel.....gdzie wkładamy drugi pierścień
patrzymy na duży zegar musimy ustawić tak godzinę aby schody połączyły sie z drzwiami wskazówkami na panelu ustawiamy 8:10 idziemy po wskazówkach do pomieszczenia tam skrzynka i lotnia
możemy skoczyć przy pomocy lotni odlecieć - to END
OdpowiedzUsuńjeśli w tarczy zegara do wnęki włożymy skrzynkę i ustawimy tak wskazówki aby ją roztrzaskały (godz 12) dostaniemy klucz nim otwieramy panel przy drzwiach (widok ze schodami skręconymi wejście w podłodze nie ma już wody)
w pomieszczeniu nad wielkim zegarem patrzymy w okno przez lornetkę liczymy w trybach wypustki na szarym jest ich 31 brązowym 30 a na żółtym 28... po lewej stronie krętych schodów podpowiedź do nich po prostu patrzymy w jakim miesiącu ile było dni w roku 1999 i tak klikamy na przyciski na dole w panelu
OdpowiedzUsuńczyli szary żółty szary brązowy szary brązowy szary szary brązowy szary brązowy szary
i to jest drugie zakończenie