witaj Frycek musisz zrobić tak - klikasz na tę lampę na biurku - patrzysz, w jaki sposób się zapala potem , identycznie klikasz na lampę w szafce - pokazuje CI potem nowe klikanie jęśli chodzi o otwieracz - to , jak ju,ż znajdziesz klucz do smoka ( znajduje się za obrazem ) przekręcasz klucz - smok zionie ogniem - spalasz nad nim gumkę ( czy co to jest ) i masz otwieracz do butelki
W prawym kwiatku trójkąt. W szufladzie kanapy żarówka, pod białym sześcianem klucz. Pod bryłami na półce jest podpowiedź do lewej szafki regału. Obraz przy kanapie pokazuje ustawienie pokręteł radia
Jedna moneta jest z tyłu obrazu nad biurkiem. Po włożeniu czterech monet do skrzynki dostajemy klucz do skrytki z prawej strony kanapy. Tam wkładamy trójkąt i jest podpowiedź do promieni słońca
Ten wykrzywiony miecz przykładamy do symboli w książce i tam gdzie jest symbol słońca są górne przyciski. Klikamy od lewej do prawej a zaczynamy:dolne kółko, dolny kwadrat, górne kółko itd...
Monety z runami można wrzucać do skrzynki przy kanapie by poznać ich wartość. Np. odwrócone P i błyskawica dają runę 6 (z zegara) a to znaczy że są to runy 2 i 4 (runa 3 też jest na zegarze)
Motyle są podpowiedzią do skrzynki która jest za szafką z wiatrakiem. Muszle są podpowiedzią do szafki na prawo od okien. Przycisk lewy jest dla muszli lewoskrętnych a prawy dla prawoskrętnych, czyli najpierw ustawiamy przycisk prawy, następnie lewy itd..
Po włożeniu kawałków płyt naciskamy symbol klucza i mamy podpowiedź do sejfu w szafce. Po założeniu skrzydeł wiatraka mamy kod do szafki pod gablotą z motylami, pierwsza część kodu jest z tyłu kamienia z ważką.
Po włożeniu drugiego wiatraka na klatkę z ptakiem w szafce poniżej jest podpowiedź do tablicy z przyciskami 5/3. Dwa czarne przyciski są nieaktywne co pomaga ustalić kolejność. Od prawej ustawiłam: środek czarny, 3 czarne, dolny czarny, dwa dolne czarne i środkowe czarne.
Po otworzeniu lewego obrazka można uzyskać podpowiedź do sejfu z prawego obrazka z kluczem. Przełączając wajchę w sejfie za obrazkiem i naciskając na przyciski ustalamy symbole. Pamiętając że górny przycisk to trójkąt a dolny półokrąg.
Symbol pierwszy: wajcha na godzinie drugiej i przycisk 4 Symbol drugi: wajcha na godzinie siódmej i przycisk 1 itd...
Po połączeniu elementów klikamy tym pilotem na sufit. Kartka + panel pod "globusem: to kolejna podpowiedź do sejfu za obrazem. Klikamy w kolejności z panelu ustawiając wajchę zgodnie z symbolami jakie już znamy z poprzedniego kodu i za każdym razem naciskamy przycisk. Ja naciskałam górny ale nie wiem czy to ma znaczenie,
W piwnicy trzeba wyjść do ciemnego korytarza, tam na ścianie jest świecący symbol i na tle tego symbolu powiększamy kartkę ze skrzyni do której włożyliśmy klejnoty (jeden klejnot jest w wadze) Teraz trzeba to jakoś ułożyć :o Naciśnięty na sześcian w lewym panelu można przestawiać go na prawym.
Skrzynię trzeba wyładować gruzem i na łańcuchu zawiesić na włączniku światła. Okrągłą płytkę wkładamy w otwór drzwi w wieży a teleskop stawiamy na słupku przy poręczy i naciskamy przycisk teleskopu
Kod do panelu na ścianie jest na dole przy kracie która odgradza wejście do ogrodu. W widoku na ten kod pogrzebaczem wyciągamy pierścionek.
Symbole narysowane kredą (4) są do zębów rzeźby z rogami, trzeba je przeklikać żeby poznać zaznaczenie białych fragmentów na zębach, z rzeźby dostaniemy klucz do drewnianych drzwi
Witam, utknęłam. mam 4 monety otwartą lampę na dole i nie wiem jak wbić kod z górnej lampy, mam jeszcze związanego dziadka do orzechów
OdpowiedzUsuńJa nie zauważyłam, że ta lampa na dole daje inny kod, myślałam, że tak samo klika, dzięki Kaju
Usuńwitaj Frycek
OdpowiedzUsuńmusisz zrobić tak - klikasz na tę lampę na biurku - patrzysz, w jaki sposób się zapala
potem , identycznie klikasz na lampę w szafce - pokazuje CI potem nowe klikanie
jęśli chodzi o otwieracz - to , jak ju,ż znajdziesz klucz do smoka ( znajduje się za obrazem ) przekręcasz klucz - smok zionie ogniem - spalasz nad nim gumkę ( czy co to jest ) i masz otwieracz do butelki
No to może od początku :)
OdpowiedzUsuńW prawym kwiatku trójkąt.
W szufladzie kanapy żarówka, pod białym sześcianem klucz.
Pod bryłami na półce jest podpowiedź do lewej szafki regału.
Obraz przy kanapie pokazuje ustawienie pokręteł radia
Jedna moneta jest z tyłu obrazu nad biurkiem. Po włożeniu czterech monet do skrzynki dostajemy klucz do skrytki z prawej strony kanapy. Tam wkładamy trójkąt i jest podpowiedź do promieni słońca
OdpowiedzUsuńKartka + obrazek z szachownicą dają podpowiedź do skrzynki z przyciskami 4x4
OdpowiedzUsuńPo włożeniu yin yang otwieramy skrytkę i zabieramy klucz do szuflady w biurku
OdpowiedzUsuńW widoku na drzwi klikamy na podłogę i zabieramy pokrętło do prawej szafki regału
OdpowiedzUsuńPamiętnikiem klikamy na śrubokręt i mamy klucz do smoka
OdpowiedzUsuńWino wlewamy do białej foremki i jest podpowiedź do szafki z prawej strony biurka
OdpowiedzUsuńW pochwie miecza jest powyginany pręt i nim wyciągamy kartkę z dolnej szuflady biurka
OdpowiedzUsuńTen wykrzywiony miecz przykładamy do symboli w książce i tam gdzie jest symbol słońca są górne przyciski. Klikamy od lewej do prawej a zaczynamy:dolne kółko, dolny kwadrat, górne kółko itd...
OdpowiedzUsuńMonety z runami można wrzucać do skrzynki przy kanapie by poznać ich wartość. Np. odwrócone P i błyskawica dają runę 6 (z zegara) a to znaczy że są to runy 2 i 4 (runa 3 też jest na zegarze)
OdpowiedzUsuńUSTAWIENIE KSIĄŻEK
OdpowiedzUsuńPo kliknięci obrazem na śrubokręt dostajemy kartkę z podpowiedzią do kwiatka, z doniczki mamy piątą monetę
OdpowiedzUsuńKartką klikamy na ogień (smok) i mamy podpowiedź do ułożenia monet.
OdpowiedzUsuńW klatce ze smokiem jest lornetka
Na ścianie, na schodach, w notatniku są podpowiedzi. Jedna kula jest za cegłą a drugą zabrałam z słupka przy poręczy
OdpowiedzUsuńZapomniałam dopisać że jeszcze jedna podpowiedź jest pod kopułą, trzeba spojrzeć przez lornetkę.
UsuńZnowu nie zdałam z inteligencji.... :) Mam kule, znalazłam podpowiedzi i co dalej?
OdpowiedzUsuńOlu witaj )))
OdpowiedzUsuńmam mało czasu teraz - ale do wszystkich trydnych rzeczy porobiłam screeny - na włoskim blogu - zajrzyj tam,
Witaj Kaju, dziękuję, zajrzę.
Usuńmusimy ustalić położenie cyfr na panelu. Ja zrobiłam najpierw 1 bo ta cyfra jest w każdym układzie, później cyfrę 6, 4 i 7.
OdpowiedzUsuńPRZYKŁAD DLA CYFRY 1
UKŁAD CYFR I KOLEJNOŚĆ KLIKANIA
Motyle są podpowiedzią do skrzynki która jest za szafką z wiatrakiem.
OdpowiedzUsuńMuszle są podpowiedzią do szafki na prawo od okien. Przycisk lewy jest dla muszli lewoskrętnych a prawy dla prawoskrętnych, czyli najpierw ustawiamy przycisk prawy, następnie lewy itd..
Po włożeniu kawałków płyt naciskamy symbol klucza i mamy podpowiedź do sejfu w szafce. Po założeniu skrzydeł wiatraka mamy kod do szafki pod gablotą z motylami, pierwsza część kodu jest z tyłu kamienia z ważką.
OdpowiedzUsuńPo włożeniu drugiego wiatraka na klatkę z ptakiem w szafce poniżej jest podpowiedź do tablicy z przyciskami 5/3. Dwa czarne przyciski są nieaktywne co pomaga ustalić kolejność. Od prawej ustawiłam: środek czarny, 3 czarne, dolny czarny, dwa dolne czarne i środkowe czarne.
OdpowiedzUsuńPo otworzeniu lewego obrazka można uzyskać podpowiedź do sejfu z prawego obrazka z kluczem. Przełączając wajchę w sejfie za obrazkiem i naciskając na przyciski ustalamy symbole. Pamiętając że górny przycisk to trójkąt a dolny półokrąg.
Symbol pierwszy: wajcha na godzinie drugiej i przycisk 4
Symbol drugi: wajcha na godzinie siódmej i przycisk 1 itd...
Po połączeniu elementów klikamy tym pilotem na sufit.
OdpowiedzUsuńKartka + panel pod "globusem: to kolejna podpowiedź do sejfu za obrazem. Klikamy w kolejności z panelu ustawiając wajchę zgodnie z symbolami jakie już znamy z poprzedniego kodu i za każdym razem naciskamy przycisk. Ja naciskałam górny ale nie wiem czy to ma znaczenie,
No i piwnica :))))))))))))))))))
OdpowiedzUsuńW piwnicy trzeba wyjść do ciemnego korytarza, tam na ścianie jest świecący symbol i na tle tego symbolu powiększamy kartkę ze skrzyni do której włożyliśmy klejnoty (jeden klejnot jest w wadze)
OdpowiedzUsuńTeraz trzeba to jakoś ułożyć :o Naciśnięty na sześcian w lewym panelu można przestawiać go na prawym.
Ustawiłam kawałek litery T, przycisk 1,2 i 5 i przełączyłam na prawym panelu w dolny lewy róg i teraz uzupełniłam literę T i naciskamy środkowy panel
OdpowiedzUsuńStrzałki na kłódce ustawiamy wg notatnika i symbolu na ścianie z ciemnego korytarza.
OdpowiedzUsuńPierwsza strzałka powinna wskazywać godzinę szóstą
KLIKANIE NA SMOKA
OdpowiedzUsuńSkrzynię trzeba wyładować gruzem i na łańcuchu zawiesić na włączniku światła. Okrągłą płytkę wkładamy w otwór drzwi w wieży a teleskop stawiamy na słupku przy poręczy i naciskamy przycisk teleskopu
OdpowiedzUsuńKod do panelu na ścianie jest na dole przy kracie która odgradza wejście do ogrodu. W widoku na ten kod pogrzebaczem wyciągamy pierścionek.
OdpowiedzUsuńSymbole narysowane kredą (4) są do zębów rzeźby z rogami, trzeba je przeklikać żeby poznać zaznaczenie białych fragmentów na zębach, z rzeźby dostaniemy klucz do drewnianych drzwi
Witraże pokazują ustawienie wskaźników na ścianie po prawej stronie.
OdpowiedzUsuńUSTAWIENIE WSKAŹNIKÓW