W szafce pilot i wskazówka do trzycyfrowego kodu (usuwamy zaznaczone linie)
Baterie wkładamy do pociągu i uruchamiamy pilotem, czarnym kijkiem zrzucamy klucz i klikamy pilotem do tunelu.
Kluczem otwieramy białe pudełko, zabieramy żarówkę i dostajemy podpowiedź do piekarnika po lewej stronie białych szafek.
Po wyhodowaniu roślinek mamy podpowiedź do lewej (bocznej) szafki.
Żarówkę wkręcamy do prawej lampy i otrzymujemy kolejność kolorów do urządzenia na stoliku z lewej strony regału z królikami. Aby zatrzymać wskazówkę na danym kolorze, klikamy na białe kółko.
W książce podpowiedź do prawej górnej szafki nad kuchenką a w niej podpowiedź do otwierania (O) i zamykania (C) szafek.
OdpowiedzUsuńKształty na środkowej szafce i cyfry w szafkach dają kod do środkowej szafki nad zlewem.
Rysunek kwiatka daje podpowiedź do prawej (bocznej) szafki, zaczynamy od lewej: czerwony, pomarańczowy itd...
OdpowiedzUsuńPalniki są wskazówką do otwarcia skrzynki pod lewą lampą.
Figurki królików + kolejność z białych szafek jest do przycisków P/L
OdpowiedzUsuńKlikamy LLL PPPP L P L
Kostki + kartka z szafki uaktywniają panel lewej szafki nad zlewem. Suma oczek na przeciwstawnych ściankach w kostce do gry = 7.
W szafce pilot i wskazówka do trzycyfrowego kodu (usuwamy zaznaczone linie)
OdpowiedzUsuńBaterie wkładamy do pociągu i uruchamiamy pilotem, czarnym kijkiem zrzucamy klucz i klikamy pilotem do tunelu.
Kluczem otwieramy białe pudełko, zabieramy żarówkę i dostajemy podpowiedź do piekarnika po lewej stronie białych szafek.
Po wyhodowaniu roślinek mamy podpowiedź do lewej (bocznej) szafki.
Żarówkę wkręcamy do prawej lampy i otrzymujemy kolejność kolorów do urządzenia na stoliku z lewej strony regału z królikami. Aby zatrzymać wskazówkę na danym kolorze, klikamy na białe kółko.