- w widoku na szybę z labiryntem klikając lupę oglądamy zwierzątko z item (z górnej szuflady biurka), rozkładamy żyrafę i wciskając kolejne nity układamy tak aby dojśc do gwiazdki w labiryncie, wciskamy przycisk i zabieramy część srebrnej płytki
- na ścianie nad akwarium kolejność wciskania czerwonych przycisków w pokoju: akwarium wentylator komputer szafka pod piramidą ludzik w mechanizmie za obrazem pudełko na stoliku
- po włożeniu baterii strzałka w urządzeniu i sercu na suficie, w zależności jak obrócimy czerwone serce będziemy mieli właściwy kierunek do układanki pod wykładziną pod stolikiem, (wykładzine przecinamy nożem)
Wkładamy batyskaf do akwarium, w kompie wciskamy lewy przycisk z batyskafem, płyniemy do wieży i widzimy cyfry - to kod do wejścia z kratą, do skrzyni brakuje ramienia
Wciskamy w komputerze prawy przycisk z robotem, rozglądamy się po nowym pomieszczeniu i patrzymy do góry, jest podpowiedź do klikania szuflad , zabieramy magnes, którym wyciągamy gwiazdkę z tuby pod stolikiem
układamy 8 gwiazdek w kolorowe pola układanki w taki sposób aby w żadnej kolumnie i rzędzie gwiazdki się nie powtarzały i jak wciśniemy przycisk to będą zapalać się pola z kolejnymi kolorami aż do końca
Na piętrze wieży zabieramy robota, w zielonej książce podpowiedź aby zawiesić go na linie, idziemy na taras i zawieszamy robota na latawcu (między drzwiami a krzesłem). W kompie wciskamy przycisk z robotem, wspinamy się po linie, oglądamy na boki i widzimy most a na nim symbole - to podpowiedź do pulpitu na górze wieży
- Schodząc schodami z wieży oglądamy okrągłe okno i robimy zoom, widzimy napis CABBAGE FACED, to podpowiedź do klikania klawiszy w fortepianie na tarasie
- Zgodnie z podpowiedzią w zielonej książce wyjmujemy batyskaf z akwarium, zakładamy ramię, wkładamy ponownie do akwarium, komputerem sterujemy batyskafem do wieży i otwieramy skrzynię. Widzimy napis "i did deeds" (to lustrzane odbicie kodu cyfrowego naprzeciwko). To kod do szuflady stolika w wieży na lewo od wejścia.
- Oglądamy symbole nad stolikiem. Podobny mechanizm widać było za obrazem w pokoju. Wracamy tam i patrzymy jak symbole ustawione są w KOLUMNIE OD GÓRY. Zapamiętujemy. Wracamy do wieży i liczymy który od góry symbol jest w suwaku, są to kolejno symbole 5, 4, 2, 3, 6. Ustawiamy więc takie jakie były na tych pozycjach w kolumnie za obrazem. Zabieramy czerwonego smoka i kluczyk.
- Kluczykiem otwieramy parasol na tarasie (przy stoliku z puzzlami), w cieniu na fotelu pojawił się napis i symbol kapelusza. To podpowiedź do komnaty na dole wieży. Od wewnętrznej strony drzwi zaznaczamy kropki aby utworzyły kształt tego kapelusza
4 figurki ustawiamy tak aby pasowały do krzyżujących się symboli: ogień i skrzydła = czerwony smok ząb i skrzydła = wampir ogień, ząb i skrzydła = fioletowy smok
- Kluczem z piramidy otwieramy drzwi obok okna z labiryntem, wróciliśmy do pierwszego pomieszczenia. Kluczem z figurami otwieramy kłódkę, otwieramy właz i wychodzimy .
CUDNA GRA !!!!! dosyć trudna, na kilka godzin gry, prawdziwa przygodówka z zagadkami i logicznymi łamigłówkami. Serdecznie polecam
OdpowiedzUsuńdo Dory :
OdpowiedzUsuńaby ustawić strzałki by otworzyć szafkę pod zlewem musisz w myślach obrócić dynię w lewo, masz screen
SZAFKA POD ZLEWEM
Po przejściu do pokoju:
OdpowiedzUsuń- SZAFKA POD PIRAMIDĄ I PLANETAMI
- w widoku na szybę z labiryntem klikając lupę oglądamy zwierzątko z item (z górnej szuflady biurka), rozkładamy żyrafę i wciskając kolejne nity układamy tak aby dojśc do gwiazdki w labiryncie, wciskamy przycisk i zabieramy część srebrnej płytki
OKNO Z LABIRYNTEM
- po połączeniu srebrnych płytek podpowiedź do mechanizmu za obrazem z wieżą
MECHANIZM ZA OBRAZEM Z WIEŻĄ
- na ścianie nad akwarium kolejność wciskania czerwonych przycisków w pokoju:
akwarium
wentylator
komputer
szafka pod piramidą
ludzik w mechanizmie za obrazem
pudełko na stoliku
KOLEJNOŚĆ WCISKANIA CZERWONYCH PRZYCISKÓW W POKOJU
Z pudełka nożyk i klucz
OdpowiedzUsuń- klucz do drzwi na taras. Na końcu tarasu przy fortepianie okno z labiryntem, ponownie układamy żyrafę
OKNO Z LABIRYNTEM NA TARASIE
- zaglądamy przez okrągłe okno na tarasie, to 1 pomieszczenie, widzimy układ kwiatów
KWIATY NA TARASIE
- po włożeniu baterii strzałka w urządzeniu i sercu na suficie, w zależności jak obrócimy czerwone serce będziemy mieli właściwy kierunek do układanki pod wykładziną pod stolikiem, (wykładzine przecinamy nożem)
OdpowiedzUsuńPUDEŁKO Z SERCAMI
- PUZZLE NA TARASIE
- po przecięciu nożem kanapy jak na puzzlach zielony klucz
- niebieska książka + zielony klucz oglądany w widoku po biurkiem to kod do komputera (zębatka)
OdpowiedzUsuń- ZĘBATKA - KOD DO KOMPUTERA
Wkładamy batyskaf do akwarium, w kompie wciskamy lewy przycisk z batyskafem, płyniemy do wieży i widzimy cyfry - to kod do wejścia z kratą, do skrzyni brakuje ramienia
KOD DO KRATY
Wciskamy w komputerze prawy przycisk z robotem, rozglądamy się po nowym pomieszczeniu i patrzymy do góry, jest podpowiedź do klikania szuflad , zabieramy magnes, którym wyciągamy gwiazdkę z tuby pod stolikiem
OdpowiedzUsuńSZUFLADY
układamy 8 gwiazdek w kolorowe pola układanki w taki sposób aby w żadnej kolumnie i rzędzie gwiazdki się nie powtarzały i jak wciśniemy przycisk to będą zapalać się pola z kolejnymi kolorami aż do końca
UKŁADANKA W DRZWIACH Z KRATĄ
Na piętrze wieży zabieramy robota, w zielonej książce podpowiedź aby zawiesić go na linie, idziemy na taras i zawieszamy robota na latawcu (między drzwiami a krzesłem). W kompie wciskamy przycisk z robotem, wspinamy się po linie, oglądamy na boki i widzimy most a na nim symbole - to podpowiedź do pulpitu na górze wieży
OdpowiedzUsuńHASŁO DO PULPITU NA GÓRZE WIEŻY
- Schodząc schodami z wieży oglądamy okrągłe okno i robimy zoom, widzimy napis CABBAGE FACED, to podpowiedź do klikania klawiszy w fortepianie na tarasie
FORTEPIAN NA TARASIE
Zabieramy ramię.
- Zgodnie z podpowiedzią w zielonej książce wyjmujemy batyskaf z akwarium, zakładamy ramię, wkładamy ponownie do akwarium, komputerem sterujemy batyskafem do wieży i otwieramy skrzynię. Widzimy napis "i did deeds" (to lustrzane odbicie kodu cyfrowego naprzeciwko). To kod do szuflady stolika w wieży na lewo od wejścia.
OdpowiedzUsuńKOD LITEROWY W STOLIKU Z KWIATAMI W LEWEJ CZĘŚCI WIEŻY
- Oglądamy symbole nad stolikiem. Podobny mechanizm widać było za obrazem w pokoju. Wracamy tam i patrzymy jak symbole ustawione są w KOLUMNIE OD GÓRY. Zapamiętujemy. Wracamy do wieży i liczymy który od góry symbol jest w suwaku, są to kolejno symbole 5, 4, 2, 3, 6. Ustawiamy więc takie jakie były na tych pozycjach w kolumnie za obrazem. Zabieramy czerwonego smoka i kluczyk.
OdpowiedzUsuńSYMBOLE NAD STOLIKIEM Z KWIATAMI NA DOLE WIEŻY
- Kluczykiem otwieramy parasol na tarasie (przy stoliku z puzzlami), w cieniu na fotelu pojawił się napis i symbol kapelusza. To podpowiedź do komnaty na dole wieży.
OdpowiedzUsuńOd wewnętrznej strony drzwi zaznaczamy kropki aby utworzyły kształt tego kapelusza
DRZWI W KOMNACIE NA DOLE WIEŻY
Zgodnie z napisem oczy widzą w ciemności klikamy na żarówki na suficie tak aby wszystkie zgasły, np. tak:
ŻARÓWKI W WIEŻY
4 figurki ustawiamy tak aby pasowały do krzyżujących się symboli:
OdpowiedzUsuńogień i skrzydła = czerwony smok
ząb i skrzydła = wampir
ogień, ząb i skrzydła = fioletowy smok
FIGURKI NA STOLE W WIEŻY
- śrubokrętem z wieży odkręcamy płytkę z napisem password w pokoju pod półką z wentylatorem, mamy kod do komputera do wieży
OdpowiedzUsuńKOD DO WIEŻY W KOMPUTERZE
- Gramy w gierkę matematyczną aby dowiedzieć się znaczenia symboli do szafki pod akwarium
OdpowiedzUsuńSZAFKA POD AKWARIUM
Po naciśnięciu przycisku otwieramy szafkę i oglądamy książkę, na końcu widzimy datę 2793 . Na stole ustawią się planety.
PANEL Z DATĄ NA GÓRZE WIEŻY
- W piramidzie w pokoju ustawiamy kolory wg ustawień na stole
KOLORY W PIRAMIDZIE
ze szczytu piramidy zabieramy klucz
- Kluczem z piramidy otwieramy drzwi obok okna z labiryntem, wróciliśmy do pierwszego pomieszczenia.
OdpowiedzUsuńKluczem z figurami otwieramy kłódkę, otwieramy właz i wychodzimy .
KONIEC!
MIŁEGO GRANIA !!!!
OdpowiedzUsuńWspaniala gra. Anet, prosze o wiecej takich gier.
OdpowiedzUsuń