- symbole na 3 znalezionych żetonach to podpowiedź do pudełka na dolnej półce
- w pudełku na klucz wskazówka do zegara i kartka (ustawiamy godzinę = śrubokręt)
- niebieskie przyciski można przesuwać, przesuwamy je zgodnie z kartką
- lupa na scianę w widoku z telewizorami = podpowiedź do pudełka ze strzałkami (liczymy "proste kawałki" na liniach 9 x lewo, 3 prawo, 2 lewo) = część klucza
- liczymy liczbę półek w każdym regale (widok w ludzikami) i ustawiamy cyfry na wyświetlaczu pod zegarem
- pilot na telewizory, podpowiedź do ekranów to przedmioty w środkowym regale (rycerz, wiedźma, dziewczyna , mag) . Po ułożeniu w regale pod prawym dolnym przedmiotem kolejna część klucz
- miecz idzie w dół, więc ludziki układamy w ułożeniu zmienionym o 180 stopni. Po ułożeniu na mieczu część wskazówki do hasła literowego w szafce, druga część po odkręceniu listwy nad stołem śrubokrętem
- wpisujemy napis, 3 części klucza łączymy i otwieramy szafkę z napisem = karta do drzwi
- symbole na 3 znalezionych żetonach to podpowiedź do pudełka na dolnej półce
OdpowiedzUsuń- w pudełku na klucz wskazówka do zegara i kartka (ustawiamy godzinę = śrubokręt)
- niebieskie przyciski można przesuwać, przesuwamy je zgodnie z kartką
- lupa na scianę w widoku z telewizorami = podpowiedź do pudełka ze strzałkami (liczymy "proste kawałki" na liniach 9 x lewo, 3 prawo, 2 lewo) = część klucza
- liczymy liczbę półek w każdym regale (widok w ludzikami) i ustawiamy cyfry na wyświetlaczu pod zegarem
- pilot na telewizory, podpowiedź do ekranów to przedmioty w środkowym regale (rycerz, wiedźma, dziewczyna , mag) . Po ułożeniu w regale pod prawym dolnym przedmiotem kolejna część klucz
OdpowiedzUsuń- miecz idzie w dół, więc ludziki układamy w ułożeniu zmienionym o 180 stopni. Po ułożeniu na mieczu część wskazówki do hasła literowego w szafce, druga część po odkręceniu listwy nad stołem śrubokrętem
- wpisujemy napis, 3 części klucza łączymy i otwieramy szafkę z napisem = karta do drzwi