- kod do skrzyni na prawo ze znaku obok- strzałki do skrzyni na lewo z gwiazd- kolory do skrzyni z pasów planety- łopatą kopiemy obok myszy, wlewamy wodę do menzurki- po kliknięciu w taflę wody pojawiają się kółka, to podpowiedź do klikania myszki = bateria- podpowiedź do strzałek koło satelity z wody w menzurce = joystick- joystick + bateria = podpowiedź do różowej skrzyni = ramię do płaczącej gwiazdy wyżej- po kliknięciu w żyjątka w bakterie pojawiają się kolory = podpowiedź do środkowej skrzyni- po dodaniu ramion gwiazdce zabieramy ją i wkładamy do lewej skrzyni, zabieramy połowę głowy ludzika koło astronauty = teleskop- teleskop stawiamy na statyw, gwiazdy to podpowiedź do biało-żółtego budynku
- deska z tablicy koło sklepu (1/2)- kolory z tablicy + symbole na odpowiadającym im otwartym skrzyniom = podpowiedz do skrzyni na lewo w budynku- filiżanki z okna baru z markizą + wajcha na prawo w budynku (koło różowego stworka) = deska (2/2)- kod literowy do szafy od stworka obok (QAZDE)- drabina + 2 szczeble + dziura koło teleskopu- dźwig + kula + skały po zejściu po drabinie (przy plamie na ścianie) = mały różowy stworek i kryształ- dziecko płaczącej mamie stworek (na lewo) = podpowiedź do baru z markizą = kod 4 -cyfrowy
- czapka kucharza = podpowiedź do żółtej skrzyni w biało-żółtym budynku- marchewka dla królika = młot którym uderzamy w wielki głaz na prawo = podpowiedź do drinków w barze- ten biały kryształ to kreda, którą piszemy na tablicy po ułożeniu drinków = podpowiedź do lady obok = pudełko od zapałek- pudełko od zapałek + zapałka spod filiżanki przy kucharzu + świece = podpowiedź do skrzyni w biało-żółtym budynku = moneta- tył monety = podpowiedź do białych pół 3x3 nad skrzyniami- spadające gwiazdy w otwartym oknie to podpowiedź do przycisków z gwiazdami obok okna = biała kula, którą kładziemy na stos obok królików- podnosimy w barze filiżanki parami i patrzymy na zależności, to podpowiedź do szafy na prawo (< = < >) = wiadro + szczotka- nabieramy wody do wiadra i szczotką myjemy plamę na ścianie koło drabiny = podpowiedź do kul obok królików
- dzwonek na stolik w barze , podpowiedź do tacy to wzory na 2 muchach kelnerów- po daniu monety zabieramy trójkąt dla astronauty- drugiemu astronaucie dajemy kask (wygląda jak kula z błękitnym kwadratem)- po kliknięciu na astronautów przy rakiecie hasła literowe do rakiety
Ten komentarz został usunięty przez autora.
RAKIET- po kliknięciu w butle w rakiecie "składamy napis" i mamy 8517 do panelu 3 koło tv- wielkość kamieni na prawo po zejściu po drabinie to podpowiedź do klikania kółek w panelu 2 w rakiecie- rozmawiamy ze stworkiem przy stoliku w barze, ilość (2 5 4 3 2 )to kolejność klikania kropek w żółtej skrzyni w rakiecie = zdjęcie- litery imion na zdjęciu to podpowiedź do czerwonej skrzyni w rakiecie, cyfra wskazuje która litera z danego imienia (MOOON) = czerwony pręt- podpowiedź do niebieskiej skrzyni w rakiecie to ilość palców astronautów na zdjęciu (5523) = niebieski pręt- kopiemy łopatą pod flagą TENPA = zielony pręt- pręty wkładamy w rakiecie w panel 1, cyfry na prętach to podpowiedź do czarnej skrzyni w rakiecie = okulary- okulary dla kreta pod flagą TENPA = śrubokręt do panelu w rakiecie- wciskamy przycisk i KONIEC
WitamZapraszam do komentowania :)Pozdrawiam serdecznie.
- kod do skrzyni na prawo ze znaku obok
OdpowiedzUsuń- strzałki do skrzyni na lewo z gwiazd
- kolory do skrzyni z pasów planety
- łopatą kopiemy obok myszy, wlewamy wodę do menzurki
- po kliknięciu w taflę wody pojawiają się kółka, to podpowiedź do klikania myszki = bateria
- podpowiedź do strzałek koło satelity z wody w menzurce = joystick
- joystick + bateria = podpowiedź do różowej skrzyni = ramię do płaczącej gwiazdy wyżej
- po kliknięciu w żyjątka w bakterie pojawiają się kolory = podpowiedź do środkowej skrzyni
- po dodaniu ramion gwiazdce zabieramy ją i wkładamy do lewej skrzyni, zabieramy połowę głowy ludzika koło astronauty = teleskop
- teleskop stawiamy na statyw, gwiazdy to podpowiedź do biało-żółtego budynku
- deska z tablicy koło sklepu (1/2)
OdpowiedzUsuń- kolory z tablicy + symbole na odpowiadającym im otwartym skrzyniom = podpowiedz do skrzyni na lewo w budynku
- filiżanki z okna baru z markizą + wajcha na prawo w budynku (koło różowego stworka) = deska (2/2)
- kod literowy do szafy od stworka obok (QAZDE)
- drabina + 2 szczeble + dziura koło teleskopu
- dźwig + kula + skały po zejściu po drabinie (przy plamie na ścianie) = mały różowy stworek i kryształ
- dziecko płaczącej mamie stworek (na lewo) = podpowiedź do baru z markizą = kod 4 -cyfrowy
- czapka kucharza = podpowiedź do żółtej skrzyni w biało-żółtym budynku
OdpowiedzUsuń- marchewka dla królika = młot którym uderzamy w wielki głaz na prawo = podpowiedź do drinków w barze
- ten biały kryształ to kreda, którą piszemy na tablicy po ułożeniu drinków = podpowiedź do lady obok = pudełko od zapałek
- pudełko od zapałek + zapałka spod filiżanki przy kucharzu + świece = podpowiedź do skrzyni w biało-żółtym budynku = moneta
- tył monety = podpowiedź do białych pół 3x3 nad skrzyniami
- spadające gwiazdy w otwartym oknie to podpowiedź do przycisków z gwiazdami obok okna = biała kula, którą kładziemy na stos obok królików
- podnosimy w barze filiżanki parami i patrzymy na zależności, to podpowiedź do szafy na prawo (< = < >) = wiadro + szczotka
- nabieramy wody do wiadra i szczotką myjemy plamę na ścianie koło drabiny = podpowiedź do kul obok królików
- dzwonek na stolik w barze , podpowiedź do tacy to wzory na 2 muchach kelnerów
OdpowiedzUsuń- po daniu monety zabieramy trójkąt dla astronauty
- drugiemu astronaucie dajemy kask (wygląda jak kula z błękitnym kwadratem)
- po kliknięciu na astronautów przy rakiecie hasła literowe do rakiety
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńRAKIET
OdpowiedzUsuń- po kliknięciu w butle w rakiecie "składamy napis" i mamy 8517 do panelu 3 koło tv
- wielkość kamieni na prawo po zejściu po drabinie to podpowiedź do klikania kółek w panelu 2 w rakiecie
- rozmawiamy ze stworkiem przy stoliku w barze, ilość (2 5 4 3 2 )to kolejność klikania kropek w żółtej skrzyni w rakiecie = zdjęcie
- litery imion na zdjęciu to podpowiedź do czerwonej skrzyni w rakiecie, cyfra wskazuje która litera z danego imienia (MOOON) = czerwony pręt
- podpowiedź do niebieskiej skrzyni w rakiecie to ilość palców astronautów na zdjęciu (5523) = niebieski pręt
- kopiemy łopatą pod flagą TENPA = zielony pręt
- pręty wkładamy w rakiecie w panel 1, cyfry na prętach to podpowiedź do czarnej skrzyni w rakiecie = okulary
- okulary dla kreta pod flagą TENPA = śrubokręt do panelu w rakiecie
- wciskamy przycisk i KONIEC