piątek, 8 września 2023

Moon Trip

Gra escape od Tennpa Games
 

6 komentarzy:

  1. - kod do skrzyni na prawo ze znaku obok

    - strzałki do skrzyni na lewo z gwiazd

    - kolory do skrzyni z pasów planety

    - łopatą kopiemy obok myszy, wlewamy wodę do menzurki
    - po kliknięciu w taflę wody pojawiają się kółka, to podpowiedź do klikania myszki = bateria

    - podpowiedź do strzałek koło satelity z wody w menzurce = joystick

    - joystick + bateria = podpowiedź do różowej skrzyni = ramię do płaczącej gwiazdy wyżej

    - po kliknięciu w żyjątka w bakterie pojawiają się kolory = podpowiedź do środkowej skrzyni

    - po dodaniu ramion gwiazdce zabieramy ją i wkładamy do lewej skrzyni, zabieramy połowę głowy ludzika koło astronauty = teleskop

    - teleskop stawiamy na statyw, gwiazdy to podpowiedź do biało-żółtego budynku

    OdpowiedzUsuń
  2. - deska z tablicy koło sklepu (1/2)

    - kolory z tablicy + symbole na odpowiadającym im otwartym skrzyniom = podpowiedz do skrzyni na lewo w budynku

    - filiżanki z okna baru z markizą + wajcha na prawo w budynku (koło różowego stworka) = deska (2/2)

    - kod literowy do szafy od stworka obok (QAZDE)

    - drabina + 2 szczeble + dziura koło teleskopu

    - dźwig + kula + skały po zejściu po drabinie (przy plamie na ścianie) = mały różowy stworek i kryształ

    - dziecko płaczącej mamie stworek (na lewo) = podpowiedź do baru z markizą = kod 4 -cyfrowy

    OdpowiedzUsuń
  3. - czapka kucharza = podpowiedź do żółtej skrzyni w biało-żółtym budynku

    - marchewka dla królika = młot którym uderzamy w wielki głaz na prawo = podpowiedź do drinków w barze

    - ten biały kryształ to kreda, którą piszemy na tablicy po ułożeniu drinków = podpowiedź do lady obok = pudełko od zapałek

    - pudełko od zapałek + zapałka spod filiżanki przy kucharzu + świece = podpowiedź do skrzyni w biało-żółtym budynku = moneta

    - tył monety = podpowiedź do białych pół 3x3 nad skrzyniami

    - spadające gwiazdy w otwartym oknie to podpowiedź do przycisków z gwiazdami obok okna = biała kula, którą kładziemy na stos obok królików

    - podnosimy w barze filiżanki parami i patrzymy na zależności, to podpowiedź do szafy na prawo (< = < >) = wiadro + szczotka

    - nabieramy wody do wiadra i szczotką myjemy plamę na ścianie koło drabiny = podpowiedź do kul obok królików

    OdpowiedzUsuń
  4. - dzwonek na stolik w barze , podpowiedź do tacy to wzory na 2 muchach kelnerów

    - po daniu monety zabieramy trójkąt dla astronauty

    - drugiemu astronaucie dajemy kask (wygląda jak kula z błękitnym kwadratem)

    - po kliknięciu na astronautów przy rakiecie hasła literowe do rakiety

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. RAKIET

    - po kliknięciu w butle w rakiecie "składamy napis" i mamy 8517 do panelu 3 koło tv

    - wielkość kamieni na prawo po zejściu po drabinie to podpowiedź do klikania kółek w panelu 2 w rakiecie

    - rozmawiamy ze stworkiem przy stoliku w barze, ilość (2 5 4 3 2 )to kolejność klikania kropek w żółtej skrzyni w rakiecie = zdjęcie

    - litery imion na zdjęciu to podpowiedź do czerwonej skrzyni w rakiecie, cyfra wskazuje która litera z danego imienia (MOOON) = czerwony pręt

    - podpowiedź do niebieskiej skrzyni w rakiecie to ilość palców astronautów na zdjęciu (5523) = niebieski pręt

    - kopiemy łopatą pod flagą TENPA = zielony pręt

    - pręty wkładamy w rakiecie w panel 1, cyfry na prętach to podpowiedź do czarnej skrzyni w rakiecie = okulary

    - okulary dla kreta pod flagą TENPA = śrubokręt do panelu w rakiecie

    - wciskamy przycisk i KONIEC

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.