czwartek, 22 maja 2025

Chazkenger and Obakenoie Escape

Gra escape od Karakuri Planet
gra zapisuje się automatycznie
 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Anet. Jak zwykle japończyk udany

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się, gra jest super! Przydałyby się komentarze, może wieczorem znajdę czas

    OdpowiedzUsuń
  3. - po pociągnięciu wajchy w skrytce po odsunięciu lewego kwiatka papugi - to podpowiedź do szuflady pod szafą = puzzel (1/4)

    - kluczyk z marchewki do błękitnych drzwi na zewnątrz

    - wzór na błękitnych drzwiach to podpowiedź do wahadeł zegara (Ś, 2x P, L, 3x P, L, 2xP, Ś)

    - w drugim pokoju (klucz z zegara) na lewo od półki z globusem pudełko z figurami karcianymi (podpowiedzią była kartka na głowie misia). Podpowiedź do pudełka z figurami to płotek kominka = puzzel (2/4)

    - na wzorach zielonych książek widać cyfry, to kod do szuflady komody (8532) = puzzel (3/4)

    - podpowiedzią do obrazka z niebieskim motylem po prawej stronie kominka są półki na których leżą niebieskie książki, patrząc od dołu do góry i przekrzywiając głowę w lewo półki tworzą napis LIFE = puzzel (4/4)

    - po włożeniu 4 puzzli w panel po lewej stronie szafy, możemy opuszczać i podnosić suwak. Za drzwiami w szafie mamy teraz strych, poziom pokoju i piwnicę.

    - na strychu w panelu nad stolikiem ustawiamy suwaki z figurami na poziomach jak figury nad włazem (od lewej Ś, G, G, Ś, D, D), po otwarciu stolika klucz motyl w kopercie i podpowiedź z nietoperzami

    - podpowiedź z nietoperzami do skrzynki pocztowej na zewnątrz (zaczynamy od 1 nietoperza i patrzymy na pozycję czerwonej kropki, potem dwa nietoperze i pozycja czerwonej kropki itd) - kolejność przycisków 34412 = koperta a z niej bateria (1/2)

    - na strychu za obrazkiem z czarownicą podpowiedź do obrazka z lewej strony kominka, skrytkę za obrazkiem otwieramy kluczem motyl = bateria (2/2)

    - etykieta na winie to podpowiedź do złotego pudełka ze strychu w widoku na zbliżenie figur nad włazem
    - Lewy górny róg ciemnozielony, pojedynczy kwadrat w dolnym rogu jasnozielony = niebieski kluczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. - niebieski kluczyk do szuflady pod zegarem = śrubokręt

    - śrubokręt do klapy pod dywanikiem w pokoju z zegarem = korba

    - korba + fotel = klucz francuski

    - klucz francuski do płytki w szafie (suwak na środkowej pozycji) = lampa

    - lampa + 2 baterie, z zapaloną lampą schodzimy przez szafę do piwnicy, z półki niebieskie pudełeczko

    - podpowiedzią do niebieskiego pudełeczka jest książka w kartonie na strychu:
    kółko to litera O na błękitnym polu
    półkole to litera D na żółtym polu
    trójkąt to litera A na pomarańczowym polu czyli: błękitny, żółty, pomarańczowy

    zabieramy trybik (1/2)

    - tablica na drzwiach w piwnicy to podpowiedź do klikania kolorowych kropek w tarczy zegara w pokoju (zielony, niebieski, żółty, niebieski, żółty, różowy) = trybik (2/2)

    - Trybiki do drzwi w piwnicy i wychodzimy

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jest gra !

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.