wtorek, 30 sierpnia 2011

23 Hours Escape

Gra Escape

16 komentarzy:

  1. nie za bardzo wiem co tutaj trzeba zrobić? pozbierałam różne rzeczy, kluczamy chyba otworzyłam mieszkanie, mam jedno wolne miejsce w item (3 od lewej) i błąkam się po tych lokacjach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Elka, w trzecim od lewej mam nóż.

    OdpowiedzUsuń
  3. był w pociągu. Kratka po prawej, potrakruj ją śrubokrętem

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki Mawi:) mam ten nóż

    OdpowiedzUsuń
  5. z butelki przypadkiem zdjęłam odciski palców, kartką z iteamu

    OdpowiedzUsuń
  6. z niego chyba zdjęłam odcisk

    OdpowiedzUsuń
  7. albo już tam były, tylko nie zauważyłam:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. a może to było z butelki...

    OdpowiedzUsuń
  9. ale i tak nie wiem co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  10. z butelki na bank ale co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  11. też się miotam jak goły w pokrzywach

    OdpowiedzUsuń
  12. odciski były z noża, tylko najpierw trzeba nóż potraktować tym czymś z butelki, a potem białą kartką (zagrałam jeszcze raz:))

    OdpowiedzUsuń
  13. elka, to samo zrób z kielichem, będzie drugi odcisk

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki Mawi:) kartka z odciskami do kompa w laboratorium i koniec;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale króciutka ta gra!dwa odciski do kompa na tej kartce i100% i koniec gry?

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.