wtorek, 30 sierpnia 2011

Mystery House 6

Escapik

33 komentarze:

  1. o matko, zawzięłam się na mysz i mam nożyczki

    OdpowiedzUsuń
  2. w jaki sposób udało Ci się złapać tą mysz?

    OdpowiedzUsuń
  3. klikałam, klikałam i klikałam, aż dostałam część nożyczek. A potem mysz ganiała w drugą stronę i znowu było klikanie, żeby dostać drugą część. Zero logiki, kupa szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiłam fale w radiu (suma rzymskich cyfr), otworzyłam klapę w podłodze i zastanawiam się nad kodem.

    OdpowiedzUsuń
  5. nożyczkami odcięłam obraz. Wypadły nuty. Zagrałam, ale nic się nie dzieje, może będzie ciąg dalszy nut.

    OdpowiedzUsuń
  6. kod do fioletowej skrzynki to liczba sęków na krzesłach - też zagrałam i nic z pianina nie mam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze ustawiłam suwaki wg. świec z tymi ciemniejszymi lichtarzami

    OdpowiedzUsuń
  8. a myszy najlepiej łapać w tych miejscach, gdzie się wysuwają najbardziej - ja ustawiłam tam sobie kursor i klikałam i się udało

    OdpowiedzUsuń
  9. obok pianina są zmieniające się kolory, to podpowiedź do kolorowych przycisków

    OdpowiedzUsuń
  10. kolory obok jednorękiego bandyty ustawiłam z tego fioletowego "kalejdoskopu" - zaczęłam od pomarańczowego (pięciokąty czerwone i żółte dają kolor pomarańczowy itd. z pozostałymi) - mam śrubokręt

    OdpowiedzUsuń
  11. patrzymy jaki kolor będzie po wymieszaniu danych kolorów, tylko jeśli chodzi o kolejność to strzelałam

    OdpowiedzUsuń
  12. tam gdzie jednoręki, na dole przy samym brzegu nóż

    OdpowiedzUsuń
  13. nożem na zasłony, śrubokrętem na karnisz

    OdpowiedzUsuń
  14. Mawi dzięki za nóż - nożem obcięłam zasłonki w oknie a śrubokrętem zdjęłam karnisz

    OdpowiedzUsuń
  15. karniszem otwieramy skrzynię - 3 medal

    OdpowiedzUsuń
  16. uff, uporałam się z myszą. Dopiero

    OdpowiedzUsuń
  17. ha ha ha dobrze, że odświeżyłam bo miałam dokładnie to samo napisać - co z tymi nutami???

    OdpowiedzUsuń
  18. czy zwróciliście uwagę, że jak przechodzimy w prawo to pianino jest, a jak w lewo to nie ma? może to jakaś podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  19. czy ktoś dostał ostatnią monetę?

    OdpowiedzUsuń
  20. jak wyciełem sznurek od obrazu to spadł i jest podpowiedz do nut(do-si-sol)ale jak to pintolić?

    OdpowiedzUsuń
  21. grałam, ale to nic nie daje

    OdpowiedzUsuń
  22. do-si-sol,czyli 165

    OdpowiedzUsuń
  23. sęk w tym, że do-si-sol to jest 175, ale 165 weszło

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki Tanya ale to w takim razie jest błąd chyba autora, bo to co podałaś to by było do-la-sol

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za podpowiedz też mi weszło 165 skończyłem!

    OdpowiedzUsuń
  26. też wyszłam, ale będzie mi chodziło po głowie dlaczego 165 a nie 175. Błąd autora czy może coś przegapiliśmy?:))

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadza się,si-na 7 miejscu,ale próbowałam kilka razy i wyszło 165

    OdpowiedzUsuń
  28. jak odcielismy obraz to wylecialy nuty pozostal sznurek w ksztalcie jedynki mysle ze to ma znaczenie co do nut

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.