wtorek, 23 sierpnia 2011

Mystery House 4

Gra Escape

20 komentarzy:

  1. do pudełka koło skrzyni wklepałam 2435 (wzięłam to z kreseczek jasnoniebieskich, tam gdzie połówki złożyłam je do kupy, ale nie wiem do końca czy o to chodziło w tym kodzie, bo dom rzeczywiście tajemniczy jest) i mam kwadrat do drzwi

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za pierwsze pudełko - ja do drugiego wklepałam kod z "lodów na patyku" - ile razy każdy można "ugryź" :) - dostałam chyba siekierę, nią na pniaka i mam 2 kwadrat

    OdpowiedzUsuń
  3. jaśniejsze kreseczki z zegara zapaliłam na tym dużym urządzeniu i pomimo, że brakuje tej poziomej dostałam nożyczki, którymi odcięłam jedną strunę i powiesiłam ją na suficie, z lewej strony zegara

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki, klucz się dostaje do skrzyneczki a stamtąd siekiera

    OdpowiedzUsuń
  5. i tu utknęłam - kolory żarówek można zmieniać, cyfry na zegarze są dziwne, bo zamiast 6 jest 3

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki Kasiu za sprostowanie, bo ja to pierwsze zrobiłam i zapomniałam o tym kluczu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta skrzynka przy drzwiach ma takie kolory jak liczby na zegarze, kombinuję ale nic mi z tego nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  8. te kółeczka w lokacji z drzwiami ustawiamy wg kolorów z zegara, a kolejność z czterech obrazków

    OdpowiedzUsuń
  9. mam 3 kwadrat - wskazówka te oczy na obrazkach (pokazują godziny) i kolory cyfr z zegara do skrzynki po lewej stronie drzwi

    OdpowiedzUsuń
  10. ha ha ha ale równocześnie rozprawiłyśmy się z tą skrzynką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zostały nam liczby koło drzwi, kratka kanalizacyjna, sznurek przy zegarze, lampy i skrzynka z kółkami
    próbowałam ustawiać kolory kółek według liczb zaczynając od szarego ale nic to nie dało

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory żarówek są takie same jak kolory w tej ostatniej skrzynce ale jaka kolejność?

    OdpowiedzUsuń
  13. ale w każdej lampce są inaczej te kolory ułożone, wyjściowo były żółty, żółty, czerwony

    OdpowiedzUsuń
  14. przepraszam wyjściowo były
    żółty, żółty, czerwony, żółty

    tylko w ostatniej lampce występuje pomarańczowy

    OdpowiedzUsuń
  15. jak się idzie od gitary w lewo to się omija jedno pomieszczenie, trzeba do niego wrócić

    OdpowiedzUsuń
  16. jedynie biorąc pod uwagę ostatnią lampę można dopasować cyfry 3215 do kolorów, było by to:
    zielony, czerwony, żółty i fioletowy
    ale nie działa

    zajrzałam na EG24 i ktoś tam podał kod, ale trzeba ustawić na lampach te kolory jak podałam, ale zaczynając od lampy w widoku na skrzynię na klucz (czyli jest to lokacja to której trafiamy idąc w lewo od gitary)/ ewentualnie zamiast żółtego może być pomarańczowy

    na skrzyni kolory musimy ustawić
    zielony, czerwony, pomarańczowy i fioletowy

    potem z górki

    OdpowiedzUsuń
  17. dzieki, a skąd kolory do skryzni?

    OdpowiedzUsuń
  18. pisałam
    jak otworzymy grę lampy mają kolory: żółty żółty czerwony żółty
    tylko w ostatniej lampie występuje 5 kolorów:
    żółty, czerwony, zielony, pomarańczowy, fioletowy
    czyli jak weźmiemy kod 3215 to by było:
    zielony, czerwony, żółty, fioletowy
    i rzeczywiście te kolory można ustawić na lampach, ale tak jak pisałam zaczynając od lampy w pomieszczeniu ze skrzynią na klucz (tu zielony) i dalej idąc w prawo ustawiamy kolejne kolory
    *żółty można zamienić pomarańczowym

    i tak samo teoretycznie powinniśmy ustawić na skrzyni, tylko tu z żółtym nie działa więc ustawiamy
    zielony, czerwony, pomarańczowy, fioletowy

    ale nie wiem gdzie tu logika
    (ktoś taką kombinację podał na EG24 ale jak ustawiłam to nie zadziałało, więc kombinowałam i okazało się, że lampy też muszą być tak samo ustawione (ale tu akurat może być i żółty, co by wynikało z kodu, i pomarańczowy)

    OdpowiedzUsuń
  19. allka - nie mogę powiększać w item - dwa razy zaczynałam grę i nic

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.