wtorek, 23 sierpnia 2011

No Place Like Home

Gra Escape

120 komentarzy:

  1. Mam kilka rzeczy.. nóż srubokręt.. puszkę kulę i jeszcze jedną szkaną.. łyzki stracha na wróble.. lwa.. czajnik baterie.. szkalnkę z wodą.. i dwie tabletki..? lejek.. dwa pliki kartek?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam masę rzeczy wlałam wody do czajnika zagotowałam ale nie wiem gdzie go postawić

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam jeszcze noża bo dopiera zaczełam grać, ale mam misia i wydaje mi sie że nozem trzeba rozpruć go

    OdpowiedzUsuń
  4. do szklanki wlałam wody za obrazem jest sejf kod do niego to chyba data urodzin ale gdzie szukać?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie działa noż na misiu sorki za wprowadzenie w błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlałam wode do czajnika i postawiłam na zapaloną kuchenke

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba dobra gra będzie?z tego co widzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. śrubokrętem odkręciłam kratkę na ścianie w kuchni mam foto i kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam na gotujący czajnik dajemy puszkę i odrywamy z niej nalepkę

    OdpowiedzUsuń
  10. z łyżek uprzednio wygiętych ,puszki,lejka, śrubek robimy laleczkę

    OdpowiedzUsuń
  11. ja noza uzylam na strachu (lalce) z glowy sciagnelam slome....

    OdpowiedzUsuń
  12. nie moge dodac do puszki i lyzek lejka i srubek...

    OdpowiedzUsuń
  13. łyzki najpierw na podglądzie wygnij

    OdpowiedzUsuń
  14. srubokretem otworzylam szafke pod telefonem tam kartka i druga bateria....

    OdpowiedzUsuń
  15. witam:) a jak mam otworzyć daną rzecz w item? jak uzyskać podgląd?

    OdpowiedzUsuń
  16. dorota ja lyzki polaczylam z puszka tylko lejka i srubek nie moge :/

    OdpowiedzUsuń
  17. no to nie wiem ja miałam bez kłopotu

    OdpowiedzUsuń
  18. elka ja klikam pare razy w rzecz i otwiera sie ....

    OdpowiedzUsuń
  19. heh pożaliłam się i mi się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam 14 kartek pamiętnika plus kulkę , z drugiej kupki papierów można ułożyć napis

    OdpowiedzUsuń
  21. tygrys jeszcze tę kulę pod lejek trzeba dać

    OdpowiedzUsuń
  22. Nozem otworzyłam tą długa szafke.. gdzie jest na niej telefon.. coś w niej była ale nie pamietam?

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja nie potrafię nic z tych kartek ułozyć

    OdpowiedzUsuń
  24. z tych kawalkow kartek ulozylam slowo THERE...

    OdpowiedzUsuń
  25. można je przesuwać, a klikając na nie również obracać (kartki nachodzą na siebie)

    OdpowiedzUsuń
  26. z tyłu na zdjęciu wyraz HOME, na naklejce z puszki napis IS OUT, wypiłam 2 tabletki morfiny i nawet dobrze się czuję (jedną z niebieskiej butelki, drugą z czerwonej) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie ciężko łączyć te różne rzeczy w itemie!za moment znikają ani tych karteczek też nie mogę ułożyć w itemie brrrr!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. niewiem nie wychodzi mi to :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ze
    zdjęcia Dorotki HOME

    naklejki z puszki IS OUT

    z kawałków kartek THERE

    pewnie potrzebne do czegoś

    OdpowiedzUsuń
  30. a kiedy wiadomo że woda w czajniku gotowa bo mi się gotuje i gotuje i nic

    OdpowiedzUsuń
  31. IDZ na około gry i wróć .. i bedzie widać pare puszka z prawej strony .. nad pare..

    OdpowiedzUsuń
  32. co jest z tą lalką.. złoże ją w item.. ale jak jak wyłacze widok to znów mam w item tylko częśći/

    OdpowiedzUsuń
  33. to screen z tych kartek:

    http://img163.imageshack.us/img163/8053/gradq.png

    OdpowiedzUsuń
  34. te rzeczy w itemie i karteczki są bardzo lepkie i ruchliwe - niechcący przez to przykleiło mi się zdjecie do blaszanego ludzika i się puszka otworzyła :)))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Podłaczyłaś.. gaz? po lewej stronie są małe właczniki gazówki?

    OdpowiedzUsuń
  36. no to nie mam, chyba że nie wlałam wody do czajnika, ze szklanki ją trzeba? bo nie mogłam czajnika otworzyć ale jak najechałam szklanką z wodą to woda ze szklanki zniknęła

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasia jak bedzie para to ta puszka kliknij na pare....

    OdpowiedzUsuń
  38. A skręciłaś śrubki śrubokrętem?

    OdpowiedzUsuń
  39. ja nalalam prosto z kranu do czajnika...postawilam na gazie wlaczylam przycisk od gazu poczekalam pokazala sie para i kliknelam puszka....

    OdpowiedzUsuń
  40. Kasiu woda z kranu w kuchni prosto do czajnika

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja dalej sie mecze z ta lalka :/

    OdpowiedzUsuń
  42. z puszki broszka z serduszkiem

    OdpowiedzUsuń
  43. Tygrys jaki masz problem z lalką?

    OdpowiedzUsuń
  44. gra mi sie wylaczyla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzięki.. ela.. za śrubki.. i śrubokręt.. To ja Ataner..

    OdpowiedzUsuń
  46. tygrys puszka bez naklejki, łyżki wykrzywione , kulka spod łózka , i lejek , na końcu śrubki i gotowe

    OdpowiedzUsuń
  47. broszkę przypiełam tej maskotce lwa

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj Ataner - Blogger ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. jak ponownie otworzyłam lwa w itam to znalazłam w nim zapalniczkę

    OdpowiedzUsuń
  50. z jakiej puszki ta broszka, bo już skręciłam lalkę i rozkręcić nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam.. Nie wiem jak tyeraz zmienic sój Profil?

    OdpowiedzUsuń
  52. blaszanego ludzika - przyklej do niegonajpierw zdjecie

    OdpowiedzUsuń
  53. zdjęcie Dorotki na zrobioną lalkę nie musisz rozkęcac

    OdpowiedzUsuń
  54. zapalniczką zapaliłam "głowę" tej słomianej lalki i zadzwonił telefon

    OdpowiedzUsuń
  55. Na tą metalową lalke daj tą fotkę.. i potem klikaj na tą lalkę powinna sie na srodku otworzyć tam jest serce.. serce trzeba najpierw w item odpiąć.. i dopiero na lwa?

    OdpowiedzUsuń
  56. jak znów otworzyłam słomianą lalkę to dostałam od niej klucz do szafki w biurku a z niej skrzyneczka, do której trzeba włożyć 2 baterie

    OdpowiedzUsuń
  57. ja jeszcze tą kulą śnieżną pomachałam, kilka razy do góry nogami ją odwróciłam, ale teraz już nie mogę, no i nie zauważyłam żeby coś się stało

    OdpowiedzUsuń
  58. do skrzyneczki z biurka baterie

    OdpowiedzUsuń
  59. wbijam do tej skrzyneczki to co na kafelkach w łazience ale nic

    OdpowiedzUsuń
  60. do kuli jest chyba potrzebne swiatło - coś w pamiętniku było tkiego

    OdpowiedzUsuń
  61. Elus dziekuje !!!!!! nie mialam kulki spod lozka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. jak się wsadzi zapalonego stracha do szuflady przy łóżku to tam jest kod

    OdpowiedzUsuń
  63. za obrazek obok telefonu sejf nie mam kodu

    OdpowiedzUsuń
  64. dzięki mamy podpowiedz do kodu podstawiamy cyfry pod litery w słowach HOME IS OUT THERE

    OdpowiedzUsuń
  65. otworzylam ta skrzynke podpowiedz na kafelkach w lazience i na tablicy nad biurkiem mam mydlo...

    OdpowiedzUsuń
  66. ja też proszę o kod bo mi tak słońce świeci, że nic w szufladzie nie widzę:(

    OdpowiedzUsuń
  67. tygrys jak otworzyłeś to pudełko

    OdpowiedzUsuń
  68. kabel podłączyłam do TV i jakiś test psychologiczny tam zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  69. HOME IS OUT THERE
    -0-3 1- 0-- --3-3
    wedlug podpowiedzi z szuflady

    OdpowiedzUsuń
  70. ktoś pisał: kafelki w łazience i żółte karteczki na tablicy

    OdpowiedzUsuń
  71. ja ten test zrobiłam 2x i za drugim wybierałam tylko odpowiedź: the shoe i ekran się zatrzymał na butach - już nie mogę robić testu

    OdpowiedzUsuń
  72. dorota wedlug podpowiedzi na kafelkach w lazience i na tablicy wedlug kartek:

    xxx-----
    x-x---xx
    --xx--x-
    ---xxxx-

    x- swiatelko

    OdpowiedzUsuń
  73. wzięłam tabletki zgodnie z dawką z pamiętnika i światłość się stała

    OdpowiedzUsuń
  74. i zaczęłam grę od początku, nie podążajcie tą drogą, chyba

    OdpowiedzUsuń
  75. w tym telewizorze klikalam caly czas odpowiedzi a shoe i mam jakis migajacy obraz butow i tabletek i juz nic nie moge zrobic.....

    OdpowiedzUsuń
  76. może musisz zażyć tabletki na depresje :)

    OdpowiedzUsuń
  77. ja myślę że kiedy nie bierzemy tabletek to mamy dalej omamy i możemy grać w grę, a kiedy je weźmiemy to wracamy do normalności i wtedy trzeba zaczynac od początku, w normalnym świecie

    OdpowiedzUsuń
  78. I to ma być koniec gry? Zażyłam dwie czerwone tabletki i koniec?

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie gram jeszcze raz.. szok.. dzieki..

    OdpowiedzUsuń
  80. nigdzie nie wykorzystałam mydła i kuli śnieżnej

    OdpowiedzUsuń
  81. Straszny ten item!jakoś powoli dzięki wam idzie.

    OdpowiedzUsuń
  82. to nie mydlo ale chyba cegla wybilam nia ekran telewizora zabralam czerwone buty i zadzwoni telefon....

    OdpowiedzUsuń
  83. czy ktoś odsłuchał rozmowę telefoniczną?

    OdpowiedzUsuń
  84. te buty maja rozne rozmiary....

    OdpowiedzUsuń
  85. za drugim razem jak gram to kulę mogę odwracać cały czas

    OdpowiedzUsuń
  86. musisz rozbić telewizor tym mydłem i zabrać buty

    OdpowiedzUsuń
  87. jak chodzić w takich butach? jeden większy od drugiego o 2,5 nr :)))

    OdpowiedzUsuń
  88. w pamiętniku albo gdzieś było napisane aby zażyć 120 mg w 30 sekundowym okresie czasu (chyba ostatnia kartka pamiętnika)
    czyli 2*50 (2 czerwone)
    i 2*10 (2 niebieskie)
    światło, zamiast bajkowych drzwi mamy drzwi jak w laboratorium, kod wklepujemy z butów i koniec

    OdpowiedzUsuń
  89. jak ja tak zrobiłam to od początku musiałam grać

    OdpowiedzUsuń
  90. ja tak zrobiłam i mogłam wyjść (może trzeba mieć buty)

    OdpowiedzUsuń
  91. wzielam dwie tabletki czerwone i dwie niebieskie odwrocilam sie do drzwi do panelu wklepalam cyfry z butow czyli 9127....i wyszlam.....

    OdpowiedzUsuń
  92. zaryzykowałam i tym razem dobrze było, może wtedy dlatego że pisałam komentarz i w czasie 30 sekund tyhc drzwi nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  93. tylko co z tą kulą z domkiem i śniegiem?

    OdpowiedzUsuń
  94. chyba trzeba było ją tylko wyjąć z szuflady, żeby upchnąć stracha i jeszcze wskazówki w pamietniku, ze potrzebuje światła czy coś takiego(szuflada a nie kula ? ha ha ha)

    OdpowiedzUsuń
  95. na niej jest napisane zdaje się że rozjaśnia ciemności, może na drogę po prostu trzeba ją wziąć

    OdpowiedzUsuń
  96. najgorsza gra w jaką kolwiek grałem!chciałem te karteczki poukładać i nic nie wychodzi klei się i cuduje fajny sceern zrobiła tygrysek ale nic z tego ! dziękuję wszystkim za komentarze super są!

    OdpowiedzUsuń
  97. Odys, żeby skończyć tę grę wcale nie musisz składać tych kartek, bez tego też można skończyć tę grę

    OdpowiedzUsuń
  98. Dzięki Elu trochę mnie to podniosło!bo tak dużo miałem zrobione i myślałem że przez te kartki będę miał pozamiatane!

    OdpowiedzUsuń
  99. Odys ja za pierwszym razem zrobiłam tak jak Kasia i musiałam zaczynać od początku więc za drugim razem ani nie składałam kartek, ani nie wkładałam słomianej lalki do szuflady a i tak skończyłam grę:)

    OdpowiedzUsuń
  100. jeszcze raz zagram nie daruję jej!albo ona albo ja!wyjdzie z siebie!ha!ha!

    OdpowiedzUsuń
  101. ja tylko po jednej tabletce mogę wyjąć jak te drugie wyjąć?

    OdpowiedzUsuń
  102. Odys wyjmujesz jedna zjadasz i przepijasz szklanka wody potem tak samo z nastepnymi....

    OdpowiedzUsuń
  103. No i co odnowa trzeba grać!mi się jakieś jasności pootwierały chyba jak w transie byłem!i od nowa mi się gra włączyła!ani ładu ani składu ta końcówka nie ma!dzięki za super komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  104. Tygrysku tak robiłem!z waszymi komentarzami wszystko można było zrobić!w grze!Duża dla was buźka!

    OdpowiedzUsuń
  105. skaczyles???? o to raz za razem zjesc dwie czerwone i dwie niebieskie...

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.