poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Jail Escape

escapik

13 komentarzy:

  1. na parapecie okna podpowiedź do kodu z figur (pierwsza figura to okrąg w kwadracie), z szafki klucz francuski, liczby znajdujące się na krześle wklepałam do telefonu i klikałam na przycisk powyżej klawiatury, dostałam klucz niebieski, w celi za poduszką kubek a pod łóżkiem płyta CD

    OdpowiedzUsuń
  2. płytę do kompa i chyba to jest podpowiedź do zegara bo jak ustawiłam wskazówkę godzinową na 6 i przestawiałam minutową dostałam żółty klucz

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieski klucz otwiera drzwi do łazienki, tam w misce młotek, a dalej przy kibelku użyłam klucza francuskiego i nabrałam wody do kubka, na uchwycie papieru toaletowego podpowiedź do kolorów chyba na drukarce ale niestety nie działa

    OdpowiedzUsuń
  4. żółty klucz do gabloty z bronią, a z niej czerwony klucz

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwony klucz do tej drugiej, zmkniętej celi, na poduszce miejsce na użycie noża, którego nie mam a pod łóżkiem dłuto, dłuto połączyłam z młotkiem

    OdpowiedzUsuń
  6. dłuta z młotkiem użyłam na ścianie między celami (jest zbliżenie tak przy podłodze), mam nóż, nim na poduszkę i mam kartkę

    OdpowiedzUsuń
  7. kartkę do drukarki, ustawiłam kolory z uchwytu na papier toaletowy i dostałam wydrukowaną kartkę - pierwsze litery tworzą hasło do półki na kod literowy

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie mogę znaleźć tego miejsca na podłodze do przekucia

    OdpowiedzUsuń
  9. po wpisaniu hasła (sheriff) dostałam śrubokręt, odkręciłam nim panel na podłodze (w widoku na cele jest zbliżenie) dostałam jakiś kawałek barwnej kartki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ryvkah chodzi Ci o miejsce na użycie młotka z dłutem - to jest na ścianie między jedną celą a drugą

    OdpowiedzUsuń
  11. Magia komentarza, ja klikałam w celi a nie na zewnątrz

    OdpowiedzUsuń
  12. tę barwną kartkę dałam na okno w drugiej celi (tej zamykanej na klucz) a kubek z wodą wylałam na ziemi tam, gdzie pada światło z okna, mam kod

    OdpowiedzUsuń
  13. kod wklepałam do skrzyneczki i mam kluczyk (kod jest odwrócony), kluczyk do drzwi i koniec

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.