poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Water Temple 3

escapik

25 komentarzy:

  1. hej,mam już dwa znaczki przy drzwiach i stoje
    nie mam dwóch kodów do fioletowej skrzynki i do głowy

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też tak mam

    OdpowiedzUsuń
  3. w widoku na drzwi z lewej strony jest kod do fioletowej skrzynki (bardziej widoczny jak podświetlimy pasek przejścia w lewo) z tej skrzynki znaczek z księżycem

    OdpowiedzUsuń
  4. w widoku na drzwi na dole ekranu po prawej znalazłam niebieską część a za tą kupką po prawej od drzwi znaczek z kołem

    OdpowiedzUsuń
  5. w widoku z tym wielkim słońcem na ścianie u góry po prawej ledwo widoczny kilof, kilof dałam na dziurę w ścianie w widoku na skrzynię i mam piasek

    OdpowiedzUsuń
  6. piasek dałam do tego sześcianu w widoku na skrzynię zawieszoną na łańcuchach

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym samym widoku na górze po lewej jest chyba szkło powiększające

    OdpowiedzUsuń
  8. to szkło dałam w widoku na to wielkie słońce na lewy prostokąt nad słońcem, mogę teraz przez to wyjrzeć na zewnątrz

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory tych "planet" to kod do skrzyneczki w widoku na drzwi, dostałam 2 znaczek z księżycem

    OdpowiedzUsuń
  10. a co z "plemnikami" na ścianie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Te z lewej strony, to pierwsze trzy cyfry do kodu do skrzynki obok

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinuję z kodem do głowy

    OdpowiedzUsuń
  13. może coś z tymi wysokimi roślinami?

    OdpowiedzUsuń
  14. kod do skrzyni z kolorowymi przyciskami to kolory słońca:pomarańczowy, żółty, czerwony pomarańczowy dostałam Słońce które razem z Ziemią włożyłam w ścianę koło wiszącej skrzyni na łańcuchach

    OdpowiedzUsuń
  15. kod do panelu pod słońcem to kolory symboli na ścianie w widoku z wiszącą na łańcuchach skrzynią czyli : zielony, pomarańczowy, niebieski, biały

    OdpowiedzUsuń
  16. jak odczytać ten kod do fioletowej skrzyneczki,i gdzie szukać podpowiedz do kodu do tej głowy!Plis!

    OdpowiedzUsuń
  17. jak te dwa kody rozgyść do fioletowej skrzyneczki i do głowy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Odysku Elka napisała, że kod do skrzyneczki jest w widoku na drzwi- najlepiej widać podświetlając pasek do przejścia lokacji w lewo..

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki Elsa ale ślepiec ze mnie żeby takiego kodu nie zobaczyć!ja się sugerowałem drzwiami ta lewa plama na drzwiach!u góry!a co z tą głową!zieloną?

    OdpowiedzUsuń
  20. kod do skrzynki drewnianej to kropki wokół koła na ścianie według wskazówek zegara

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki Elsa!ten kod co go opisałaś z tym zegarowym systemem!to właśnie kod to tej zielonej głowy! nie do skrzynki drewnianej!ale i tak dziękuję ci za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  22. Odysku, widocznie dzień dzisiejszy nie należał do najlepszych w moim przypadku oczywiście:))) miałam napisać ,że do głowy ale właśnie otwierałam skrzynie i tak wyszło- sorry:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę o kod do głowy bo nie kumam -pomroczność jakaś-od wczoraj męczę i nie mogę odgadnąć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mokki trochę jest namieszane w komentarzach bo kod do głowy to: 3243 i on pochodzi z tych kropek na ścianie z lewej kolumny - ostatnią trzeba odgadnąć a nie jak napisano, że z tego niby zegara

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.