poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Nuclear Experiment - Exploration

Gra Point and Click od Ainars

18 komentarzy:

  1. Gra ktoś?
    Mnie ta gra chodzi jak stare żarna....

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tak samo chodzi - więc sądzę, że taka jej uroda - a najgorsze,że Ainars wymyślił grę na czas

    OdpowiedzUsuń
  3. a gra jest na czas....
    nie da się przejść przy tym tempie

    OdpowiedzUsuń
  4. na IE troszkę szybciej, ale i tak nie da się przejść... buuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje ze już nie zrobią gry na czas :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam taką nadzieję - kilku twórców gier - wprowadziło gry na czas -na czas łapie się pchły, aby nie dały nogi - natomiast do myślenia potrzeba czasu - mam nadzieję ,że Ainars odejdzie od tej głupiej mody

    OdpowiedzUsuń
  7. najgłupszą metodę wymyślili grę na czas pomimo tej pomocy medycznej(apteczki)szkoda bo zawsze fajne te gry są!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już kończy się czas i wykorzystane są apteczki to należy wrócić do pierwszej planszy i wziąć jedną z butli. Dwa razy musiałem wracać ale udało się skończyć. Również mam nadzieję, że już nie będzie takiego biegania na czas w następnych grach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mamy zapas powietrza na 250, jak poziom spada do 25 i mniej możemy wrócić po butlę nową (6 jest tylko)
    jesteśmy w bunkrze sowieckim i jest promieniowanie, im dalej się zapuszczamy tym większe i tym szybciej ubywa nam tlenu
    niemniej też nie lubię gier na czas

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy mam błąd ale brakuje mi jednej rzeczy z podstawowej listy
    niby przekręciłam 8 wajch, ale skrytka mi się nie otworzyła :/ łaziłam i liczyłam, na pewno mam 8, żadna się już nie kręci

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś udało Mi się ukończyć grę z punktami ogólnie-10800, zużyłam 3-butle i dwie apteczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Elsa, miałam tak samo, 10800, dwie apteczki i trzy butle. Tą pierwszą apteczkę zawsze w tym samym miejscu musiałam użyć. Czasem pojawiało się takie dziwne klikanie, może jakby w tym momencie wyjść i odczekać trochę w pierwszej lokalizacji, tej z butlami (tylko tu jest czyste powietrze i nie zużywamy butli) to może byśmy się nie pochorowali i nie trzeba by tych apteczek używać?

    Ogólnie gra nieciekawa, zdecydowanie brakuje możliwości pauzy, skoro gra jest na czas, a właściwie na przeżycie, bo jak od czasu jedynie wynik punktowy zależy to pikuś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi to się wydaje że to jak by był (Czernobyl)i wszystko napromieniowane!natomiast jak sobie poradzić z tą tablicą z literami i cyframi u góry!bo musiałem powiękrzyć grono aniołków,

    OdpowiedzUsuń
  14. do każdej skrytki jest podpowiedź
    jeśli dobrze zrozumiałam to chodzi o ten gdzie są litery od A do F?
    na tej kartce są cyfry, które wskazują, na którym miejscu ma stać dana literka

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki jednorogini uratowałaś mi życie!ha!ha!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak masz wątpliwości to wróć do początku, tam gdzie butle i tam można czekać chyba na pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba wszyscy mamy jednakowe punkty kto skończy bo ja też miałem tyle punktów co wy ale tylko dwie butle tlenu mi zostały!

    OdpowiedzUsuń
  18. to w takim razie czas nie ma wpływu na wynik

    na początku gry było napisane, że żeby ją ukończyć trzeba znaleźć 8 podstawowych przedmiotów i klucz oczywiście, ale aby poprawić wynik można poszukać jeszcze 9 dodatkowych przedmiotów
    przedmioty znalezione można sprawdzać na liście (przycisk w prawym dolnym rogu)

    tlen można uzupełnić jak spadnie poniżej 25

    jest tam też coś napisane o promieniowaniu, że jak zapuścimy się głębiej w jaskiniach to promieniowanie będzie wzrastać i żeby je obniżyć trzeba wrócić właśnie do pierwszej lokacji, chyba nie ma nigdzie wskaźnika tego promieniowania, więc podejrzewam, że to klikanie nas o tym ostrzega (ja to ignorowałam i 2 razy zrobiło mi się kolorowo przez co musiałam użyć apteczek)
    wydaje mi się, że wynik się obniżał za każdą użytą apteczkę i butlę

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.