poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Green Sitting Room Escape

escapik

5 komentarzy:

  1. z sofy, lampy, kwiatków 4 jakieś (nie wiem co to jest) drążki, z szuflad trójkąt i latarka,latarką świecimy na trójkąt, otrzymujemy kod słowny do szuflady, z szuflady dostajemy pudełko z kolorowymi drażetkami, po wysypaniu z niektórych otrzymujemy karteczki z kodem. Ale dalej nie wiem ... stoję ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. te drążki to strzałki do pistoletu z szuflady na kod z kartki
    ładujemy je pojedynczo i bez zbliżania strzelamy w tarczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Anet zagrałam drugi raz od początku i dopiero udało mi się złożyć kod z kartek (wcześniej nie wiedziałam, w którym miejscu je umieścić, żeby je złożyć w całość) i jak dostałam pistolet to zorientowałam się, że to są strzałki, a nie (jak napisałam) drążki :)) .... ale dziękuję bardzo za pomoc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o tarczę z rzutkami to trzeba patrzeć na różowy kolor ;
    )

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak zwykle tej gry nie da rady ruszyć!nic z itemu nie można przesuwać!mam pistolet ale nic nie zrobię,te gry są felerne!bo to nie pierwsza gra co tak nie działa!

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.