wtorek, 30 sierpnia 2011

Porch Escape 3

escapik - grę można zapisywać - są trzy zakończenia 


18 komentarzy:

  1. o moja ulubiona seria:))) podpowiedź do buziek na kartce z płotu i w telefonie, z nich kluczyk do drzwi po lewej, tam kartka z podpowiedzią i skrzynka na kod, kod odczytujemy z kartki, którą powiększamy w widoku na lampę, ze skrzynki ufoludki, które wędrują do telefonu i mamy kod do różowej skrzynki (czytamy do góry nogami podświetlone litery-cyfry), ze skrzynki bojowy kotek za pomocą którego przestawiamy drabinę, pokonujemy płot i... jesteśmy w pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w pokoju na kanapie bateria, na kwiatku kokardka z której po rozwinięciu dowiadujemy się, że gra ma 3 zakończenia

    OdpowiedzUsuń
  3. kod do zielonej skrzynki tworzymy z kolorowych klocków obok i napisu kolorowego na zielonej skrzynce (z napisu kolejność kolorów, z klocków ukłdamy cyfry w danym kolorze - układamy w wyobraźni), ze skrzynki zielonej dostajemy skocznego psa

    OdpowiedzUsuń
  4. za pomocą psa zdejmujemy wiszącą u sufitu kartę, kartę na drzwi i to jest pierwsze zakończenie - EASY END

    OdpowiedzUsuń
  5. ale przecież łatwe zakończenie mnie nie zadawala więc dałam return:) i znów jestem w pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. na półce są 2 pudełka: zielone i niebieskie, podpowiedź do zielonego jest w zielonej książce (po połączeniu znaków z dwóch stron - w wyobraźni dostajemy cyfry), z pudełka kredki

    OdpowiedzUsuń
  8. podpowiedź do niebieskiego pudełka jest na kartce znajdującej się pod pucharem, kartkę dajemy na lusterko na zbliżeniu i mamy kod, z niebieskiego pudełka pilot do tv

    OdpowiedzUsuń
  9. w szarej książce podpowiedź do wałka, który znajdujemy na balkonie, z wałka 2 bateria, baterie do pilota, pilota na tv

    OdpowiedzUsuń
  10. z tv wyskakują kaczki, z których układamy wyraz RING, dostajemy telefon a tv zamienia się w tablicę z literkami

    OdpowiedzUsuń
  11. na tej tablicy wcisnęłam pomoc i od dziewczynki dostałam kartkę z podpowiedzią jak korzystać z tablicy, z tablicy odczytujemy kod 3-cyfrowy do telefonu, wklepujemy kod i dostajemy mozliwość odblokowania drzwi - mamy 2 zakończenie - HAPPY END

    OdpowiedzUsuń
  12. wracam więc i szukam trzeciego zakończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kredki dałam na obrazek nad kanapą, odsłonił się sejf, liczymy kolorowe kwiatki na obrazie i mamy kod do sejfu, z sejfu kartka z kodem do interkomu - cyfry rzymskie, wklepujemy kod do panelu i mamy 3 zakonczenie - NORMAL END;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elka coś nie bardzo mi wychodzi ten kod z telewizora

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu dziękuję, właśnie doszłam do niego sama nim przeczytałam twój komentarz hihi

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam prośbę, wytłumaczcie mi skąd kod 257?

    OdpowiedzUsuń
  17. Już wiem :-) Litery to kierunki. R - right, L - left itd. Zaczynamy od strzałki i dalej już łatwo :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.