wtorek, 30 sierpnia 2011

Tower of Dragon

przygodówka

18 komentarzy:

  1. wzięłam robaczka, z domu chyba tasak czy coś podobnego, gdzieś przy ruinach koło drzewa łyżkę
    robaczka dałam leżącej jaskółce, chyba to ją uzdrowiło
    i stoję
    na fontannie coś jest, w domu jakiś gryzoń i kulki ryżowe, na dziedzińcu roślinka, a drogę tarasuje wielki ślimak chyba?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to samo i stoję:( Ostatnio Sakura postawił chyba na klikanie a nie na myślenie:((( szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, co z tego że ładne widoczki jak gra bez sensu

    z resztą ostatnio dużo gier zostało tak "ulepszonych" (choćby ainars)

    OdpowiedzUsuń
  4. łyżką z dzbanka w domu chyba cukru nabrałam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem co to było, ale zmniejszyło ślimaka

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki Jednorogini - trochę ruszyło - nazbierałam różnych zwierzątek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. znów utknęłam:((( mam jakby część młotka (druga pewnie na tym drzewie, gdzie dziupla), ten niby tasak, jakieś zwierzątko z paskami na grzbiecie, świnkę morską (chyba), coś jakby komin z tymi białymi kulkami i szczura

    OdpowiedzUsuń
  8. ja skończyłam z normal end

    zabrałam z drzewa ten kij (odcięłam go tasakiem) i kasztana, kasztana gryzoniowi w domu dałam, sekatorem ścięłam kępę liści z drzewa i dałam koali, zrucił część młotka (trzeba połączyć ją z kijem z drzewa), młota używamy w zamku, mamy ta smoka, nie pamiętam co wykopałam łopatą
    jaskółka strąciła mi czarkę z drzewa , napełniłam ją wodą i podlałam roślinkę

    gryzonie załatwiły smoka

    OdpowiedzUsuń
  9. łopatą się szczura wykopuje

    za pierwszym razem nie udało mi się wziąć tego czegoś z postumentu (nie mogłam krzesła podstawić)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki raz jeszcze:) tyle razy próbowałam dobrać się tym tasakiem do kija i mi się nie udawało a teraz bez problemu:) też miałam normal end ale został mi w item jeszcze ten "komin" z białymi kulkami

    OdpowiedzUsuń
  11. jak wzięłam to coś z postumentu napełniłam to w domku ryżowymi kulkami, i zamiast atakować gryzoniami dałam smokowi
    to był perfekt end

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie miałam to samo napisać:) można nakrmić smoka czym innym i oszczędzić zwierzaki;-) dzięki za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, to ja myślałam że te gryzonie go przepędziły a nie, że na pożarcie mu rzuciłam :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja miałam gryzonie wiewiórkę chomika i szczura i ten kapelusz z kulkami ale nigdzie nie było smoka nie trafiłam na tą lokacje i nie skończyłam gry

    OdpowiedzUsuń
  15. a jeszcze coś gdzie w zamku użyć młota bo ob klikałam każde miejsce i nic

    OdpowiedzUsuń
  16. smok jest właśnie w zamku po użyciu młotka na ścianie po prawej (między filarami)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mój smok nie chce tego "komina" z kulkami...

    OdpowiedzUsuń
  18. Izyda, może dałaś mu już któregoś gryzonia? Bo ja za pierwszym razem nie miałam tych kulek, a za drugim od razu dałam kulki i odleciał

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.