czwartek, 29 września 2011

Dark Autumn Evening

escapik



8 komentarzy:

  1. brakuje mi jednego puzzla - nie wiem, co mam zrobić z kawałkiem papieru i tym jeżem na ołówki?

    OdpowiedzUsuń
  2. njdłużej szukałam tego skubańca spod talerza (czyt. kawałka układanki) może tego brakuje

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzieś są cęgi i trzeba wyskubać ołówek z jeża

    OdpowiedzUsuń
  4. _mdm_ wielkie dzięki, bo bym chyba do jutra tu siedziała - brakowało mi ze stojaka na ołówki, a żeby go dostać potrzebowałam kodu z papierka - dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. matko jaki obraz ciemny.... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. screen do cyfr gdyby ktoś miał kłopot:

    http://img193.imageshack.us/img193/3484/grakd.png

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.