czwartek, 29 września 2011

Get out Room Escape

escapik



12 komentarzy:

  1. pod piecem żarówka, na dywanie z prawej od pieca płyta CD, do zegara potrzebna bateria, żarówkę wkręcamy do lampki i mamy jakieś strzałki

    OdpowiedzUsuń
  2. w koszu na gazety nóż, noża używamy na narożniku, dostajemy cążki

    OdpowiedzUsuń
  3. płytę wkładamy do odtwarzacza ale chyba potrzebny pilot do tv, cążkami wycięłam baterię z lewego głośnika ale ona nie pasuje do zegara

    OdpowiedzUsuń
  4. w widoku na tv jest jeszcze jedna strzałka w lewo, tam na parapecie bateria, która pasuje do zegara, mamy godzinę 5.40

    OdpowiedzUsuń
  5. w widoku na lampę i drzwi, na podłodze za szarą szafką niebieski kluczyk, kluczykiem otwieramy lewe drzwi w widoku na piec, tam pionek szachowy

    OdpowiedzUsuń
  6. pionek ustawiamy na szachownicy wg. strzałek z lampy zaczynając od pola na którym brakuje czarnego pionka, dostajemy pilota, do niego wkładamy baterię i w tv mamy podpowiedź do pokręteł po prawej

    OdpowiedzUsuń
  7. godzinę z zegara i znaczek i liczbę ze wskaźników (540#3) wklepujemy do telefonu i dostajemy klucz do wyjścia i koniec:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja pionka nie potrafię postawić na szachownicy

    OdpowiedzUsuń
  9. pionka ustawiamy w dolnym lewym rogu 2 pole

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wchodził mi na to pole, klikałam na oślep, aż w końcu dostałam pilota. Chyba coś nie tak z tą grą, bo wcześniej zniknęła mi bateria do pilota tv, a mimo to zadziałał. Skończyłam. Ufff

    OdpowiedzUsuń
  11. wstawiam screen z ustawieniem pionka na szachownicy:

    ustwienie pionka na szachownicy

    OdpowiedzUsuń
  12. oj spóźniłam się ze screenem:) a bateria raczej Ci nie zginęła tylko musiałaś ją włożyć do pilota

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.