wtorek, 27 września 2011

Device

escapik - grę można zapisywać




62 komentarze:

  1. w szufladzie telefon, z niego bateria

    OdpowiedzUsuń
  2. głowę postawiłam na półce nad kotkiem, na podstawce

    OdpowiedzUsuń
  3. podpowiedź do klikania na przyciski przy głowie jest na makatce, ze środka mam koło i jakiś rulon z przytwierdzonym kluczykiem, ze środka rulonu kwadratowy drążek

    OdpowiedzUsuń
  4. na makatce kod do głowy. W środku zwój z kluczykiem część do skrzynki a w zwoju pręt sześciokątny

    OdpowiedzUsuń
  5. koło dałam do skrzyneczki pod niby oknem

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu witaj :)Niestety muszę odejść :\

    OdpowiedzUsuń
  7. kluczyka nie odczepiłam od rulonu, ale otworzyłam nim drugą szufladę, mam gałkę i jakiś klocek w którym umieściłam drążek

    OdpowiedzUsuń
  8. groszek witaj,
    i nie opuszczaj mnie :prosi:

    OdpowiedzUsuń
  9. tym drążkiem otworzyłam skrytkę przy kotku, wyleciał kabel, nie sięga do kontaktu, ale jest na nim podpowiedź do obrazka z przyciskami, z niego kluczyk

    OdpowiedzUsuń
  10. kluczyk do prawej szafki, mam listwę do przedłużenia kabla

    OdpowiedzUsuń
  11. na listwie pokazały się litery, gałkę dajemy do urządzenia w ścianie i ustawiamy tak na wyświetlaczu jak na listwie, ponowne pociągnięcie gałką i jest etui z kluczem

    OdpowiedzUsuń
  12. klucz do okna, a tam kombinerki

    OdpowiedzUsuń
  13. baterię dałam do etui, a to kotkowi, pokazały się na nim kolory, pewnie do kwiatka, ale żeby nie było tak prosto, tak jak są nie chce się otworzyć

    OdpowiedzUsuń
  14. a jednak chce, tylko po trzech kolorach trzeba środek nacisnąć (jak u kotka), ze środka jakaś główka i druga część do pudełka pod oknem

    OdpowiedzUsuń
  15. główkę na to czerwone dałam, rozłożył się wachlarz z jakimiś symbolami

    OdpowiedzUsuń
  16. te symbole z wachlarza są do kluczyków, jak dobrze zrobimy to robocik wjeżdża do dziury

    OdpowiedzUsuń
  17. wjechał i wyjechać nie chce,
    od kotka wzięłam etui

    OdpowiedzUsuń
  18. kombinerkami potraktowałam łańcuch na rulonie, mogę go otworzyć i przewijać

    OdpowiedzUsuń
  19. drążek włożyłam w okno i koła się zatrzymały, wzięłam jedno

    OdpowiedzUsuń
  20. o, zegar też się zatrzymał i mogłam wziąć drugie koło

    OdpowiedzUsuń
  21. według wskazówek ustawiłam pudełko pod zegarem, tam gdzie czarne dałam 11, ale nie wiem dlaczego, to mi zaskoczyło po prostu

    OdpowiedzUsuń
  22. włożyłam koła tak, żeby łączyły się z prawym i koło z kolorami kart zaczęło się kręcić
    w rulonie jest chyba do niego podpowiedź ale na razie nie kumam

    OdpowiedzUsuń
  23. włożyłam baterię do telefonu i zaczął działać, tam wskazówka do karcianych symboli

    OdpowiedzUsuń
  24. z telefonu i kart na półce wskazówka do koła karcianego, mam zapałki

    OdpowiedzUsuń
  25. w zapałkach karta pamięci

    OdpowiedzUsuń
  26. zapałkami podpaliłam na rulonie symbol ognia i mam wskazówkę pod jaki numer zadzwonić (czarne kropki, bierzemy liczby z daty i godziny w telefonie), dostałam maila, ale nie wiem do czego on

    OdpowiedzUsuń
  27. wiadomość z telefonu znowu układamy na listwie, mam trzecią część do pudełka pod oknem, z pudełka kulka

    OdpowiedzUsuń
  28. idę spać, na szczęście grę można zapisywać, więc liczę na wasze dalsze wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. po włożeniu wszystkich 3 trybików do zegara- tym razem połączyliśmy z lewą stroną- panienka wyjeżdza do góry )))))

    OdpowiedzUsuń
  30. pod nią mamy miejsce na liczydło - układamy tak, jak widać - gdzie mają być wolne miejsca - od lewej :
    1) 4 na gorze
    2)1 na gorze - 3 na dole
    3) 2 na górze - 2 na dole
    4) 4 na dole
    5) 3 na górze - 1 na dole
    otwieramy szafeczkę- mamy następny trybik

    OdpowiedzUsuń
  31. układamy tryby tak by połączyć koła: lewe, prawe i dolne. Posążek z gejszą tym razem opuszcza się w dół a z góry zjeżdża winda. Zabieramy tryby i układamy na ciężarkach w windzie i zabieramy wszystkie tryby łącznie z kartką.

    OdpowiedzUsuń
  32. aha kulkę wkładamy do otworu nad drzwiami windy aby ja otworzyć

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam a skąd trzeci trybik ja mam tylko dwa

    OdpowiedzUsuń
  34. 5 kół zębatych ustawiamy tak by połączyć dół, prawą stronę i górę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kajamira skąd trzecie koło mam dwa

    OdpowiedzUsuń
  36. Dorota na początku są dwa nie pamiętam skąd trzecie. Reszta z windy.

    OdpowiedzUsuń
  37. dla Tanya informacja - złoty krązek służy jako balast do drzwi , aby wyjąć następny trybik

    OdpowiedzUsuń
  38. dzięki Kaju,ale kartki nie mogę zabrać,mam 5 trybików i nic dalej nie idzie

    OdpowiedzUsuń
  39. dzięki Kaju,ale kartki nie mogę zabrać,mam 5 trybików i nic dalej nie idzie

    OdpowiedzUsuń
  40. układasz je tak ,żeby połączyć dolny górny i prawy, złotego nie używasz

    OdpowiedzUsuń
  41. dzięki Kaju,ale kartki nie mogę zabrać,mam 5 trybików i nic dalej nie idzie

    OdpowiedzUsuń
  42. kartki nie można zabrać, trybików szarych masz mieć 5 i jeden złoty osobno

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. mam 5 szarych,ale nie mogę je ułożyć tak,żeby kręciło się!próbuję różnych kombinacji i z kartki i z książki i nic!!

    OdpowiedzUsuń
  45. mam 5 szarych,ale nie mogę je ułożyć tak,żeby kręciło się!próbuję różnych kombinacji i z kartki i z książki i nic!!

    OdpowiedzUsuń
  46. przeczytałaś post z 14.45? jak tak to nic innego poradzić ci nie ptrafię

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. układasz te trybiki w takie jakby S łącząc górny ,dolny i prawy...

    OdpowiedzUsuń
  49. załapało w końcu!!!Ilek,dzięki wielkie,skończyłam!!

    OdpowiedzUsuń
  50. niestety nikt nie napisał skąd trzeci trybik, a na to liczyłam, komentarze w stylu: już do tego doszłam są bezużyteczne, tak samo jak: trzy trybiki wkładamy..., jeśli nie napisało się skąd trzeci trybik
    jak piszecie to piszcie dokładnie, plis

    OdpowiedzUsuń
  51. dla tych, ktorzy moga mieć kłopoty - wstawiam, jak nalezy finalnie ułożyc trybiki
    trybiki - finalne ułożenie

    OdpowiedzUsuń
  52. KASIA

    TRZECI TRYBIK:
    robocik wyjedzie z dziury ze złotym kluczem na talerzu, klucz do lewej szafki
    kartę pamięci z zapałek wkładamy z boku telefonu (trzeba go obrócić) i oglądamy w telefonie filmik, to podpowiedź do kropek w szafce, w szafce trzeci trybik

    OdpowiedzUsuń
  53. dla tych co mieli kłopoty z trzecim trybikiem: wkładamy kartę pamieci do telefonu,dostajemy grę ,po jej uruchomieniu wiemy jak klikać na szafkę na złoty klucz(klucz od robocika z dziury)w szafce 3 trybik

    OdpowiedzUsuń
  54. widzę że się spóżniłam,ale to nic lepszy podwójny komentarz niż żaden

    OdpowiedzUsuń
  55. KOKO
    zwróć uwagę że na kabelku jest różna grubość kresek, obejrzyj obrazek z szachownica nad półkami, na 3 przyciski o różnej grubości, teraz dopasuj grubości przycisków do tych widzianych na kablu,
    klikaj przyciski: prawy, lewy, góra, góra, lewy, góra, prawy

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.