wtorek, 27 września 2011

Tropical Treasure

przygodówka autorstwa Selfdefiant




31 komentarzy:

  1. oo moja ulubiona gra,znalazłam nóż i jedną czarną kulę

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki kod literowy?

    OdpowiedzUsuń
  3. mapa jest w pokoju F,jedna kula w pokoju G,druga i nóż w C ,trzecia w pokoju P, nie mam kluczy,nie wiem co wpisać do skrzynki na kod literowy

    OdpowiedzUsuń
  4. do skrzyni na kod literowy wpisujemy anagram z podpisu kartki czyli imię RALPH

    OdpowiedzUsuń
  5. nożem na materac w B i jest 5 czarna kula

    OdpowiedzUsuń
  6. w N śrubokręt i Sneaky Coin

    OdpowiedzUsuń
  7. śrubokrętem wyjmujemy pomarańczowy gem z pudełka na kule oraz odkręcamy kratkę w G i jest czarny klucz

    OdpowiedzUsuń
  8. KLIKAŁAM NOŻEM NA TEN PRZEDMIOT I NIE WIDZIAŁAM AŻ DO TEJ PORY MIEJSCA GDZIE UŻYĆ NÓŻ

    OdpowiedzUsuń
  9. do walizki w E kod z kartki w F , tym razem patrzymy na wymienione kolejno w tekście cyfry

    OdpowiedzUsuń
  10. biały klucz z łazienki w D po kliknięciu malutkich kwadracików na glazurze z lewej strony kranu

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieski klucz na stoliku w I

    OdpowiedzUsuń
  12. jedna z monet jest w kukurydzy w G, prawie wcale lub słabo widoczna

    OdpowiedzUsuń
  13. żółty gem w H
    mam jeszcze zielony, pomarańczowy, różowy, fioletowy, czerwony gem
    mapę
    monetę SNEAKY
    śrubokręt dwukrotnie użyty

    nie mam złotego klucza

    OdpowiedzUsuń
  14. miedzy światłami w H żółty gem , brakuje mi niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  15. niebieski myślę że będzie w pokoju na złoty klucz

    OdpowiedzUsuń
  16. w Q są aktywne bębny, ale śrubokręt na nie nie działa a noża nie mam już

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa juz wiem trzeba zagrać na bębnach zgodnie z podpowiedzią na kartce w P, to te szare kołka, małe kółko to mały bęben, duże kółko do duzy bęben

    OdpowiedzUsuń
  18. Do bębnów podpowiedź na stole: mały mały duży mały duży mały

    OdpowiedzUsuń
  19. po zagraniu na bębnach złoty klucz oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  20. podpowiedź do gemów jest za złotymi drzwiami, ale gdzie niebieski gem?

    OdpowiedzUsuń
  21. na kartce w P jest tez kolejność klikania kolorów na kołdrze w A, zaczynamy od czerwonego i mamy niebieski gem

    OdpowiedzUsuń
  22. różowy na witrażu w łazience w J

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka kolejność kolorów gemów?

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mogie wyjac srubokretem pomaranczowego gema z pudelka na czarne kule

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.