piątek, 28 października 2011

Abandoned Studio

przygodówka 



20 komentarzy:

  1. Łał... tu straszy....mam nóż, śrubokręt i żadnego klucza

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę znależć niebieskiego klucza

    OdpowiedzUsuń
  3. w G w kuchence żółty gem...

    w H na ladzie telefon pod czerwonym przyciskiem zielony klucz...

    OdpowiedzUsuń
  4. po otwarciu drzwi zielonym kluczem...po użyciu na krześle noża fioletowy klucz...a po kliknięciu na sekator zielony gem...

    OdpowiedzUsuń
  5. w D po użyciu śrubokręta w grzejniku młotek...

    w J w wentylatorze w suficie biały gem..

    w I kliknąć na prawy blat biurka wypada srebrny klucz...

    w C na ścianie użyć młotka i jest niebieski klucz...

    a na drzwiach kod

    OdpowiedzUsuń
  6. w N kula i w zlewie użyć śrubokręta niebieski gem...w szufladzie miejsce na kod z drzwi w C....a z niej złoty klucz...

    OdpowiedzUsuń
  7. w K w górnej szufladzie zapalniczka i karka ze strzałkami...a w rogu (ciemność) skrzynka z symbolami....


    w L czerwony klucz

    OdpowiedzUsuń
  8. w P zapalniczką rozpaliłam w kominku i jest czerwony gem....

    OdpowiedzUsuń
  9. w P po ułożeniu prawidłowo bezpieczników z kartki która była w K mamy światło w R....

    OdpowiedzUsuń
  10. witaj ygrysku,może ty rozgryziesz jak ustawić te pokretła bo ja utknęłam..

    OdpowiedzUsuń
  11. w K po kliknięciu symboli (znalezionych po drodze na ścianach) według kolorów fioletowy gem....

    OdpowiedzUsuń
  12. nie potrafię własnie ustawic tych bezpieczników...

    OdpowiedzUsuń
  13. irysek jeśli chodzi Ci o bezpieczniki w P to według tej kartki z K czyli ta czerwona kreseczka ma być: dół, prawo, lewo, dół,prawo i będzie światło w R

    OdpowiedzUsuń
  14. brakowało mi tylko pomarańczowego jest w B po prawej na ścianie .....

    gemy wkładamy w R i koniec.....

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko... a ja myslałam ze cos zle robię bo nic nie dostaję..nie skojarzyłam tego z tym ciemnym pokojem,zaćmienie umysłu chyba;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie martw się ja też na początku nie .....klikałam na wszystkie strony te pokrętła ale później się kapnęłam.. hihihhi

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze wiedzieć że nie tylko ja taka durna, też ustawiałam je na wszystkie sposoby, z lewej do prawej, z prawej do lewej, obkręcałam tą kartkę i dopiero później skojarzyłam że to jest chyba związane z tym ciemnym pokojem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za światło w ciemnym pokoju :)

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.