piątek, 28 października 2011

Nani Escape

gra escape 



13 komentarzy:

  1. znalazłam papier z podpowiedzią i otworzyłam skrzynkę (znak środkowy górnego rzędu i lewy i prawy z środkowego rzędu)
    mam jakąś świecę

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki podpowiedzi ze świecy otworzyłam drzwi

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ustawimy miecze wg podpowiedzi z tarczy to możemy pootwierać szafki (każde ustawienie to inna szafka)
    znalazłam tam 2 kolorowe kulki, jakieś podpowiedzi, serduszko, jakąś plakietkę i pudełko na jakiś kod

    OdpowiedzUsuń
  4. podpowiedź z tarczy otwiera konkretne drzwiczki, a środkowej tarczy brakuje ustawienia do środkowego rzędu, czyli nie możemy otworzyć środkowej szafki w środkowej kolumnie (symbol oczu)
    ale jak spojrzymy na te miecze to ustawienie się powtarza, w każdej kolumnie drugi opuszczony miecz jest na tej samej pozycji, a w każdym wierszu pierwszy opuszczony miecz jest na tej samej pozycji

    w ten sposób mamy ustawienie do środkowej szafki (opuszczony miecz 1 i 3), tam księżyc i podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  5. te symbole w szafkach 3,5,7 i 9 to ręce pokazujące odpowiednio od 1 do 4 palców, patrzymy na ich położenie i na odpowiadające im położenie symboli na kartce i mamy kod do kolejnych drzwi

    OdpowiedzUsuń
  6. w kolejnym pomieszczeniu gwiazdka na tej wściekłej twarzy
    w pomieszczeniu jest też taka sama wielka twarz i po obu jej stronach miecze, opuszczony z lewej, wysunięty z prawej
    na małej twarzy jest symbol korony, więc, wzięłam pierwsze z góry ustawienie mieczy dla korony i tak klikałam przyciski, otworzyła mi się wielka twarz
    PLPPLP

    OdpowiedzUsuń
  7. mam kolejną świecę, a bolce które są widoczne po rozsunięciu to podpowiedź do kolejnego klikania przycisków przy małej twarzy, otwierają się kolejne drzwi

    OdpowiedzUsuń
  8. w kolejnym pomieszczeniu jest miejsce na serce, księżyc i gwiazdę, umieściłam je i mam linę, podpaliłam też świece

    OdpowiedzUsuń
  9. imieściłam też świece na podstawkach, a liną zablokowałam bloczek żeby nie opadał
    mam trzy symbole

    OdpowiedzUsuń
  10. w szafce nr 6 (tej otwieranej przez miecze) ułożyłam symbole i mam niebieską kulkę

    OdpowiedzUsuń
  11. w pierwszym pomieszczeniu jest miejsce na trzy kulki, widać przez nie świece, jak włożymy kulki to n gargulcach na przeciwko pojawiają się symbole
    po ułożeniu tych symboli między rozsuniętą twarzą mam klucz

    OdpowiedzUsuń
  12. klucz do drzwi i wyszłam, ale to chyba nie jedyne zakończenie, bo łysy utknął w dziurze

    OdpowiedzUsuń
  13. wyciągnęłam łysego, trzeba jednak to zrobić zanim przywiążemy liną bloczek, bo odwiązać się jej nie da
    to chyba właściwe zakończeni po miałam czerwone krzaczki

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.