sobota, 29 października 2011

Collapsed Navy School

escapik


25 komentarzy:

  1. Nie potrafię znaleźć miejsca do włożenia jasnofioletowego "bezpiecznika"

    OdpowiedzUsuń
  2. No i mam tylko 6 energetycznych kul

    OdpowiedzUsuń
  3. Izyda, poradziłaś sobie?
    może brakowało Ci siódmej kulki przy drzwiach wyjściowych?

    OdpowiedzUsuń
  4. Izyda poradziłaś sobie?
    może chodzi Ci o kulę z okolicy drzwi wejściowych? lub tą, którą otrzymujemy na koniec w pierwszej lokacji po przekręceniu wszystkich haków

    a jeśli chodzi o jasnofioletowy bezpiecznik szukaj żółtego pokoju i niestety to miejsce gdzie go można umieścić jest raczej szare

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna, śledzę z Wami gierki escape i Wasze porady są bardzo cenne, pozdrawiam :) nowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak mi jednego znaku które umieszcza się na płycie, taki pionowy obok księżyca. PROSZĘ O POMOC!

    OdpowiedzUsuń
  7. po wklepaniu kodu z cyfr jest ten medalion (jeśli ci chodzi o ten po prawej od księżyca)

    OdpowiedzUsuń
  8. DZIĘKI TYGRYSKU! Jyż sobie poradziłem. wcześniej nie miłem tego kodu i szukałem po omacku...

    OdpowiedzUsuń
  9. no to cieszę się że skończyłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witajcie, teraz wróciłam do gry i szukam tego żółtego pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadal nie wiem gdzie umieścić ten jasnofioletowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłam... uffff
    nie mam jeszcze zielonego i brązowego

    OdpowiedzUsuń
  13. brakuje mi też najmniejszej, niebieskiej "pałki"

    OdpowiedzUsuń
  14. Utknęłam i chyba pierwszy raz nie dam sobie rady z tego typu grą...

    OdpowiedzUsuń
  15. po kliknięciu wszystkich 6 tych haków otwiera ię skrytka w widoku gdzie zaczynaliśmy grę i tam jest ostatnia energia (przynajmniej u mnie) i po kliknięciu jej otwierają się skrytki: z tego widoku kliknij na zieloną strzałkę jest zielony kryształ w otwartej skrytce później klikasz w niebieską strzałkę,niebieską, nieb prosto, nieb w prawo, nieb prosto i jest tu otwarta skrytka z niebieskim małym kryształem....

    OdpowiedzUsuń
  16. po włożeniu trzech niebieskich kryształów kartka z kodem

    a brązowy kryształ dostaniesz ze skrytki po włożeniu tych trzech kolorowych kryształów...

    OdpowiedzUsuń
  17. Haki znalazłam wszystkie... :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest takie miejsce, za drzwiami, gdzie wkłada się takie kolorowe coś (3 szt), mnie brakuje prawego i tu pewnie utknęłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. -jednen kolorowy kryształ po włożeniu do skrytki różowego kryształu (po lewej od drzwi gdzie leżała kartka z kodem do pokręteł)
    -drugi kolorowy kryształ po klinknięciu wszystkich 7 energi otwiera się skrytka (widok tam gdzie zaczynaliśmy grę)
    -trzeci kolorowy kryształ po włożeniu do skrytki zielonego kryształu

    OdpowiedzUsuń
  20. wracam kolejny raz, za nic nie potrafię znaleźć 7 energii

    OdpowiedzUsuń
  21. proszę dajcie jeden przykład z tymi pokrętłami?bo ja tego nie rozumię są litery ale z skąd jak tam niema ani jednej litery?Np:1g3i co z tym zrobić? Plis!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. już domyśliłem się to chodzi o kolory!(g-zielony)i(b-niebieski)już otworzyłem tą skrytkę dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za komentarze skończylem grę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lena idź cały czas strzałkami gdzie by cię nie prowadzily oglądaj dobrze pod sufitami zresztą wszędzie pod nogi też patrz i na pewno dasz sobie radę i klikaj po wszystkim co przypomina skrytki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lena jak coś nie będziesz wiedziała pytaj na SB. ALBO POD GRĄ!na pewno ci pomożemy

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.